Haha die had ik al maar had er zéker van gekund ![]()
![]()
Vind dat Vinted dit eigenlijk moet weren
Vind ik ook zo erg, ik heb het nu een paar keer gemeld als een verkoper wil dat het buiten de app wordt afgehandeld, maar daar doet Vinted niks mee.
Wat ik trouwens wél heb ontdekt: hoe je AI-beelden succesvol kan melden! Je moet de advertentie rapporteren als “foto van internet” en dan wordt-ie verwijderd. Doe dit nu bij elke AI advertentie die ik tegenkom en elke keer met succes.
Ik vind het zo irritant als ik iets bestel en de verkoper het dan niet op tijd op stuurt en ook niet reageert
wel m’n geld terug maar goed
Oh en het geld van dat open pakketje met de verloren oorbellen heb ik gelukkig ook terug!
Ik ben benieuwd of de actie gratis verzending op boeken wéér verlengd gaat worden. Lijkt me niet toch? Maar zou wel mooi zijn, de drempel om te kopen wordt wel lager. En ik heb zelf ook mijn boekenkast een stuk leger gekregen, jammer dat het aardig stil is sinds ik mijn advertenties even had verborgen :’( Denk dat ik niet meer getoond ben op de voorpagina
Kun je nou aardig verdienen op boeken, of levert kleding meer op?
Ik heb een aantal dure studieboeken (management) goed kunnen verkopen!
Ik heb in een maand tijd iets van 110€ aan boeken verkocht. (Zitten ook LE boeken tussen)
Het is echt heel verschillend met hoe snel het loopt. Als ik op zondagmiddag een paar nieuwe boeken plaats kan het ineens vier verkopen zijn, soms een week niets tot het laat in de avond een keer is en dan verkoop je weer wat
Heb het net uitgeprobeerd en hij lijkt verlengd te zijn ![]()
Ik zag het vanochtend
Ben benieuwd of het de bedoeling is voor de komende maand
Kreeg net de melding dat het tm 31 maart verlengd is!
Me too! Whoo! ![]()
Gelijk nieuwe boeken geupload
stond al weken op mijn to do lijst ![]()
Vallen tijdschriften ook onder deze actie trouwens? Want misschien kan ik die dan eens uploaden en kijken of het verkoopt.
Ik zie dat tijdschriften een aparte categorie is, ik denk dus zelf niet dat die meedoen helaas. Maar het is het proberen waard, je kan het proberen met een enkel tijdschrift?
Zeker het proberen waard thanks
en anders nog de hoop Engelstalige kringloopboeken die ik steeds weer terugbreng naar de kringloop.
Voor tijdschriften werkt het helaas niet! Ik zocht net naar een tijdschrift van Miljuschka en zag daarbij gewoon de verzendkosten staan.
Ik vind die actie van geen verzendkosten eigenlijk maar raar. Waarom vinden we het zo normaal dat om niks te betalen voor een service die geld kost en uitstoot geeft etc etc. Stimuleert toch alleen maar nog meer kopen kopen kopen
Ja deels met je eens, maar ik denk echt dat er veel minder nieuw wordt gekocht als de kosten voor tweedehands laag zijn. En als de productie vermindert = minder afval uiteindelijk.
Dit is zo, maar ik denk dat een heel groot van deel van de boeken die nu verkocht worden via vinted, niet nieuw gekocht zou worden. Mensen worden er echt hebberig van, het schiet z’n doel een beetje voorbij zo.