Wow ik kijk pas 3 minuten en vind hem nu al mega manipulatief? Wtf is dit hee, wat een kneus
Ja 100% de vintgar kloof. Ben er in 2020 geweest! Ik vond Slovenië echt geweldig. De Martuljek waterval en vooral de wandeling er naartoe is echt nog mooier dan vintgar (niet aangelegd met van dat hout ook).
Tjaaaa Jan en Brigitte lijken toch wel mee te vallen.
Joep is gewoon een lompe gast. â ze is geen lelijke vrouwâ âze is wel knapâ. Wat wil hij nou zeggen. Hij is gewoon op zân teentjes getrapt dat zij niet met alles instemt.
Vind echt heftig om zo snel te trouwen als je partner overlijdt
En deze twee oudere mensen weet ff niet hoe ze heten haha maar dacht dat die man al helemaal verliefd was op Mallorca ??? Wat is dit
Tolminska korita is ookk zo mooooiđ
Ja die Kees/Jam/hoe heet hij nou? En Astrid bedoel je toch? Ik snap ook niet waar zân twijfels nou vandaan komen.
Haha ja hun ja ben ff al die namen kwijt
Dacht echt dat ze al helemaal into elkaar waren
Ohja Sander haha
Ugh wat een klein kind is Joep.
Ja wow, ik schrok echt van dat âik dacht dat jij even je mond zou houdenâ oid wat hij zei.
Ja ik hoorde al niet goed wat hij zei. Kan toch echt niet. Als ik Caroline was was ik meteen vertrokken.
Nou inderdaad! Echt knap hoe positief zij blijft! Alleen ben wel bang dat ze enorm gekwetst gaat worden op de korte termijn.
Caroline.
Haha die namen maken echt geen indruk op ons hĂš. Vergeet ook continue hoe ze nou heten.
Omg AGAIN Joep
Samenvatting
vanaf letterlijk de eerste seconde! Hoe krijgt ie het voor elkaar.
-
verwacht dat caroline wel ff âde vaatâ zou doen terwijl hij haar ontvlucht en nota bene een focking bruiloft gaat cateren.
-
gaat schijnheilig tegen de bungeejumpvent zeggen dat ZIJ âwel eens een drempeltje over magâ. En hulde! ze mag de dag âbepalenâ en dan kan Joep lekker alles afzeiken. OeeeoeOe Joep. Shut up.
-
caroline probeert hem een beetje te plagen, maar joep doet niet aan grappen of zelfspot!! Is ie veels te stoer voor
-
âNee niet aanrakenâ
-
Deze man kan niet eens meer aardig doen. Wat een intense zakkenwasser. Zeikt haar kamer af. âIk hou zelf meer van gezellige kleine spulletjesâ. Oke Joep. Lukte het trouwens daar op die wc of had je mama even gebeld hoe je je reet ook alweer afveegt?? Joep gooi jezelf in de prullenbak. Caroline run!!!
Snap niks van die spoiler sorry
Hij is de winnaar van 1 of ander moppentap tv programma geweest ofzo, die grappen probeert ie duidelijk voort te zetten als trouwambtenaar.
Ik neem mijn woorden terug
Edit: woordjes
ââââ
Joepje voelt nattigheid en heeft zijn instaprofieltje op prive gegooid, opmerkingen beperkt en fotootjes van mafs al van zijn profieltje geknald
Ik wil ook prosecco drinken in bed met sonny en dylan, wat een leukerds
Haha ja die ziet de bui al hangen natuurlijkâŠ
Joepje houdt dus mooi zelf zijn mond