Bij Zalando moet je toch extra bijbetalen als je het sneller wilt hebben.
Ik vind het ook zo fucking irritant als je iets hebt gekocht en het ligt op het pakketpunt en mensen sturen meteen “je kan het vandaag ophalen, lukt dat?” Of na een paar dagen “Is er iets aan de hand dat je je pakket nog niet hebt opgehaald?”
Of “Wanneer haal je het op?”.
Jeetje laat me met rust, het pakketpunt is een eindje weg, ligt niet op een standaard route en heeft beperkte openingstijden en soms duurt het nou eenmaal tot het einde van de week voor het lukt. Die tijd krijg ik gelukkig ook van het pakketpunt/Vinted dus chill. Dat jij het misschien snel hebt opgestuurd (wat niet eens altijd zo is) geeft mij niet de verplichting het ook snel op te halen.
Ook irritant: als je iets favoriet en je krijgt een bericht met “Als je het voor 12 uur/vandaag koopt, gaat het vandaag nog op de post!”. Ik hoef dat helemaal niet per se, maar zodra je dit zegt heb ik toch die verwachting en vind ik het tering irritant als je het dan toch niet vandaag maar een dag of twee dagen later pas wegbrengt. Praat geen onzin tegen mij als je het toch niet doet!!!
Ik had een hele leuke top gekocht en nu heeft de verkoper het pakket beschadigd retour gekregen terwijl het volgens de T&T nog onderweg is:(
Ja dat vind ik echt heel irritant als mensen dat doen. En is ook echt een bewuste keuze want vinted spamt je helemaal gek met meldingen daarover.
Ligt het aan mij of gebruikt iedereen ineens AI voor mooiere foto’s of aan foto’s voor hun advertenties? Je ziet het zo overduidelijk en het zegt toch nog steeds niets over hoe het kledingstuk valt😅
Ja, gewoon rapporteren (foto van het internet)
Ook weer lekker aso. Schoenen gekocht en zaten geen goede foto’s van de neus bij, dus gevraagd of die nog helemaal goed waren. ‘Ja hoor’. Krijg ik ze zo binnen
En ook prijzige schoenen, zo te zien. Ga je ze terugsturen?
Wow wat
Ik vind het zo irritant dat je geen review kan geven als je retourneert, dat zijn juist de belangrijkste reviews
Dat zal ik ook nooit begrijpen want uh, je wilt toch mensen waarschuwen voor zulke taferelen?
Ah nee dit kan echt niet, wat asociaal om te doen alsof deze neus nog in goede staat is ![]()
Er stond overigens wel bij de staat ‘goed’, maar ik dacht dat dat de onderkant betrof waar wel foto’s van waren en het feit dat ze gedragen zijn. Is met schoenen natuurlijk al een stuk sneller het geval. Dus ja dan stel ik écht niet voor niks zo’n vraag ![]()
Ja ik ga ze absoluut retourneren. Hier heb ik echt niks aan. Heb er €41 incl voor betaald nog ![]()
Wauw schaamteloos.
Echt? ik vind wel dat ze het slecht geadverteerd heeft en je niet voorgelicht, maar 18 euro voor deze schoenen is ook weer niet heel veel geld (nieuwprijs is rond de 600 euro, niet dat dat niet gestoord is, maar goed). Op de foto ziet de bovenkant er in ieder geval nog goed uit en nieuw zijn deze veel duurder, dus ik vind de verkoopprijs nog best ok.
Ja maar de vraag is natuurlijk of ze nog schoon te krijgen zijn, dat lijkt wel lastig te zijn, ze lijken echt beschadigd. Dan kan je ze niet dragen. En dan is ‘maar’ 18 euro nog steeds 18 euro te veel
Klopt, ze zijn echt beschadigd en niet gewoon vies helaas. Anders had ik ze met liefde gepoetst.
Relatief gezien is 18 euro idd niet veel van 600 - maar zou ik in de winkel ook €18 betalen voor schoenen die zo beschadigd zijn dat ik ze niet zou dragen? Nee.
Nouja dit is ook het hele punt natuurlijk @Janniebeton. Die schoenen zijn zo beschadigd dat ze niet meer draagbaar zijn. Verkoopster had ze weg moeten gooien ipv te koop zetten met status ‘goed’. En als ze dan denkt dat er nog wel markt voor is, had dan op zn minst ‘veelgebruikt’ als status aangevinkt of de vraag of de neuzen nog goed zijn eerlijk beantwoord.
Ik geef je groot gelijk dat je 18 euro terug niet accepteert.
Ik zou ook zeker niet akkoord gaan met die €18 terug @Itsireneforyou , lekker terugsturen die hap.
Zojuist een potentiële koper geblokt nadat ze me een (verder prima) bod had gedaan op een paar schoenen. Haar laatste twee reviews (ze koopt/verkoopt nog niet zo lang aan de historie te zien) zijn 1 ster reviews. Waaronder eentje over een paar schoenen die ze van iemand had gekocht en die haar uiteindelijk te breed waren oid. Vinted heeft de verkoop afgerond want niet passen is geen reden voor retour. Waarop ze de verkoper helemaal verrot heeft gescholden. Lol? Dit was allemaal te lezen in de review. No thanks, jammer dat het item dan niet verkocht raakt voor een goede prijs maar geen zin in die hoofdpijn. Of ben ik nu te snel conclusies aan het trekken?