PayPal kan ik wel opperen want Tikkie werkt volgens mij alleen binnen Nederland, toch?
Ik stuur wel eens tikkies naar mijn schoonzusje en zij heeft een Belgische bank dus dat werkt iig.
Dit was Italië maar PayPal heeft gewerkt ![]()
Niet wat je vroeg, dus sorry als je er niks mee kunt
maar je zou ook kunnen kijken of je je mooie stuks via een tweedehands winkel kunt verkopen zoals bijvoorbeeld Appel en Ei (zijn nog veel meer winkels die dat doen). Je krijgt daar 40% van de opbrengst. Je krijgt er dan misschien minder voor dan dat je het zelf verkoopt via Vinted, maar het scheelt wel een bult met werk.
Bij mij verkoopt zowel h&m als merken goed. Ik had laatst een heel simpel rokje van h&m binnen 2 dagen verkocht met veel likes en biedingen.
En ik maak altijd een hele batch foto’s in 1x maar ik plaats niet alles tegelijk. En mijn marktplaats gaat ook ineens hard dus vaak plaats ik het op beide.
Ik denk in de sale gekocht om te verkopen? Dat zie ik nu oa van hema heel veel.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar die handschoenen die ik kocht waren nog niet in de sale geweest. Anders had ik ze zelf in de winkel gekocht haha.
De 100% korting op verzendkosten in de categorie Boeken is verlengd tot 1 maart ![]()
Omg hier hoopte ik al op! Maar hoe dan, dit kost Vinted toch vet veel geld?!
Een koper had gevraagd op vinted of ik een artikel kon reserveren want (het was in het italiaans en het werd zo vertaald) diegene moest haar kaart op laden? (Lo acquisto subito tempo di caricare la carta)
Weet iemand misschien wat diegene bedoeld?
Misschien haar Vinted saldo? Dat ze daar nog stortingen van verkopen op verwacht.
Ze moet iig saldo op een kaart zetten, misschien gebruiken ze daar nog een andere online betaalmethode?
Dit is al de derde of vierde verlenging toch? Ben benieuwd hoe lang het nog doorgaat hahaha maar mij hoor je niet klagen
Heb je daar bericht van gehad? Zie het nergens staan
In de app kreeg ik het als melding
Oh, gek , vorige melding ( die van verlengd tot 31 januari) wel gehad, nu niets maar bedankt i.i.g en is het ook echt zo dat als iemand een bundeltje kleding bij me koopt en bijv. 1 boek er geen verzendkosten bij komen?
Dat was tot nu toe wel zo ja, dus ik ga ervan uit dat dat ook zo blijft
Denk dat veel mensen dat niet weten, heb net weer iets verkocht maar als ze er een boek van €1,00 bij gekocht had was ze goedkoper uit geweest
Er wordt gevraagd om uitstel voor het verzenden. Als ik weiger, wat gebeurt er dan? Heeft dit negatieve gevolgen voor de verkoper?
Volgens mij wordt de koop dan geannuleerd omdat het niet tijdig verzonden is