Ja!! Kreeg net iets in mn porto van 19 uur terug, dus met dat tempo gaat de rest nog wel even duren…
Gelukkig, wordt hier ook weer bijgewerkt.
Wow ik had gisteren iets verkocht, vandaag bij pakketpunt gebracht en ik word net door een Franse dame gewoon bedankt voor de snelle verzending faith in humanity restored
Of bedoel je ‘faith in French humanity restored’?
Onlangs bood een Francaise 20 euro op iets wat voor 26 euro te koop stond. Mijn tegenbod was 23 en ze ging akkoord. Ik wist niet wat ik meemaakte
Dit inderdaad! Het maakt me niet uit wanneer je iets verzendt, maar zeg het dan ook niet
Ik had op vinted geen zin om een pakket naar spanje te sturen, want duurt lang en was redelijk een bedrag (geen zin zo lang op mn geld te wachten). Dus ik de aankoop geannuleerd. Die vrouw helemaal loco in het spaans. Ik zei ik spreek geen spaans en ze blijft doorgaan. Dus ik blok haar. Nu een boze spaanse 1 ster review hahaha. Ik moet er wel om lachen.
Bad karma voor jou straks als je pakketje binnen Nederland er langer over doet dan naar Spanje (is bij mij vaak het geval).
Wel gek dat ze een review kon geven
Ja precies vanaf spanje is het er altijd binnen 2 dagen hsha.
Ja waarschijnlijk wel
Denk dat ze heel snel met de review was .
Dr staat karton tussen ook hshahs.
Yes zoooo fijn! Nu nog op mouwlengte - voor zomerjurkjes etc - dan ben ik gelukkig
Ik ben echt te wantrouwig hiervoor, als ik al zie hoeveel mensen het verkeerde merk/de verkeerde maat/categorie etc neerzetten… Fijn dat dit kan maar ik wil dan ook echt een foto van een label zien hoor
Ja of meerdere categorieën aanklikken!
Een korte jurk kan ook een zomerjurk zijn of een gelegenheidsjurk, maar je kan niet beide kiezen. Sowieso snappen mensen ook niet wat een midi jurk is want daar staat alles van kort tot lang tussen
En steen
Ik heb twee gloednieuwe ralph lauren polo shirts verkocht die mijn vriend vergeten was terug te sturen. Gewoon nieuw in de verpakking, foto van de bon als bewijs. Frans meisje heeft er 1 gekocht, eerst zegt ze dat het nep is, daarna dat de kleur niet wit is (had creme in de advertentie gezet) en nu wil ze het terugsturen omdat het haar vriend niet past? Zo irritant
Homer is echt onvoorspelbaar, heel irritant
Ik vind Homerr echt een kutbedrijf om mee te verzenden (of te ontvangen, maar die keuze maak ik expres nooit voor mezelf haha). Vind het echt irritant dat dat een verplichte verzendoptie is op Vinted.
Ik heb officieel een lichte Vinted verslaving ik ga over 2 weken op vakantie dus ik moet écht niet nog dingen kopen maar ik kan het niet laten om eindeloos te scrollen ….
Dus vanaf nu: niet meer doen
Ik had een bikini top verkocht aan een Franse. Nu heeft ze het ontvangen en direct een probleem gemeld dat de maat niet klopt. Ik had de EU maar dat op het label staat gehanteerd, zij dacht dat het FR maat was. Ik heb aangegeven bij Vinted dat ik het niet eens ben met haar klacht, maar iemand hier ervaring mee? Waarom zou ik in godsnaam de FR maat noemen?🫠 En ik had zelfs nog een foto van het label (met dus alle maten) in de foto’s gezet