Marktplaats/Vinted #2

Jeumig waarom moet ik 7 dagen wachten op mijn geld. Ik sta nú rood :joy::sweat_smile:

1 like

Mijn ervaring is dat het er meestal wel eerder is, maar niet direct.

1 like

Ik heb zowel dezelfde dag als een week later meegemaakt. Dat ligt echt aan de verkoper, maar twee of drie dagen na ontvangst van betaling zou ik geen probleem van maken.

4 likes

Meestal duurt het niet langer dan een dag voor het op mijn rekening staat, ook in het weekend.

2 likes

Ik heb maandag een pakketje afgegeven bij een Mondial punt in plaats A en woensdagochtend wil ik een pakketje ophalen bij de Homerrr punt in plaats B en ineens ligt daar ook het pakketje van Mondial. Heeeeeeel vreemd. Iemand die dit al eerder eens heeft meegemaakt?

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen mijn Vinted aangezien daar nog gewoon staat dat ie is verzonden en nog onderweg is. Ik heb de koper een berichtje gestuurd met het verhaal en dat ik voorstel om het te annuleren (zodat zij ook haar geld terug krijgt) en opnieuw weer te uploaden zodat zij hem opnieuw kan komen. Ik kan het pakket namelijk niet weer verzenden aangezien het label al gescand is.

2 likes

En dat pakketje lag daar in plaats B voor jou? Niet dat de koper toevallig in plaats B woont? Wel heel gek dat het dan ook nog van vervoerder is gewisseld.

1 like

Nee, pakketje moest naar België en lag nu ineens bij op een ander pakketpunt waar ik toevallig moest zijn om voor mezelf een pakketje op te halen. Heeeeel vreemd dus

Ik heb vandaag voor het eerst een klacht ontvangen via vinted omdat de koper vond dat ik moest vermelden dat mijn vest oversized valt terwijl die bij mij gewoon normaal zit. Ik heb gewoon ook de juiste maat vermeld en een foto waarop ik het vest aanheb waar je ziet dat deze gewoon normaal zit. Geeft Vinted meestal hier de koper in gelijk of zijn ze hier wel schappelijk in.

3 likes

Hondsbrutaal dit soort mensen. Ik mag hopen dat Vinted hier niks mee doet. Hoe iets valt is echt bij uitstek iets waar je geen garanties over kan geven (en dus kan je er ook niet over klagen)

5 likes

Nee gewoon een vest van H&M gekocht door iemand uit NL ook!

3 likes

@junior @Sok Nog bedankt voor jullie geruststelling.

Hij heeft het vandaag verzonden :partying_face: Dus netjes het gemiddelde, haha.

3 likes

Hahahah iemand wil dat ik een jurkje 7 weken reserveer omdat ze gehandicapt is.
:woman_facepalming:

1 like

Huh?

1 like

Precies zoals er staat? Of jouw reactie tegen haar verzoek?

1 like

Dat laatste!

Vinted heeft bij een homerr punt een pin gezet dat het dichtbij mn huis zou zijn, maar het adres is heel ergens anders dan de pin. Nu moet ik dat pakket dus heel ver weg ophalen en vinted wil niks doen. Hele rare situatie.

2 likes

Huh maar je kiest toch zelf waar iets bezorgd wordt?

Ja maar de informatie van het homerrpunt klopte dus niet op vinted

1 like

Begrijpend lezen blijft moeilijk :nerd_face:

Zó irritant dat ik moet kiezen voor jongens of meisjes kleding, laat me allebei aanklikken of maak een optie neutraal a.u.b.

13 likes