Niets, een handeling die niet uitgevoerd had moeten worden. Excuses.
Het wordt nog mooier. Ze hebben mijn bezwaar afgekeurd, mijn selfie met identificatie is afgewezen omdat het niet overeenkomt met de foto op het ID.
Gelukkig heeft China nu wel al je ID gegevens!
Ik heb de belangrijke gegevens afgeschermd, die heb ik ze niet gegund.
Jezus ik merk dat ik er toch wel een beetje klaar mee ben allemaal. In de tijdspan van twee weken ongeveer heb ik een buikgriep virus gehad, gruwelijke kiespijn en een wortelkanaalbehandeling en een kroon, heb ik mijn hoofd keihard gestoten, had mijn vriend een raar knobbeltje gevonden wat gelukkig niks was volgens de dokter. En nu ligt mijn vader weer in het ziekenhuis sinds vandaag. Ik vraag me op dit moment echt af of het eens een keertje mag minderen met alle ellende wtf man.
Ik krijg met dit weer altijd zin in stampot. Maar dat wilt mn moeder dan weer niet en voor mezelf zon mega pan te maken…
Ik kreeg vanochtend van een random persoon bij het koffiezetapparaat zo leuk compliment dat ik een mooie lach/tanden heb. Maakte mijn hele maandag goed en denk ik dus nog steeds aan haha.
Je kan stamppot prima invriezen. Hoef je de komende zonnige dagen niet te koken, helemaal makkelijk.
Jaa i know maar ik vind het dan toch iets minder lekker haha.
Ah ja snap ik ook wel weer. Het lekkerste is toch met restjes stamppot opbakken en op brood doen.
Nou dit is dus (zoals ik al dacht) uit de hand gelopen. Hij heeft eergister bij ons de deur open geprobeerd te duwen toen mijn zusje open deed (ze dacht dat ik de sleutels was vergeten) maar toen ze zag dat hij het was deed ze het dus dicht. Toen heb ik via de politiechat een melding gemaakt en gister is de wijkagent gekomen. Nou vandaag was deze wijkagent weer gebeld door de buurman zijn begeleider en toen zijn er heel veel buren naar buiten gekomen met de boodschap dat ze dus daadwerkelijk overlast ervaren, dat hij de andere buurmeisjes ook lastig valt, hij aan de deur staat midden in de nacht bij buren… maar uiteraard kunnen ze niks anders doen dan met hem praten. 112 moet direct worden gebeld zodra hij zich weer gaat misdragen. Vind het echt heel naar voor hem dat hij zich zo onbegreoen voelt maar het is gewoon eng. Hoop dat hij snel de juiste hulp ervaart en dat het hierna is afgelopen, maar damn.
Ingeschreven voor de rijschool! Ik begin eind september dus nog een zomer tijd om me mentaal voor te bereiden
Ik zit Victim/Suspect te kijken op netflix en ik ben echt woest en misselijk tegelijkertijd. Gatverdamme
Hartje omdat ik het ook kijk en er hetzelfde over denk. Jemig wat heftig
Ja heel erg. Ik moet zo even in een kussen schreeuwen denk ik
Ik heb zelf ook aangifte proberen te doen en toen werd er ook gezegd ‘ja maar jullie hadden een relatie, dat hoort daar bij’ en ergens voel ik me gesteund dat het bij meer mensen zo (en nog veel erger) gebeurt, maar zo zo zo boos op de politie.
Oh nee wat erg! Ik vind het echt heel erg voor je, wat moet dat naar geweest zijn
Ik las hier (volgens mij) een tijd geleden over bevroren druiven en daardoor heb ik vandaag een bakje druiven in de vriezer gelegd. Toen ik de eerste bevroren druif at dacht ik ‘meh’ maar daarna werden ze lekkerder. Goed te doen in dit weer (maar geen vervanging voor echte ijsjes)!
Mijn vader is vandaag onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met hartproblemen en deze hele dag is al zo een rare wervelwind van dingen regelen, m’n moeder rondrijden, etcetera. Ik ben nu net thuis en ben even rondje wandelen omdat ik nog wat boodschappen moet halen. Alleen dat rondje wordt wel echt lang nu want ben echt aan t jenken en wil dat niet tussen de kwark doen in de Dirk haha. Thank god voor grote zonnebrillen.