Married at first sight

In België (blind getrouwd) moeten ze na de huwelijksreis een aantal weken samenwonen in een gehuurd appartement om echt samen het ‘dagelijkse leven’ mee te maken. Ze krijgen daar naar mijn idee ook meer hulp/ondersteuning van de experts.

Edit: haha dit was een reactie op jou @Lensent

6 likes

Ja ik raad de Belgische versie ook echt aan! Veel leuker vind ik, 7 weken samenwonen en je ziet daar ook de normale momenten. Dus niet alleen uitjes enzo

2 likes

Jezus wat zong die zanger op het feest van Jan en Brigitte vals :laughing:

5 likes

Maar MAFS Australia en UK zijn wel echt het leukst. Veel meer vreemdgaan en drama :sunglasses:

4 likes

Misschien moet ik me hier maar aan gaan wagen. Ik vind de Nederlandse versie zo teringsaai en traag, heb de laatste aflevering nog niet eens gezien en ook na het lezen van de spoilers hier heb ik er geen zin meer in want er gebeurt blijkbaar gewoon helemaal niets, kap gewoon met uitmelken?!

Via waar zijn de UK/Aus/BE versies te zien?

1 like

Oeh, is de UK versie net zo als MAFS Australia? Want dan weet ik wat ik vanavond doe.

@Sax Die staan op Videoland!

2 likes

Ah nice, misschien toch maar eens een proefmaandje nemen voor wat drama in mijn leven.

2 likes

Joep rant :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: Wat is Joep een vreselijk naar mannetje. Krijg kotsneigingen van hem. Dit is echt het type toxic vent die geen respect meer kan veinzen wanneer een vrouw voor hem geen potentiële bedpartner meer is. En dat passief agressieve gedoe met dat bed opmaken, dat gooien met dat dekbed naar haar, dat ‘hou jij maar je mond’ , dat gaslighterige gedoe alsof zij dom is dat ze niet weet hoe HIJ een bed opmaakt, echt major red flags! Denk dat ie maar met zn moedertje moet trouwen. What a fucking tool

45 likes

Oké op basis hiervan ga ik toch maar weer kijken haha.

3 likes

Aus heeft per seizoen wel echt 50 afleveringen ofzo :weary: dat vind ik het nadeel van aus

Ja!! Echt genieten, wel veel minder afleveringen dan AUS. @Unquestionable love it juist zo’n giga lang seizoen

3 likes

Ik vroeg me bij aflevering 20 af hoe lang het nog ging duren, maar toen kwamen nog die 2 nieuwe koppels erbij ongeveer :sweat_smile:

3 likes

Hahaaah hele accurate beschrijving :ok_hand:

1 like

Ik geniet nu intens van UK, zo heerlijk ook al die typische foute Britten.

@Jeccat echt een aanrader!

2 likes

Laatste shot op de pier dan :no_mouth::nauseated_face:

2 likes

Zijn UK en Australië echt een beetje gescript drama achtig/zo’n love island, temptation island, ex on the beach etc achtig iets? Of is het wel met serieuze mensen waar soms drama bij ontstaat a la henkie en wenkie? Ik ben nooit aan UK en Australië begonnen omdat het volgens mij te overdreven nep drama is, maar misschien is dat wel helemaal niet zo haha

2 likes

Wel echt veel meer drama, zal vast ook een deel gescript zijn maar ik vind het echt veel leuker dan NL. Ik leeeeef voor drama :joy:

5 likes

Nou succes nog dan :joy:

3 likes

Hahahah god ja en Nikita hahah ik hou wel van deze drama

4 likes

Omg ik wil zo graag in mijn pauze kijken…Met NLZiet loop je ook ‘voor’ op de gewone uitzendingen maar geloof dat die pas na vanavond dan online komen :persevere:

1 like