Marktplaats/Vinted #2

Mijn oude bank wilde ik verkopen maar mijn oudroze rechte bank is niet intrek. Heb het nu op gratis gezet maar alsnog is er geen animo voor en hij moet uiterlijk maandag weg zijn. Ga nu kijken naar van die banken opkopers maar omdat het een rechte bank met hocker is valt hij vaak af of moet je betalen dat ze hem komen ophalen. Echt zo zonde is nog een prima bank, en net wat anders als grijs maar ja dat maakt het nu juist lastiger te verkopen

2 likes

Is er geen kringloop die hem op wil/kan halen?

2 likes

Lijkt er wel op dat die aanbieding alleen geldig is binnen Nederland? Want vond het boek wat ik zocht maar blijkbaar geen gratis verzending vanuit België.

Kringloop wou ik ook opperen voor je bank @Lidcactus dan wel van die Facebookgroepen en of Marketplace aldaar.

2 likes

Ja klopt, is alleen binnen Nederland

2 likes

De kringloper heb ik bericht of ze hem willen ophalen, morgen even bellen. De kringloopwinkel hier zijn niet zo happig op banken, beetje jammer.
Hij staat al een tijd ook op facebookgroepen, ook niks. Er had daarstraks iemand gereageerd op marktplaats maar die kon hem niet komen ophalen, ja dat is niet handig. Nu heeft er weer iemand gereageerd dus even duimen dat het wat word en ook echt komt opdagen.

1 like

Ik heb op Vinted een blouse verkocht voor rond de €50, verzending via Vinted Go. De koper heeft geen reviews en heeft ook niet op m’n berichtje gereageerd.

Iemand (goede/slechte) ervaring met (dure) verkopen aan iemand zonder reviews?

Laatst een tas verkocht voor honderd euro aan iemand zonder reviews, reageerde ook niet op een berichtje, maar ging verder perfect!

4 likes

Wat voor berichtje stuur je dan? Ik stuur eigenlijk bijna nooit berichtjes als ik iets verkoop tenzij ik het pas een aantal dagen later kan opsturen. En ik krijg zelf ook geen berichtje als ik iets koop?

2 likes

Ik heb een tas met kleding naar sellpy gestuurd. Na maanden is het eindelijk gesorteerd. Ik schrik van de voorgestelde prijzen, zo hoog! ik zou zelf nooit tweedehands kopen voor zulke bedragen. Iemand ervaring of het beter is om online te zetten mer die hoge voorgestelde prijs en wachten tot het automatisch naar beneden gaat of meteen naar beneden stellen?

4 likes

Wat is dit dan?! Is dit een soort scam of iemand die geld teveel heeft :joy::joy:

6 likes

Heel bizar. Is het iemand die al lang een actief Vinted profiel heeft? Hoe zijn de reviews? Voelt inderdaad scammie aan, maar weet niet wat de winst hierbij zou kunnen zijn.

2 likes

Ik stuur altijd wel een berichtje met daarin iets van hoi leuk dat je het gekocht hebt ik kan je pakketje vandaag/morgen/woensdag naar je opsturen!

10 likes

Ja! Heb wel gecheckt natuurlijk… snap er geen reet van.

Dit had ik laatst ook. Iemand deed een bod op een bundel van origineel bijvoorbeeld €15 en met bundelkorting €11. Kreeg ik een bod van €17. Geaccepteerd natuurlijk.

Diegene kocht het en verder was er niets aan de hand qua levering.

2 likes

Ik stuur altijd een berichtje met wanneer ik denk te verzenden.

1 like

Ik zie hier op Reddit heel veel posts over! Die zijn wel in het Engels, maar dat is ook iemand die de hele tijd hoger biedt en dan doet alsof hij je niet begrijpt. Schijnbaar is dat een soort fetisj?

4 likes

Een… fetisj?

Soms denk je dat je alles wel weet en dan lees je dit, wth😅

4 likes

Moge deze fetisjisten mij vinden :pray:

40 likes

Oké ook vinted maar andere verkoper, haha! Ik ontvang een broek met volgens mij katten/honden haren. Smerrrig, maar goed alles gaat toch in de was dus dan is het hopelijk allemaal weg.

Maaarr, zouden jullie dit melden aan de verkoper?

3 likes

Dit is mij overkomen en ik voel me superdom achteraf maar als je een bod gaat doen dan staat er dus niet de bundelkorting bij. Dus ik had ook een goede deal dacht ik terwijl ik dus meer had betaald dan wanneer de bundelkorting zou zijn aangesprongen