Ik hoorde laatst dat dit komt omdat die pakketpunten vol zitten. Vaak kun je het daarom ook niet selecteren voor levering op Vinted, totdat er weer pakketjes zijn opgehaald
Oke goed om te weten, ik heb echt talloze pakketpunten dichtbij mijn huis dus vraag me af of ze dan niet na 1 toe gaan en bij vol gewoon alles ver weg brengen van die levering maargoed.
Ja zo had ik eens een DHL die ergens anders terecht kwam dan wel een DPD die bleef bouncen tussen uitlevering - nee is niet gelukt! - uitlevering - etc. maar nu heb ik een super chill pakketpunt in de buurt die echt werkelijk alles onder 1 dak heeft. Minpunt zijn de openingstijden maar da’s meer een mij dan pakketpunt probleem.
Ik ben boos, hoop dat het nog goedkomt. Had gister en super lijpe kasjmieren jas gekocht op Vinted. Helemaal over na zitten denken doen/niet doen, uurtje slaap op ingeleverd, toch gewoon gekocht. Zegt ze nu: sorry hij is al verkocht. Uhhhh nee ik heb hem gekocht
I want it so bad ![]()
Als iemand iets niet ophaalt komt het terug, maar dan kun je, ook na afronding (dus als het terug is enz) geen review plaatsen of wel?![]()
Nee dat kan helaas niet
zou wel fijn zijn als daar ook een automatische 1-ster op zou komen eigenlijk.
Pff Vintedkoper heeft pakketje binnen en stuurt foto dat de verpakking open is gemaakt. Item natuurlijk eruit gehaald. Ik heb wel een foto gemaakt van de nog open envelop met het product erin, maar meer niet. Hopelijk is dat voldoende om te bewijzen dat ik geen lege envelop heb opgestuurd.
Weet iemand of je bij Mondial Relay ergens het gewicht van je pakje kan terugvinden?
Heb vanmorgen een drinkfontein voor katten op Vinted gezet voor EUR 35,=, een Franse vrouw bood 21 euro, afgewezen.
5 minuten daarna alsnog verkocht voor de vraagprijs aan iemand anders. Stuurt ze me een bericht dat ze het wel voor 40 euro had willen kopen. Tja, dan ben je te laat.
Ze meldde dat ik de advertentie kon verwijderen, en een nieuwe kon plaatsen, en dan zou zij 40 euro bieden. Ik weigerde want verkocht is verkocht, hou het graag netjes. Volgens haar ben ik nu een dief van mijn eigen portemonnee, en iedereen verkoopt daar toch voor geld?
Eh nee, ik hoef niet de hoofdprijs, ben blij dat mijn berging weer wat kwijt is en hou me graag aan de regels ![]()
Die is gewoon zuur dat ze misgegrepen heeft
Had ze het maar gelijk voor de vraagprijs moeten kopen
Een item van mij was beschadigd aan gekomen, het oordeel was dat ik het niet goed had ingepakt. Prima, maar nu wil ik het wel terug maar de koper reageert niet meer ![]()
Ugh ik had een boek gekocht, een editie die niet goed aan te komen was. Toen had de verkoper m niet binnen de tijd opgestuurd, ze was ook niet online geweest, maar ze stuurde een berichtje dat ze het nu wel zou doen. Dus nieuwe advertentie, nogmaals het boek gekocht. Heeft ze het alweer niet binnen de tijd opgestuurd.
Huh wat maf. Ik had dit laatst met een draagzak. “Ja als je hem nog een keer koopt stuur ik hem op tijd op”. Nooit gezien.
Ja de eerste keer was ze al even niet online geweest, dus had wel een paar berichten gestuurd maar snapte dat ze het te laat zag. Maar nu hadden we er een gesprek over, dus had gedacht dat het wel opgestuurd zou worden. De verkoper komt uit Italië en heeft ook niks laten weten - met het Nederlandse winterweer had ik nog wel begrepen dat je later / minder vaak naar het pakketpunt wandelt maar dit is jammer want ik wil het boek zo graag hahah
Ah shit is dat! Ik had van tevoren ook een gesprek waar ze snel reageerde dus dan heb je toch hoop. Helaas.
Alternatief idee: al gekeken op sites als boekwinkeltjespuntnl of Bookfinderpuntcom voor echt die versie? Want ik zoek de oorspronkelijke Engelse versie van een boek ook maar tot nu toe alleen maar vertalingen gevonden op Vinted helaas.
Ja daar kon ik m niet vinden! Het is een hele oude editie en weet de ISBN niet, dus het zoekt niet zo handig. Wel een goede tip!
Kun je op Vinted in iemands klerenkast ook op maat selecteren ipv alleen op categorie?
Volgens mij niet bij hun kledingkast, maar je kunt wel bij het zoeken de accountnaam invullen en dan filteren op maat
Oh de accountnaam is ook slim! Soms heeft iemand 150+ artikelen in 10 maten, heb echt geen zin om dat allemaal te gaan doorzoeken dan haha.