Moet aan dit artikel denken
Het is hier ook al genoemd maar momenteel is het gratis verzenden voor boeken op vinted. Dat daarmee gesjoemeld/ creatief mee om gegaan wordt kan ik me iets bij voor stellen maar dat je het zo openlijk doet
. Vinted was in het verleden nogal streng maar volgens mij nu totaal niet meer.
Stellen verkopers op vinted zelf de verzendkosten in? Of gaat dat automatisch? Ik probeer iets te kopen wat nieuw 150 euro kost, op vinted bieden meerdere mensen het aan voor 75 euro, maar dan komt er nog dik 70 euro verzendkosten bij op? Dan kan ik het net zo goed nieuw kopen…
Automatisch maar soms zijn de verzendkosten echt absurd en onlogisch hoog zoals in dit geval. Zijn die het aanbieden wel legit met ook andere artikelen of allemaal redelijk hetzelfde als ze andere dingen aanbieden?
@Sartrix dat is best wel nice eigenlijk?
Ik denk dat als iemand dat boekje erbij neemt en het niet weggooit ofzo er toch niks mis mee is?
Ligt soms aan de categorie die je selecteert! Ik verkocht laatst een luieremmer en toen kreeg ik ook berichten dat de verzendkosten 70 euro waren, een andere koper stuurde me toen een berichtje of ik de advertentie aan wilde passen en een andere categorie wilde selecteren en toen maakte Vinted er wel normale verzendkosten van.
Plus je betaalt in dit geval ook nog gewoon 6 euro voor het boekje. Dan is verzending misschien wel ‘gratis’, maar betaal je alsnog indirect verzendkosten als je geen boek wil.
Er staat wel maak en bundel en bied de prijs van het item dat je wil
Haha jeetje, ik heb die tekst helemaal verkeerd gelezen.
Wacht daarom verkopen al die flut boeken dus ineens! Ik had al best een tijd voor een kleine prijs boeken online staan, en nu ineens bundels verkocht met een boek erbij ![]()
![]()
Ik dacht; ooh wat leuk! Maar waarschijnlijk is het toevoegen van het boek van 2€ goedkoper want dan schiet mijn bundel korting aan én geen verzendkosten ![]()
Oh, wauw , ik vroeg me al af als iemand bijv. een paar kledingstukken koopt en een boek hoe vinted het dan regelt maar dan dus ook geen verzendkosten.
Mijn oude bank wilde ik verkopen maar mijn oudroze rechte bank is niet intrek. Heb het nu op gratis gezet maar alsnog is er geen animo voor en hij moet uiterlijk maandag weg zijn. Ga nu kijken naar van die banken opkopers maar omdat het een rechte bank met hocker is valt hij vaak af of moet je betalen dat ze hem komen ophalen. Echt zo zonde is nog een prima bank, en net wat anders als grijs maar ja dat maakt het nu juist lastiger te verkopen
Is er geen kringloop die hem op wil/kan halen?
Lijkt er wel op dat die aanbieding alleen geldig is binnen Nederland? Want vond het boek wat ik zocht maar blijkbaar geen gratis verzending vanuit België.
Kringloop wou ik ook opperen voor je bank @Lidcactus dan wel van die Facebookgroepen en of Marketplace aldaar.
Ja klopt, is alleen binnen Nederland
De kringloper heb ik bericht of ze hem willen ophalen, morgen even bellen. De kringloopwinkel hier zijn niet zo happig op banken, beetje jammer.
Hij staat al een tijd ook op facebookgroepen, ook niks. Er had daarstraks iemand gereageerd op marktplaats maar die kon hem niet komen ophalen, ja dat is niet handig. Nu heeft er weer iemand gereageerd dus even duimen dat het wat word en ook echt komt opdagen.