Marktplaats/Vinted #2

Als je zoektocht echt niets oplevert: sommige mensen zijn ook wel echt delulu in wat ze denken dat iets waard is. Maar goed checken kan geen kwaad

3 likes

Ik heb iets verkocht, is geleverd. Nu zegt ze dat het bij de buren is geleverd en die geven aan dat het er niet ligt. Vind het echt irritant want ja vind het niet echt mijn probleem :grimacing::sob: wil gewoon mn geld zodat ik dingen uit m’n favorieten kan bestellen

3 likes

Ik heb nu voor de tweede keer in een maand tijd dat een pakket via vinted go niet bezorgd is. Eerste keer ‘pakket kwijt’ en nu ‘kan niet worden geleverd’ wat dat dan ook mag betekenen. Baal echt. Krijg m’n geld wel terug, maar wil gewoon m’n spullen. Bestel daarom nu elke keer via een andere bezorgdienst maar ja, wel duurder… Stom.

Dit is mijn eerste keer met mondial relay maar ik denk ook direct de laatste keer… is toch niet normaal dat de status zo lang op dit blijft staan?

2 likes

Wat zegt de website van MR zelf? Want MR update hier ook altijd slecht binnen Vinted zelf maar op de eigen website van MR dan wel externe tracker parcelsapp (kan je meerdere maatschappijen op 1 website tracken) zijn altijd wel in orde.

1 like

Zijn er nog mensen die problemen hebben met betalen via Vinted?
Het lukt tot ik me moet identificeren via mijn
Bank app en dan lukt het niet om deze te openen.

Nee is toch niet normaal, zal wel kwijt zijn…

1 like

Ik heb zo’n goede deal gescoord, had het zelf niet eens door haha. Had schoentjes voor mijn zoontje gekocht, 2 paar voor €5. Zien er nog hartstikke goed uit. Zie ik dat het ene paar dat voor €3 te koop stond, nieuw €70 kost :scream: ik vond ze zo leuk dat ik even het merk ging opzoeken toen ze binnen waren en toen kwam ik er pas achter.

11 likes

De website zelf is helaas niks beter haha

Sinds 10 februari niets veranderd

1 like

Zucht… en weer gedoe. Ik zou dit niet als ‘in perfecte staat’ bestempelen. :weary:

5 likes

Ik ben zo verbaasd. Deze doos, met gebruikssporen, kost slechts €55 :sob: Hoe verzin je het een doos te verkopen?

4 likes

Toch nog 16 likes dus niet iedereen denkt er zo over :sob:

Het is best een aardige print maar zoveel? Fuck that hahaha maar ik zou het ook favorieten gewoon om te kijken of iemand het daadwerkelijk gaat kopen.

@Tamara ah no dan zal het niet meer veranderen ook denk ik :frowning: balen!

1 like

Sommige van deze dozen zijn zeldzaam, dus voor verzamelaars is dit vrij normaal :sweat_smile: Net zoals sommige draagdoeken maar vooral draagzakken van Artipoppe zeldzaam of erg gewild zijn en soms voor duizenden euro’s weggaan (terwijl ze nieuw ‘maar’ 500 waren).

3 likes

Een zeldzame doos? :joy: Sorry vind ik echt onwijs sneu als je dat koopt hahaha.

11 likes

Joh ieder zijn hobby. Die mensen doen daarmee niemand iets kwaad. Echt onnodig om te zeggen dat ze ‘onwijs sneu’ zijn.

9 likes

Dus ik verzend het op de uiterste dag en tijd dat ik het nog mag verzenden. Dat lijkt me duidelijk nu

34 likes

Ja zo irritant dat mensen doen alsof je een webshop bent, dit is Vinted mevrouw

3 likes

Ja je bent geen webshop

3 likes

Dat zijn dan ook vaak van die kopers die na ontvangst van het pakket niet zelf op ‘alles is oké’ klikken maar het gewoon laten aflopen :roll_eyes:
Mensen raken ook steeds ongeduldiger, afgelopen zaterdag in de avond iets verkocht en maandag al bericht of ik het al ga verzenden. Ja sorry meid mijn pakketpunt is op zondag gewoon dicht hoor, ben fucking Zalando niet.

6 likes