Married at first sight

Ja ik hoorde al niet goed wat hij zei. Kan toch echt niet. Als ik Caroline was was ik meteen vertrokken.

3 likes

Nou inderdaad! Echt knap hoe positief zij blijft! Alleen ben wel bang dat ze enorm gekwetst gaat worden op de korte termijn.

2 likes

Caroline.

Haha die namen maken echt geen indruk op ons hè. Vergeet ook continue hoe ze nou heten.

1 like

Omg AGAIN Joep :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Samenvatting

vanaf letterlijk de eerste seconde! Hoe krijgt ie het voor elkaar.

• verwacht dat caroline wel ff ‘de vaat’ zou doen terwijl hij haar ontvlucht en nota bene een focking bruiloft gaat cateren.

• gaat schijnheilig tegen de bungeejumpvent zeggen dat ZIJ ‘wel eens een drempeltje over mag’. En hulde! ze mag de dag ‘bepalen’ en dan kan Joep lekker alles afzeiken. OeeeoeOe Joep. Shut up.

• caroline probeert hem een beetje te plagen, maar joep doet niet aan grappen of zelfspot!! Is ie veels te stoer voor :crazy_face:

• ‘Nee niet aanraken’

• Deze man kan niet eens meer aardig doen. Wat een intense zakkenwasser. Zeikt haar kamer af. ‘Ik hou zelf meer van gezellige kleine spulletjes’. Oke Joep. Lukte het trouwens daar op die wc of had je mama even gebeld hoe je je reet ook alweer afveegt?? Joep gooi jezelf in de prullenbak. Caroline run!!!

27 likes

Snap niks van die spoiler sorry

1 like

Hij is de winnaar van 1 of ander moppentap tv programma geweest ofzo, die grappen probeert ie duidelijk voort te zetten als trouwambtenaar.

Ik neem mijn woorden terug

Edit: woordjes

————
Joepje voelt nattigheid en heeft zijn instaprofieltje op prive gegooid, opmerkingen beperkt en fotootjes van mafs al van zijn profieltje geknald

19 likes

Ik wil ook prosecco drinken in bed met sonny en dylan, wat een leukerds

9 likes

Haha ja die ziet de bui al hangen natuurlijk…

3 likes

Joepje houdt dus mooi zelf zijn mond :joy:

5 likes

Nee huh Jan zegt als hij de brief voorleest Brigitte (nouja dat is al een hele verbetering tov “mijn bruidje” of “mijn vrouwtje”) en Carlo zegt in de voice-over Birgitte. Of andersom.

1 like
Samenvatting

Joep… waar te beginnen. Iemand zei het hier al eerder maar denk ook dat Caroline hem tijdens de huwelijksreis een keer heeft afgeremd/afgewezen en dat hij daarna zo op z’n pik is getrapt dat hij niks meer leuk vind en er helemaal klaar mee is. Dan is niets meer goed en dat ligt echt aan hem. Hij is ineens 180 graden omgedraaid. Ik was al lang weggelopen en Carolien misschien ook wel als het geen tv programma was. Echt rot op hoor met je de afwas is niet gedaan en ze maakt mn bed niet goed op. Ga lekker werken joh pff…

11 likes

Wat is Joep een irritante kleuter zeg. En zijn huis… Dat is toch sowieso door zijn moeder ingericht en bijgehouden?

11 likes

Zal me niks verbazen als joeperdepoep straks verschijnt in temptation island ofzo

19 likes

Ik vind het ook veel te lang, zou liever afleveringen van 40-45 minuten hebben

1 like

Ik vind de lengte niet erg, vorig seizoen vond ik het ook prima. Mijn probleem is meer dat ik alle stellen dit seizoen ontzettend saai vind

1 like

Ik ben ook zo verbaasd over Joep. Dacht juist dat Caroline zo zou zijn zoals Joep nu is, maar het is juist andersom :exploding_head:

5 likes

Ik denk echt dat hij alleen mee wilde doen om op tv te komen (zie z’n deelname aan de bachelorette) en beledigd is omdat Caroline heeft gezegd dat ze het rustiger aan wilde doen of niet meteen seks wilde hebben of iets in die richting. Hij zat elke keer super veel aan haar en nu opeens vindt ie haar opeens niks en is er geen seksuele aantrekkingskracht. Ok Joep

19 likes

er valt me een ding op.
Elke aflevering weer.
AL DIE SIMS DEUNTJES OP DE ACHTERGROND

12 likes

En Disney bij Sonny en Dylan, haha

2 likes