Kan je het niet met lijm opnieuw sealen?
Ik had als bewijs bij de melding van het probleem een foto gemaakt van het geopende potje om te laten zien dat de substantie en kleur anders zijn dan het orginele product😅
Het is niet eerlijk dat ze troep verkoopt en jij voor retourneren moet betalen
Ja volgens mij is dit kut aan die zogenaamde bescherming van Vinted. Jij moet het op jouw kosten retouren…
ik had dat ook met een wollen jasje vol gaatje en enige optie was retouren. Zij had ook geld terug of deels geld terug kunnen kiezen maar als ze dat niet kiezen kom je op deze optie
Nieuw op Vinted hier… Móet je de kopersbescherming nemen? Of kan je die overslaan?
Moet, zit er automatisch op.
Echt jammer. Op een aankoop van 1,50 of 2,00 hoef ik echt geen aankoopbescherming. Dan neem ik liever mijn verlies als het nodig is. Maar ja dat is het verdienmodel van Vinted zeker?
Klopt, je kan ook niets goedkoper dan 1,00 verkopen, omdat ze dus een percentage pakken
Ik heb iets doms gedaan. Gister heb ik een cpc startbewijs verkocht op marktplaats, echter stond het als brievenbuspakket gemarkeerd. Er is al via marktplaats betaald en het startbewijs is inmiddels al op naam van de koper, maar hij kan het niet goedkeuren op MP omdat er dus geen pakket is verstuurd. Ben in staat om nu gewoon een brief op de post te doen zodat de koper alsnog goed kan keuren, maar die persoon geeft geen gehoor meer ![]()
Denk dat ik mijn geld kwijt ben. Via de marktplaats chatbot kom ik iig geen steek verder.
Dit klinkt heel vervelend voor jou en raadselachtig. Want heeft de verkoper betaald voor brievenbuspost terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig was?
Edit: De koper hoeft trouwens ook niet per se goed te keuren, na een x-aantal dagen wordt het bedrag automatisch vrijgegeven. Het bedrag komt alleen eerder als de koper goedkeuring geeft.
Ik weet niet hoe het met marktplaats zit maar bijv op Ebay kun je niet een digitaal product verkopen met garantie zeg maar, dan moet je inderdaad een aangetekende brief sturen of pakketje bijv. Kan dat wel op marktplaats?
Haha ja, ik neem mijn verlies wel. Dat geld komt alleen automatisch vrij als er een pakket op de post is gegaan namelijk (envelop zie ik dat het moet zijn)
Sjonge, mensen op Vinted nemen wel hun tijd voor de verzending hè
Ik moet er even aan wennen
Maar dan stuur je toch een envelop met niks op? Dan heb je je geld.
Ja vind ik ook irritant!
Vorige week iets gekocht bij iemand uit Frankrijk, die stuurde net voordat de tijd voor verzending verliep een bericht dat ze het product wat ik had gekocht niet kon vinden.
Nu heb ik het dus bij iemand anders gekocht (toevallig ook uit Frankrijk) en ik hoor alweer dagen niks, hopelijk is het niet hetzelfde verhaal.
Jeetje, gelukkig krijg je dan bij Vinted in ieder geval wel je geld terug. Als je bij Marktplaats geld hebt overgemaakt, zit je met de gebakken peren. Maar het blijft onhandig. Ik wacht nu voor 2 items ook al een paar dagen, ben benieuwd of ze nog verzonden zullen worden. ![]()
Mensen die bieden en ik het bod accepteer en ze vervolgens niks meer laten horen. Echt heel irritant
Wat doen jullie als het vintedpakketje wat je gaat versturen zwaarder is dan het toegestane gewicht? Gewoon negeren? Ik moet een boek versturen dat incl. verpakking 750 gram weegt. Vinted gaf aan klein pakket maar dat mag niet meer dan 500 gr.zijn.
Ik heb niet echt idee dat er naar gekeken wordt. Tenminste niet bij mijn vinted punt.
mensen zijn geen winkel hè… ik snap dat je even moet wennen maar je had het item eerst ook niet dus of je het nu over een week of twee weken in de huis hebt maakt ook niet uit toch. en als je iets wel snel nodig hebt kun je altijd even een berichtje sturen voor je koopt om te vragen of iemand snel kan verzenden.
snap het ongeduld zowel mbt verzenden als ophalen nooit zo hier/soms op vinted zelf