Ik neem mijn woorden terug
Edit: woordjes
————
Joepje voelt nattigheid en heeft zijn instaprofieltje op prive gegooid, opmerkingen beperkt en fotootjes van mafs al van zijn profieltje geknald
Ik neem mijn woorden terug
Edit: woordjes
————
Joepje voelt nattigheid en heeft zijn instaprofieltje op prive gegooid, opmerkingen beperkt en fotootjes van mafs al van zijn profieltje geknald
Ik wil ook prosecco drinken in bed met sonny en dylan, wat een leukerds
Haha ja die ziet de bui al hangen natuurlijk…
Joepje houdt dus mooi zelf zijn mond
Nee huh Jan zegt als hij de brief voorleest Brigitte (nouja dat is al een hele verbetering tov “mijn bruidje” of “mijn vrouwtje”) en Carlo zegt in de voice-over Birgitte. Of andersom.
Joep… waar te beginnen. Iemand zei het hier al eerder maar denk ook dat Caroline hem tijdens de huwelijksreis een keer heeft afgeremd/afgewezen en dat hij daarna zo op z’n pik is getrapt dat hij niks meer leuk vind en er helemaal klaar mee is. Dan is niets meer goed en dat ligt echt aan hem. Hij is ineens 180 graden omgedraaid. Ik was al lang weggelopen en Carolien misschien ook wel als het geen tv programma was. Echt rot op hoor met je de afwas is niet gedaan en ze maakt mn bed niet goed op. Ga lekker werken joh pff…
Wat is Joep een irritante kleuter zeg. En zijn huis… Dat is toch sowieso door zijn moeder ingericht en bijgehouden?
Zal me niks verbazen als joeperdepoep straks verschijnt in temptation island ofzo
Ik vind het ook veel te lang, zou liever afleveringen van 40-45 minuten hebben
Ik vind de lengte niet erg, vorig seizoen vond ik het ook prima. Mijn probleem is meer dat ik alle stellen dit seizoen ontzettend saai vind
Ik ben ook zo verbaasd over Joep. Dacht juist dat Caroline zo zou zijn zoals Joep nu is, maar het is juist andersom
Ik denk echt dat hij alleen mee wilde doen om op tv te komen (zie z’n deelname aan de bachelorette) en beledigd is omdat Caroline heeft gezegd dat ze het rustiger aan wilde doen of niet meteen seks wilde hebben of iets in die richting. Hij zat elke keer super veel aan haar en nu opeens vindt ie haar opeens niks en is er geen seksuele aantrekkingskracht. Ok Joep
er valt me een ding op.
Elke aflevering weer.
AL DIE SIMS DEUNTJES OP DE ACHTERGROND
En Disney bij Sonny en Dylan, haha
Vind t echt een vreselijke toevoeging aan zo’n trouwerij! Ik herkende hem trouwens van de belspelletjes die je vroeger op TV had, ook verschrikkelijk. Standaard programma voor als ik ‘‘schoolziek’’ thuis zat overigens hehe.
Hij was altijd zo irritant en hyper. Vond zichzelf echt fantastisch. Snap niet dat mensen hem betalen om trouwambtenaar te zijn.
Wat een saai seizoen en wat is Joep verschrikkelijk zeg, waarom wordt ie niet uit het programma gezet? Hij komt alleen nog opdagen voor de verplichte dingen en zelfs dan negeert ie Caroline compleet. Vind het echt sneu voor haar, dan heeft Maurice het nog beter getroffen.
Als je het zo beschrijft dan is die vent van Maurice toch netter geweest door al heel snel uit de programma / huwelijk te stappen.
Nou wat een uitzending (op tv)
Jan en Brigitte tegen verwachting in toch wel leuk samen.
Ashleigh en Rowan tja gewoon cute samen.
Maurice en z’n nieuwe man hmmm weet niet of het wat wordt.
Kim en Antoinette laten opeens breuken zien ?
Joep is de meest vreselijkste gast ever! Echt wat een trut zeg. Kraakt alles af. Terwijl Caroline nog probeert, zij is echt de volwassen in deze relatie.
Joep doet volgens mij alleen mee voor de fame.
Hij schijnt ook alles geblokkeerd te hebben op insta etc nadat hij kritiek kreeg op de laatste aflevering