Married at first sight

Videoland

Joep/Carolien
Bijzondere wending dat hij niet wil gaan samenwonen als je twee dagen terug nog een tatoeage laat zetten van dit avontuur en dat je het een kans moet geven. Vind het wel moeilijk om Carolien te pijlen. Die heeft zo’n gesloten, mysterieuze houding. Denk niet dat dit wat gaat worden.

Dylan en Disney vind ik wel echt heel leuk samen. En hoop dat Maurice ook een leuke man vind met die dates.

Verder kijk ik nog maar met een half oog omdat het zooooo traag gaat nu. De laatste twee koppels vind ik ook echt niet boeiend.

14 likes
Videoland

Ja ik krijg bij Joep echt het idee dat ie alleen maar mee heeft gedaan om op tv te komen, net als toen bij de bachelorette. Het zijn maar 4 dagen, dat is niet eens echt samenwonen? Echt 0 zinnige redenen omdat niet op z’n minst te proberen.

Óf hij wil niet gedumpt worden door Caro en gaat daarom ff zeggen dat er geen seksuele aantrekkingskracht is, dan was hij eerst

15 likes

:joy:

16 likes
Videoland

Leuke date van Maurice! Weet iemand trouwens welk museum (of ‘experience’) dat was? Lijkt me ook wel leuk.

Sonny en Dylan blijven cute samen, dat lijkt wel een topmatch. Zie ook wel potentie voor Antoine en Kim. Hij reageerde heel lief toen zij emotioneel werd (moest zelf ook wel huilen😳)

4 likes

Jeetje, denk je echt dat de tv-makers dat zouden doen? Zou ik echt heftig vinden voor de deelnemers. Ik begrijp vanaf seconde 1 he-le-maal niets van de match, ik begrijp niet dat de experts dit niet zien. Dus wat dat betreft zou het wel kunnen…

Ik vind vooral Sonny en Dylan zo schattig! En dat ze dan zeggen dat ze voor het eerst in lange tijd gelukkig zijn… ahw :heart_eyes:

2 likes

De kijkers zien het, iedereen in die zaal ziet het, de ambtenaar hint erop, en dan zouden de experts het niet zien? Nee sorry deze match is echt puur voor de kijkcijfers/ programma rekken

En GVD ‘Deze vrouw is heel zelfstandig’ , AGAIN??! WAT EEN MOOIE EIGENSCHAP VOOR EEN VROUWJ JOH WOWIE!! :face_with_symbols_over_mouth::woozy_face:

3 likes

Nou wel echt zielig voor de deelnemers dan toch? Daar leef je dan een paar maanden naar toe… bizar!!

7 likes

Ja heel sneu, zeker

2 likes

Wat een aflevering weer. Als je denkt dat het niet slechter kan komt dit. Voelde ook veel langer dan een uur.

Jan en Brigitte ja hoe dan. Zelfs de experts vinden het niks, waarom dan toch die match. Zelfs voor de kijkcijfers had je het niet hoeven doen.

En Joep komop zeg. Hij zit constant aan haar en kussen en oh toch wel gemist met het vliegen blabla noem maar op en ineens is er weer niks van een vlindertje achteraf. Probeer het op z’n minst joh, wat is die 4 dagen ‘samenwonen’ nou ook echt

6 likes

Wat is Joep een zeikerd, my god

13 likes

Ik vind de deelnemers vaak ook wel naïef, die hebben de vorige seizoenen toch ook gezien?

1 like

Dat vind ik ook lijken inderdaad. Ook wat hij tegen die coach zei dat hij geen seksuele aantrekkingskracht voelde ofzo? Mijn aanname is dan dat zij de boot nog wat wilde afhouden (in bed) en hij telkens avances wilde maken en zich nu daarin voelt aangetast in z’n mannelijkheid ofzo. :upside_down_face:
Hij had zich destijds dus ook ingeschreven voor de bachelorette met Gaby die zo’n stoeipoes imago heeft.

6 likes

Die Joep wat een ontzettende flapdrol

Dylan en Sonny zijn daarentegen zooo leuk samen!

3 likes

Over Joep:

Ik vind t huis van Joep overigens wel erg vrouwelijk ingericht… roze kaatsen, Louis Vuitton poster, kussentjes… zou z’n moeder het ingericht hebben :joy:?!

7 likes

Hahaha precies wat ik dacht met die kussens! Ook die kussens zo opschudden, precies hoe mij moeder vroeger altijd zei dat ik mijn kussens moest doen enzo :joy:

Ik vind Sonny en Dylan echt ZO leuk :pleading_face::pleading_face: Echt mijn favoriete koppel.

Bij het laatste koppel (Jan & Brigitte) zag je die zussen van haar echt zo kijken :neutral_face: toen Jan binnenkwam. En toen Carlo na afloop kwam vragen of ze zou wel echt blij waren met Jan zag ik gewoon dat ze niet eerlijk waren.

4 likes

Je zag inderdaad dat ze niet eerlijk waren. Hun gezicht was duidelijk genoeg. En ik heb ook niet het idee dat Brigitte hem leuk vindt. Ik vond het taartmoment ongemakkelijk dat ze haar zoon de eerste hap laat nemen en daarna zelf een hap neemt. Jan had nog niet eens een stuk😅

Verder vind ik Sonny en Dylan ook heel erg leuk. Ik hoop wel dat het zo blijft en dat ze niet te hard van stapel lopen.

7 likes

Ik word nu ook wel een beetje iebel van Maurice, zeg :sweat_smile: Dat softe gedoe. Iedereen is een fijne match, en ‘komt echt binnen.’

8 likes

Nou ik vind die experts echt heeeeel lullig naar Jan hoor. Die vent met ‘HAHA hij is echt een hork’. Sorry maar als je zo achter zijn rug om praat ben je zelf net zo goed een hork. En ik zag gewoon een man die netjes voor een kus op de wang ging ipv meteen vollebak erop. En dan die domme expert weer ‘hihaho dat ging maar nét goed’. Is volgens mij ook dezelfde “expert” als van die bmi opmerking. Vind het maar een vervelende man

14 likes

Oh die Joep is zo irritant. Kinderachtig vind ik hem. Seksuele klik voelde hij niet, nee zeker niet nadat hij niet kreeg wat hij wilde. ? Hij was zo handtastelijk in het begin.

Rowan en A lijken wel goed te gaan. Beetje een saai koppel maar denk wel dat het een geslaagd koppel is.

Vind Maurice een schatje. Hou wel van positieve mensen.

Kim en ? Tja ook een beetje saai. Denk dat ze wel slagen.
Astrid en Kees (?) idem.

Dylan en Sonny lijken echt verliefd. Leuk voor hen!

10 likes

Hoe anders is dit NL seizoen in vergelijking met buitenlandse edities? Ik heb nog nooit een buitenlandse editie gezien.

Ik zou het samenwonen gewoon als verplicht item zien in dit concept. Je gaat gewoon samenwonen, punt. Is toch super makkelijk om als deelnemer te zeggen: meh, ik voel het niet, ik wil stoppen. Lekker luxe ‘vakantie’ gehad, mooie bruiloft, lekker feestje, aandacht voor je persoontje.

6 likes