Ik kijk weleens voor kleding van Sezane op Vinted maar snap iets niet. Regelmatig zie ik kleding (vaak uit de huidige collectie) aangeboden worden voor de nieuwprijs, dus waarvoor je het gewoon in de webshop kunt kopen. Ik doe weleens een bod maar daar wordt vervolgens bijna nooit op ingegaan. Wat is hier de gedachte achter? Niemand gaat dat toch kopen?
Misschien iets dat is uitverkocht? Ik zou wel goed opletten of het echt is, er wordt heel veel nep Sézane verkocht via Vinted.
Ik heb de afgelopen twee weken meerdere pakketjes besteld en verkocht op vinted waarmee het verzonden wordt met vinted go alleen ze staan allemaal al sinds 5 februari in Breda⊠verschillende verzenddata, maar nul updates daarna. Heel gek. Iemand dit ook?
Ja, ik wacht al sinds 22-1 op een pakketje, ligt ook al 1,5 week in Breda
. Baal er wel van, heb het eigenlijk deze week nodig. Ben niet gewend dat het 3 weken onderweg is.
Ja, maar dat pakket is nooit aangekomen en het Vinted go punt waar het naar toe zou moeten gaan is ook geen Vinted go punt meer nu. ![]()
Maar als het punt dicht is of niet meer bestaat, wordt het pakket automatisch doorgestuurd naar een ander punt. Dus dat zou geen probleem moeten zijn!
Ik heb voor het eerst weer eens iets besteld via Vinted (oorbellen) en was afgeleverd in zoân kluis, dus ging het ophalen en toen ik de kluis opende zat er een leeg zakje in, die al open was
De verkoper heeft 4,9 sterren en 400+ reviews dus ik geloof niet dat zij een leeg, opengemaakt zakje heeft opgestuurd. Dus het is opengemaakt door een DHL bezorger? Heb nu een âprobleemâ gemeld bij Vinted maar deze optie staat er niet bij⊠dus ben benieuwd of ik naar mân geld kan fluiten of niet
en die oorbellen wilde ik ook graag ![]()
Ik wilde een keer iets verzenden via een locker en toen ging bij mij een deur open waar al een pakketje in lag.
Kan ook dat iemand anders het eruit heeft gehaald.
Dat heb ik ook eens gehad! Lagen toen echt 5 pakketjes in die allemaal aan een ander geadresseerd waren/andere afzender hadden dus leek wel alsof ze die hele automaat gewoon volproppen en dan pas legen ofzo. Maarja durfde mijn pakket er niet bij te leggen, voor hetzelfde geld haalt iemand anders het er uit.
Ja dat had ik laatst ook inderdaad!
Whaaaat, dat kan toch niet? Hoe makkelijk is het om dan gewoon het helemaaal leeg te halen?
Wat bizar die geleegde pakketjes en of meerdere in zoân kluis
daâs toch dan helemaal niet veilig? Wat eng! Maken ze het zo makkelijk met halen en brengen wanneer je maar zelf wilt gebeurt er ditâŠ
Ik weet trouwens dat hier vaak Fransen en of Duitsers worden afgezeken maar sorry, wat heb vaak moeite met Belgen. Vroeg eentje of ze aantekeningen had gemaakt in het boek wat ze verkocht maar nu na een week nog steeds geen antwoord maar wel online komen en bericht gelezen hebben. Hoe moeilijk is het om te zeggen ja of nee dan wel: moet ik even nakijken en kom bij je terug. Dan maar duurder uit Spanje laten overkomen of hopen op iemand uit NL zich nog doet melden voor de gratis verzendingsactie.
Er zou een man langskomen om een tafel van me over te komen (via Marktplaats). 19u30 zei hij.
Om 19u30 krijg ik een bericht âik ben er om 20uâ.
Het is 20u15 en hij is er nog altijd niet. Oetlul ik wil douchen en in mijn bed Netflix kijken.
Heeft de kracht van klagen op het forum gewerkt?
NEE ![]()
Ik haat laatkomers dus ik weeg af hoe graag ik die tafel kwijt wel (heel graag) tegenover hoe graag ik wil zeggen ânee te laat ik lig al in bed slaapwelâ (ook heel graag).
Ik krijg de hele tijd advertenties op vinted die ik niet kan kopen omdat er geen verzendmogelijkheden zijn. Maak me dan ook niet blij met een dooie mus!
Ahh dit is echt een ergernis, item met vlekken ontvangen, probleem gemeld en fotoâs gestuurd, verkoper zegt het niet te zien. Dus nu moet ik verzendkosten betalen om retour te sturen. Echt geen zin in. Wat doen jullie in zoân situatie?
Ja, met problemen ga ik er vanuit altijd de verzendkosten te moeten betalen als koper.
Ik zou gewoon even bepalen wat het best is voor jou: kun je de vlekken er uitkrijgen en hoef je het dus niet terug te storen en is het alleen niet netjes van de verkoper om zoiets op te sturen? Gewoon houden. Is de prijs vs verzendkosten de moeite van terugsturen waard?
Had laatst iets gekocht van wol wat te heet was gewassen, omschreven als âheel goedâ, niks in de beschrijving en niet te zien op de fotoâs en die verkoper durfde voor deze babytrui 45 euro te vragen. Ja, dan stuur ik hem wel terug op ook al moest ik zelf de verzendkosten betalen en heb ik er ter compensatie iets onzichtbaar vies mee gedaan als fuck you.
Iets onzichtbaar vies ![]()
Kan je ook op een manier aanzetten op Vinted dat je niet naar een bepaald land wil verzenden?