Marktplaats/Vinted #2

Weten jullie waar je nu je totaal verkoopbedrag kan zien? Ik ben het kwijt!

1 like

Marktplaats of Vinted?

1 like

Vinted, is die optie er uberhaupt op mp?

2 likes

Ja bij Marktplaats gaan alle betalingen via een betaalplatform dus dacht even dat je dat bedoelde, van Vinted weet ik niks helaas

3 likes

Dit stond onder inzichten dacht ik, maar die knop zie ik niet meer.

2 likes

Ik dacht dat ik het niet meer kon zien omdat ik mijn ā€˜gegeven nog niet heb bevestig’ en het normaal gesproken op die plaats staat, maar als jullie het ook niet kunnen zien is het waarschijnlijk gewoon weg. Wel jammer weer.

3 likes

Hoe is dit trouwens nu afgelopen?

En als iemand ook nog wou weten hoe het bij mij en een mogelijke Vinted bestie is afgelopen: we hebben uiteindelijk een keer afgesproken en daar ergens wat gegeten wat naar mijn idee best een leuke middag was allemaal maar sindsdien heb ik jammer genoeg nooit meer wat van d’r vernomen.

1 like

Yayyy

12 likes

Heb er al 2 gekocht afgelopen maand :heart_eyes: ga nog even voor andere boeken op mn lijstje kijken

2 likes

Als je van thrillers houdt: zet je filter op 0-2 euro!

Heb net een tijdje zitten scrollen voor koopjes en vooral die staan er veel op.

2 likes

Weet even niet welk topic dit het beste kan, dus mag zeker verplaatst worden als t niet de juiste is.

Mijn vriend heeft een bose speaker gekocht via vinted. De verkoper heeft m al verstuurd, maar nu is mn vriend erachter gekomen dat ie waarschijnlijk nep is. Meerdere advertenties op verschillende sites gevonden met reviews die erop duiden dat het nep is. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Aangeven bij vinted of gewoon pakket niet ophalen bij het punt? Iemand hier ervaring mee?

Ik zou het allebei doen, aangeven dat je denk dat het fake is en het niet ophalen.

Vooral niet ophalen dus.

5 likes

Ik heb iets verkocht via Vinted en dat verstuurd met mondial relay. Foto genomen van het moment dat de medewerker van het pakketpunt het inscande maar ik heb nog steeds geen bevestiging gehad (nu is het iets van 7 uur geleden). Ik kan morgen nog een keer naar dat punt gaan om het te checken… Denken jullie dat dat slim is (denk dat het pakket nog niet is opgehaald) maar vind het ook wel veel moeite. Verkoopprijs was €45 en vind het gewoon wel kut als dat pakket verdwijnt want het is een mooi iets.

Heb ik bij Mondial ook eens gehad, niet goed gescand bij dat punt, pakket was wel weg. Toen ben ik terug gegaan met het geprinte label, hebben ze dat nog eens gescand, en toen kon ik het pakket volgen en het bleek gewoon onderweg.

Edit: dus als ik niks had gedaan was het ook gewoon aangekomen, haha.

1 like

Bij DPD krijg ik ook vaak geen bevestiging maar dan kun je op de track en trace wel al zien dat je het afgegeven hebt. Misschien werkt dat bij Mondial ook zo?

1 like

Er is helaas geen track en trace, heb dus nergens bevestiging gekregen dat het verzonden is en in Vinted staat ie ook nog als niet verzonden… Morgenochtend maar even naar dat pakketpunt it is

Ik had dit laatst ook en heb toen met het pakketpunt gebeld en de medewerker gaf aan dat het mogelijk mis is gegaan met inscannen, maar als de koerier het ophaalt en scant dat het dan ook goed komt. Ik vond het een beetje spannend want ik had iets verkocht van €100, maar de dag erna kreeg ik keurig een bevestiging en de bestelling was uiteindelijk ook bij de koper aangekomen.

2 likes

Was dit ook mondial relay?

1 like

Ja!

1 like

Inmiddels heeft de verkoper die eigenlijk de lipstick heeft gekocht maar de oogschaduws had gekregen ze te koop gezet (want de retourtermijn aan mij was voorbij). Maar nu moet ik dat volgens haar weer met die andere koper regelen financieel? Snap er geen drol van :joy:
Plus de oorspronkelijke koper wil ze niet meer hebben so for anyone interested: mooie Charlotte tilbury oogschaduws voor een prikkie te koop op Vinted bij een fransoos :+1:t3::joy:

1 like