Huh wat maf. Ik had dit laatst met een draagzak. “Ja als je hem nog een keer koopt stuur ik hem op tijd op”. Nooit gezien.
Ja de eerste keer was ze al even niet online geweest, dus had wel een paar berichten gestuurd maar snapte dat ze het te laat zag. Maar nu hadden we er een gesprek over, dus had gedacht dat het wel opgestuurd zou worden. De verkoper komt uit Italië en heeft ook niks laten weten - met het Nederlandse winterweer had ik nog wel begrepen dat je later / minder vaak naar het pakketpunt wandelt maar dit is jammer want ik wil het boek zo graag hahah
Ah shit is dat! Ik had van tevoren ook een gesprek waar ze snel reageerde dus dan heb je toch hoop. Helaas.
Alternatief idee: al gekeken op sites als boekwinkeltjespuntnl of Bookfinderpuntcom voor echt die versie? Want ik zoek de oorspronkelijke Engelse versie van een boek ook maar tot nu toe alleen maar vertalingen gevonden op Vinted helaas.
Ja daar kon ik m niet vinden! Het is een hele oude editie en weet de ISBN niet, dus het zoekt niet zo handig. Wel een goede tip!
Kun je op Vinted in iemands klerenkast ook op maat selecteren ipv alleen op categorie?
Volgens mij niet bij hun kledingkast, maar je kunt wel bij het zoeken de accountnaam invullen en dan filteren op maat
Oh de accountnaam is ook slim! Soms heeft iemand 150+ artikelen in 10 maten, heb echt geen zin om dat allemaal te gaan doorzoeken dan haha.
Moet aan dit artikel denken
Het is hier ook al genoemd maar momenteel is het gratis verzenden voor boeken op vinted. Dat daarmee gesjoemeld/ creatief mee om gegaan wordt kan ik me iets bij voor stellen maar dat je het zo openlijk doet
. Vinted was in het verleden nogal streng maar volgens mij nu totaal niet meer.
Stellen verkopers op vinted zelf de verzendkosten in? Of gaat dat automatisch? Ik probeer iets te kopen wat nieuw 150 euro kost, op vinted bieden meerdere mensen het aan voor 75 euro, maar dan komt er nog dik 70 euro verzendkosten bij op? Dan kan ik het net zo goed nieuw kopen…
Automatisch maar soms zijn de verzendkosten echt absurd en onlogisch hoog zoals in dit geval. Zijn die het aanbieden wel legit met ook andere artikelen of allemaal redelijk hetzelfde als ze andere dingen aanbieden?
@Sartrix dat is best wel nice eigenlijk?
Ik denk dat als iemand dat boekje erbij neemt en het niet weggooit ofzo er toch niks mis mee is?
Ligt soms aan de categorie die je selecteert! Ik verkocht laatst een luieremmer en toen kreeg ik ook berichten dat de verzendkosten 70 euro waren, een andere koper stuurde me toen een berichtje of ik de advertentie aan wilde passen en een andere categorie wilde selecteren en toen maakte Vinted er wel normale verzendkosten van.
Plus je betaalt in dit geval ook nog gewoon 6 euro voor het boekje. Dan is verzending misschien wel ‘gratis’, maar betaal je alsnog indirect verzendkosten als je geen boek wil.
Er staat wel maak en bundel en bied de prijs van het item dat je wil
Haha jeetje, ik heb die tekst helemaal verkeerd gelezen.
Wacht daarom verkopen al die flut boeken dus ineens! Ik had al best een tijd voor een kleine prijs boeken online staan, en nu ineens bundels verkocht met een boek erbij ![]()
![]()
Ik dacht; ooh wat leuk! Maar waarschijnlijk is het toevoegen van het boek van 2€ goedkoper want dan schiet mijn bundel korting aan én geen verzendkosten ![]()
Oh, wauw , ik vroeg me al af als iemand bijv. een paar kledingstukken koopt en een boek hoe vinted het dan regelt maar dan dus ook geen verzendkosten.