Ik had 2 jaar geleden via Vinted een spijkerjasje gekocht, maat M. Helaas was die een tijdje geleden dmv slijtage helemaal kapot. Ik wilde datzelfde jasje opnieuw kopen maar dan toch een maat S want M zat best wijd maar kon wel als oversized. Dus een tijdje gezocht op Vinted en een maat S gevonden voor 5 euro, echt goedkoop. In de advertentie stond: nieuw zonder prijskaartje. Dat heb ik met een korreltje zout genomen want anders vraag je geen 5 euro. Voor de rest op de foto zag die er wel goed uit, alleen geen foto van het label. Heb ik dat jasje gisteren opgehaald en ik zeg nog tegen mijn vriend: oh dit is een S maar zit ook best wijd. Kijk ik op het label, is het maat M. Verder zag het jasje er wel goed uit.
Nu heb ik haar een bericht gestuurd van: ik accepteer de bestelling waarschijnlijk wel ivm die paar euro maar alleen het jasje wat je hebt gestuurd is maat M en in de advertentie staat maat S. Stuurt ze terug: Oh sorry niet naar gekeken. Verder helemaal niks. Nu ben ik goed in staat om “ik heb een probleem” te melden door die stomme reactie maar aan de andere kant wil ik ook niet echt gaan zeuren voor die 5 euro.