Married at first sight

Videoland

Echt ongelooflijk inderdaad. Wordt naarmate de aflevering vordert alleen maar erger. Zeker als hij in Caroline haar kamer komt. Houdt ook zo ongezellig zijn jas aan. Verder op het strand zegt ie ook weer dat ie daarna moet werken en daarna dat gepush over het bungee jumpen. Goed van haar dat ze er niet in meegaat.
Hoop dat ze snel weggaat bij hem.

9 likes
Videoland

Joep :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Hihihihihihihihihihihihihihihi :sleeping:

Vind Sonny en Dylan nog steeds zo leuk, hoop echt dat ze nog bij elkaar zijn :two_hearts:

Maurice is wel overdreven positief altijd hoor, vraag me af hoe hij als partner is als je een keer boos bent of iets of ergens geen zin in hebt. Maar hij heeft wel een leuke date verzonnen voor Dennis.

Ik zou ook gek worden van elke keer hetzelfde grapje van Antoine, we weten nu wel dat je kaal bent.

Waarom zien we alleen uitjes bij iedereen? Ik wil het normale leven zien en kijken hoe ze dan zijn, als er gewoon een keer niks te doen is.

Nou ik heb weer lekker gezeurd hahaha. Vind het nog steeds stom dat ze maar 4 dagen moeten samenwonen hier en we daar niet eens iets van zien.

5 likes
Afl. 15 (Videoland)

Oh god Joep
 Hij had wel verwacht dat Carolinr de afwas zou doen, ze is bij de tatoeage “ook al afgehaakt?”, nu wil ze óók al niet over een drempeltje en bungeejumpen
 Die jongen is ongelooflijk :sweat:. Vond hem in eerste instantie wel leuk, maar hij is zo negatief over/tegen Caroline. Alsof ie al opgegeven heeft en de rest van het programma een “moetje” is en daarom maar zo tegen haar doet, heel vervelend.

Ahh Maurice was wel heel schattig met z’n date. Ze lijken elkaar wel heel leuk te vinden. Als is ie idd wel super positivo, kan wel irritant worden :sweat_smile:

Kim en Antoine lijken me wel een koppel wat er realistisch in staat, dat het niet altijd 100% leuk hoeft te zijn. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.

9 likes

Hij kan wel samen met Jouke van bzv op zoek naar een vrouw. Ze willen beide precies hetzelfde :crazy_face:

6 likes

Wow ik kijk pas 3 minuten en vind hem nu al mega manipulatief? Wtf is dit hee, wat een kneus

2 likes

Ja 100% de vintgar kloof. Ben er in 2020 geweest! Ik vond Slovenië echt geweldig. De Martuljek waterval en vooral de wandeling er naartoe is echt nog mooier dan vintgar (niet aangelegd met van dat hout ook).

1 like

Tjaaaa Jan en Brigitte lijken toch wel mee te vallen.

Joep is gewoon een lompe gast. “ ze is geen lelijke vrouw” “ze is wel knap”. Wat wil hij nou zeggen. Hij is gewoon op z’n teentjes getrapt dat zij niet met alles instemt.

4 likes

Vind echt heftig om zo snel te trouwen als je partner overlijdt

En deze twee oudere mensen weet ff niet hoe ze heten haha maar dacht dat die man al helemaal verliefd was op Mallorca ??? Wat is dit

1 like

Tolminska korita is ookk zo mooooi😍

2 likes

Ja die Kees/Jam/hoe heet hij nou? En Astrid bedoel je toch? Ik snap ook niet waar z’n twijfels nou vandaan komen.

4 likes

Haha ja hun ja :joy: ben ff al die namen kwijt
Dacht echt dat ze al helemaal into elkaar waren

1 like

Ohja Sander haha

3 likes

Ugh wat een klein kind is Joep.

5 likes

Ja wow, ik schrok echt van dat ‘ik dacht dat jij even je mond zou houden’ oid wat hij zei.

5 likes

Ja ik hoorde al niet goed wat hij zei. Kan toch echt niet. Als ik Caroline was was ik meteen vertrokken.

3 likes

Nou inderdaad! Echt knap hoe positief zij blijft! Alleen ben wel bang dat ze enorm gekwetst gaat worden op de korte termijn.

2 likes

Caroline.

Haha die namen maken echt geen indruk op ons hĂš. Vergeet ook continue hoe ze nou heten.

1 like

Omg AGAIN Joep :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Samenvatting

vanaf letterlijk de eerste seconde! Hoe krijgt ie het voor elkaar.

• verwacht dat caroline wel ff ‘de vaat’ zou doen terwijl hij haar ontvlucht en nota bene een focking bruiloft gaat cateren.

• gaat schijnheilig tegen de bungeejumpvent zeggen dat ZIJ ‘wel eens een drempeltje over mag’. En hulde! ze mag de dag ‘bepalen’ en dan kan Joep lekker alles afzeiken. OeeeoeOe Joep. Shut up.

• caroline probeert hem een beetje te plagen, maar joep doet niet aan grappen of zelfspot!! Is ie veels te stoer voor :crazy_face:

• ‘Nee niet aanraken’

• Deze man kan niet eens meer aardig doen. Wat een intense zakkenwasser. Zeikt haar kamer af. ‘Ik hou zelf meer van gezellige kleine spulletjes’. Oke Joep. Lukte het trouwens daar op die wc of had je mama even gebeld hoe je je reet ook alweer afveegt?? Joep gooi jezelf in de prullenbak. Caroline run!!!

27 likes

Snap niks van die spoiler sorry

1 like

Hij is de winnaar van 1 of ander moppentap tv programma geweest ofzo, die grappen probeert ie duidelijk voort te zetten als trouwambtenaar.