Ben altijd zo blij dat ik echt nauwelijks slechte ervaringen heb op Vinted, maar heb vanochtend wat nieuwe dingen erop gezet en nu heb ik een Duits wijf wat echt belachelijk doet omdat ik de prijs niet wil verlagen, en nu zegt dat ze me komt halen (?) en een Frans mens met een zielig verhaal dat ze student is en een klein budget heeft. Tering zeg tyf op allemaal.
Haha ik had laatst ook zo’n zielepiet, die kwam nog 3x terug met “please
???” ![]()
Haha wat geduldig ook dat jullie daarop nog kunnen reageren. Wanneer iemand een te laag bod doet en het is iemand uit Italië of Frankrijk, dan blokkeer ik ze al meteen. Geen zin in hoor.
Had ik ook laatst met een lens op MP, dat iemand ver onder de prijs bood. Meer kan ik er niet voor geven. Nou dan moet je nog ff sparen vriend ![]()
Ik had iets voor 100€ te koop staan en bieden vanaf 75€.
Gaat iemand 25€ bieden per bericht ipv de biedfunctie.
- hoi! Sorry hij staat te koop voor 100€, dus 25€ vind ik echt veel te laag.
- oh nou je heb toch de bied functie aan? Je zou zeggen dat je dan toch open staat voor een goed bod
(incl die emoji)
- ja, bieden vanaf 75€
- jammer dat je zo doet. Bieden is bieden lijkt me.
Eeeeecht ga weg.
Ja dus niet 25% van de verkoopprijs
. Alsof dat soort figuren zo’n bod zelf wel zou accepteren.
Dat is gewoon zo’n disrespect (heb ff geen ander woord) dat je niet eens moet reageren.
Een van mijn pakketjes is nu eindelijk onderweg maar de manier waarop is zo raar. Ik koos voor Vinted Go want gratis, maar die besteedt het kennelijk weer uit aan Peddler en die bezorgservice is nieuw voor mij.
Van de week kreeg ik een melding we zijn onderweg en ik dacht priem het is een brievenbus dingetje dus ik zie het straks wel. Maar de bezorger heeft het om de een of andere reden niet kunnen afleveren terwijl ik die bezorger zelf nog gepasseerd ben in mijn straat, dus hij moet hier geweest zijn lijkt me. Waardoor ik het vermoeden heb dat het toch geen brievenbusding is of ervoor getekend moet worden of zo?
Nu krijg ik net een nieuwe mail dat de bezorger onderweg is maar de info is best onduidelijk. Enerzijds staat er dat het vandaag tussen 9 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds bezorgd gaat worden. Anderzijds staat er ‘onderweg naar afleveradres’ wat me doet vermoeden dat hij echt nú nú fietst met mijn pakketje, maar de vorige keer zat er tussen die melding en het moment dat ik hem in mijn straat zag ook nog 2 uur tijd. En het zou dus zomaar tot 9 uur vanavond kunnen duren.
Terwijl ik toen ik de melding zag op het punt stond de deur uit te gaan.
Ik vind dit echt vervelend voor mezelf én de verkoper want als het nu weer niet lukt zal er vast niet een nieuwe poging gedaan worden het pakketje te bezorgen.
Tl;dr Pakketje wordt eRgEnS vandaag bezorgd. To wait or not to wait, that is the question ![]()
Edit: Na een paar uur wachten ben ik toch maar de deur uitgegaan, een paar minuten later kreeg ik een melding dat het bezorgd was… In de brievenbus ![]()
Ik zie op reddit vaak dat mensen dan dit plaatje terugsturen bij de mensen die zeuren om de prijs en daar moet ik altijd om lachen😂
Haha heb het idee dat die Duitsers en Fransen ook nul komma nul humor hebben.
Ik heb zelf liever Duitse kopers ondanks het gebrek aan humor (100% waar). Duitsers bieden (bij mij in ieder geval) stukken minder af en betalen meestal gewoon vraagprijs of bieden nog redelijk. Fransen zijn wel echt klagers wat betreft verzendkosten, terwijl ik denk ja €4 is best redelijk voor verzending buiten NL maar goed.
Spanjaarden zijn daar ook goed in dat klagen over verzendkosten.
Ik kijk weleens voor kleding van Sezane op Vinted maar snap iets niet. Regelmatig zie ik kleding (vaak uit de huidige collectie) aangeboden worden voor de nieuwprijs, dus waarvoor je het gewoon in de webshop kunt kopen. Ik doe weleens een bod maar daar wordt vervolgens bijna nooit op ingegaan. Wat is hier de gedachte achter? Niemand gaat dat toch kopen?
Misschien iets dat is uitverkocht? Ik zou wel goed opletten of het echt is, er wordt heel veel nep Sézane verkocht via Vinted.
Ik heb de afgelopen twee weken meerdere pakketjes besteld en verkocht op vinted waarmee het verzonden wordt met vinted go alleen ze staan allemaal al sinds 5 februari in Breda… verschillende verzenddata, maar nul updates daarna. Heel gek. Iemand dit ook?
Ja, ik wacht al sinds 22-1 op een pakketje, ligt ook al 1,5 week in Breda
. Baal er wel van, heb het eigenlijk deze week nodig. Ben niet gewend dat het 3 weken onderweg is.
Ja, maar dat pakket is nooit aangekomen en het Vinted go punt waar het naar toe zou moeten gaan is ook geen Vinted go punt meer nu. ![]()
Maar als het punt dicht is of niet meer bestaat, wordt het pakket automatisch doorgestuurd naar een ander punt. Dus dat zou geen probleem moeten zijn!
Ik heb voor het eerst weer eens iets besteld via Vinted (oorbellen) en was afgeleverd in zo’n kluis, dus ging het ophalen en toen ik de kluis opende zat er een leeg zakje in, die al open was
De verkoper heeft 4,9 sterren en 400+ reviews dus ik geloof niet dat zij een leeg, opengemaakt zakje heeft opgestuurd. Dus het is opengemaakt door een DHL bezorger? Heb nu een “probleem” gemeld bij Vinted maar deze optie staat er niet bij… dus ben benieuwd of ik naar m’n geld kan fluiten of niet
en die oorbellen wilde ik ook graag ![]()
Ik wilde een keer iets verzenden via een locker en toen ging bij mij een deur open waar al een pakketje in lag.
Kan ook dat iemand anders het eruit heeft gehaald.
Dat heb ik ook eens gehad! Lagen toen echt 5 pakketjes in die allemaal aan een ander geadresseerd waren/andere afzender hadden dus leek wel alsof ze die hele automaat gewoon volproppen en dan pas legen ofzo. Maarja durfde mijn pakket er niet bij te leggen, voor hetzelfde geld haalt iemand anders het er uit.