Marktplaats/Vinted #2

Ja heb ik gedaan, maar ik kreeg niet deze. Alleen een shein versie die er op leek. Wil je mij de link sturen van de maat M?

1 like
2 likes

Dankjewel!!

2 likes

Hoera wat fijn! Veel plezier met je jas en ben eigenlijk wel benieuwd nu: hoe ziet-ie er eigenlijk uit? Want ik ben echt positief impressed met je volhouden om toch nog die jas te willen scoren en nu eindelijk gelukt is :smiley:

Wist je misschien al maar je kan ook een zoekopdracht opslaan en zo regelmatig checken of er al nieuwe advertenties mee zijn aangeboden. Hopelijk heb je snel een vervanger @Enlightenment van je favo topje.

2 likes

Ik word de laatste tijd zo gek van verkopers op Vinted. Het lijkt wel of iedereen heel goed aanvinkt terwijl er gewoon beschadigingen/slijtage op zit. Soms zetten ze het er dan nog wel netjes bij, dan is het alleen irritant in de zoekresultaten, maar ik heb nu al drie keer iets ontvangen wat meer naar goed/veelgebruikt neigt :woman_facepalming:

5 likes

Ja vind ik ook vervelend. Heel af en toe, als het echt te gortig is (een “nieuw zonder kaartjes” jas terwijl je de pluisjes en de vouwen in de stof in de ellebogen kunt tellen) rapporteer ik het, maar Vinted doet er niks aan. Terwijl je wel gewoon “misleidende informatie over de staat van het item” kan aanvinken.

Het ontmoedigt mij in elk geval wel om via Vinted te kopen, zeker omdat je als koper de retour moet betalen.

3 likes

ik zag laatst iemand die iets voor meer dan de verkoopwaarde verkocht?? Echt zo random want de kaartjes zaten er nog aan met de nieuwprijs erop. Ook gerapporteerd maar werd niks mee gedaan.

vind trouwens ook irritant als mensen zo ziek veel vragen gaan stellen voor iets wat al goedkoop is.

1 like

Ja mijn grootste ergernis is dat ik filter op nieuw en dat er dan in de tekst staat “slechts een paar keer gedragen”. Dat is dan toch niet nieuw?

2 likes

Ik vind de levering van VintedGo echt vervelend… Nu hebben ze een pakketje weer 6 km verder op ergens afgeleverd bij iets met hele beperkte openingstijden - vandaag tussen 10.30-14.00 uur bijv - terwijl er tig punten op loopafstand liggen van mijn huis.

1 like

Ik hoorde laatst dat dit komt omdat die pakketpunten vol zitten. Vaak kun je het daarom ook niet selecteren voor levering op Vinted, totdat er weer pakketjes zijn opgehaald

3 likes

Oke goed om te weten, ik heb echt talloze pakketpunten dichtbij mijn huis dus vraag me af of ze dan niet na 1 toe gaan en bij vol gewoon alles ver weg brengen van die levering maargoed.

1 like

Ja zo had ik eens een DHL die ergens anders terecht kwam dan wel een DPD die bleef bouncen tussen uitlevering - nee is niet gelukt! - uitlevering - etc. maar nu heb ik een super chill pakketpunt in de buurt die echt werkelijk alles onder 1 dak heeft. Minpunt zijn de openingstijden maar da’s meer een mij dan pakketpunt probleem.

2 likes

Ik ben boos, hoop dat het nog goedkomt. Had gister en super lijpe kasjmieren jas gekocht op Vinted. Helemaal over na zitten denken doen/niet doen, uurtje slaap op ingeleverd, toch gewoon gekocht. Zegt ze nu: sorry hij is al verkocht. Uhhhh nee ik heb hem gekocht :cry: I want it so bad :cry:

2 likes

Als iemand iets niet ophaalt komt het terug, maar dan kun je, ook na afronding (dus als het terug is enz) geen review plaatsen of wel?:sweat_smile:

Nee dat kan helaas niet :frowning: zou wel fijn zijn als daar ook een automatische 1-ster op zou komen eigenlijk.

5 likes

Pff Vintedkoper heeft pakketje binnen en stuurt foto dat de verpakking open is gemaakt. Item natuurlijk eruit gehaald. Ik heb wel een foto gemaakt van de nog open envelop met het product erin, maar meer niet. Hopelijk is dat voldoende om te bewijzen dat ik geen lege envelop heb opgestuurd.

Weet iemand of je bij Mondial Relay ergens het gewicht van je pakje kan terugvinden?

1 like

Heb vanmorgen een drinkfontein voor katten op Vinted gezet voor EUR 35,=, een Franse vrouw bood 21 euro, afgewezen.
5 minuten daarna alsnog verkocht voor de vraagprijs aan iemand anders. Stuurt ze me een bericht dat ze het wel voor 40 euro had willen kopen. Tja, dan ben je te laat.

Ze meldde dat ik de advertentie kon verwijderen, en een nieuwe kon plaatsen, en dan zou zij 40 euro bieden. Ik weigerde want verkocht is verkocht, hou het graag netjes. Volgens haar ben ik nu een dief van mijn eigen portemonnee, en iedereen verkoopt daar toch voor geld?
Eh nee, ik hoef niet de hoofdprijs, ben blij dat mijn berging weer wat kwijt is en hou me graag aan de regels :roll_eyes:

15 likes

Die is gewoon zuur dat ze misgegrepen heeft :laughing: Had ze het maar gelijk voor de vraagprijs moeten kopen

7 likes

Een item van mij was beschadigd aan gekomen, het oordeel was dat ik het niet goed had ingepakt. Prima, maar nu wil ik het wel terug maar de koper reageert niet meer :frowning:

Ugh ik had een boek gekocht, een editie die niet goed aan te komen was. Toen had de verkoper m niet binnen de tijd opgestuurd, ze was ook niet online geweest, maar ze stuurde een berichtje dat ze het nu wel zou doen. Dus nieuwe advertentie, nogmaals het boek gekocht. Heeft ze het alweer niet binnen de tijd opgestuurd.

1 like