Married at first sight

Antoinette :joy: Vind dat sowieso geen leuk koppel, alles na Joep en Caroline had niet meer gehoeven van mij.

Ik zit krap vier minuten in de aflevering van gisteren en wil Joep echt slaan. Ze gaan een dagje weg samen en hij zegt gewoon doodleuk dat hij gaat werken? Ik had de spoilers al gelezen dus wist wel dat het niet fraai zou worden, maar hij is wel echt een lul 3.0 zeg.

11 likes

Haha ja die namen onthoud ik echt niet. Zo weinig zeggends zijn sommige koppels.

3 likes

Ik volg hem nog, wou hem ontvolgen omdat ik hem echt een lul vind, maar toen kreeg ik een melding dat zijn profiel op privĂ© stond en toen dacht ik joe ik blijf wel even volgen. Post hij gisteren tijdens mafs ‘it will all make sense one day’ :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Die jongen is zo een ei

8 likes

Oh wat een droplul die Joep. Tijdens bowlen ‘ik ben bezig met het spel’ :expressionless:. Run for the hills Caroline.

2 likes

Videoland

Astleigh gaat lingerie kopen voor Rowan , dat vind ik al cringe om naar te moeten kijken. Maar dan moet het blijkbaar ook nog met de zus van Rowan, nog erger
 vraagt de zus van Rowan: weet je haar maat? Astleigh: nee ja ik weet een beetje met mn handen zo :face_vomiting: ik vind dat toch zo’n ontzettende kut uitspraak altijd. Hi ha ho supercool dat je haar borsten hebt vastgehouden :expressionless: Maar misschien ben ik hier de enige in haha

26 likes

Nee ik vond dat ook zo stom, ook dat Rowan dan weer met iemand van Astleigh ging winkelen. Die scùnes duurden bij elkaar voor m’n gevoel ook echt de halve aflevering. En dat een van die experts dan nog zei “ja echt zo spontaan en leuk dat ze dat doen”, alsof dit niet gewoon in scùne was gezet.

Oh en bijna vergeten dat Astleigh aan die zus vroeg of zij zoiets ook aan heeft als ze op de bank zit. Vond ik ook echt een vreemde vraag aan je schoonzus?

12 likes

Pfff ja het was echt een en al ongemakkelijkheid
 Moest wel lachen met het stukje dat Rowan het uitpakt en heel blij zegt: oh leuk! En er dan een beetje mee zwabbert. Net alsof ze een bos bloemen kreeg ofzo, zo lekker normaal reageerde ze erop. Ik zou me ongemakkelijk voelen, helemaal op tv. Maar juist lekker dat zij dat dus niet heeft zo te zien.

ik zie nu dat ik z’n naam verkeerd typ haha.

6 likes

Haha, ja en ook laten zien wat ze heeft gekregen. Als kijker hoef je echt niet elk detail te laten zien van je gekregen lingerie. Gelukkig is zij er blij mee, maar ik vond het ook ongemakkelijk. Sowieso lijkt het me best koud om daarin op de bank te zitten na het douchen. Misschien lekker in de zomer, maar niet nu.

Joep vind ik echt vreselijk en snap niet dat Caroline nog zo haar best doet. Het is overduidelijk dat hij er klaar mee is. Hij heeft haar echt 0,0 aandacht gegeven tijdens het bowlen.

Dylan en Sonny vind ik nog steeds wel leuk en hoop echt dat het zo blijft voor hen.

Verder ben ik echt verbaasd over hoe het ging met Jan en Birgitte. Ik had verwacht dat ze sneller zou afknappen, maar ze geeft hem wel echt een kans. Al denk ik dat zij er al snel klaar mee is als hij niet meer diepgang laat zien en oppervlakkig blijft. Dat zie je ook in het voorstukje van de aflevering van volgende week.

9 likes

Oh ik vond het zo ongemakkelijk toen Rowan met die broer (?) ging shoppen. Hij stelde nog best wat vragen, maar zij reageerde heel kort en met nietszeggende antwoorden. Ze wilde zijn interieur opleuken, maar uiteindelijk gingen ze volgens mij alleen met die spiegel naar huis. Vond het echt raar en geforceerd haha.

3 likes

Ben benieuwd hoe het afloopt met Kim en Antoine, eerst schrijft ze hem die brief en daarna heeft ze weer twijfels? Denk ook dat dit allemaal te snel is na het overlijden van haar vriend hoor. Wel jammer want ik vind wel dat ze chemie samen hebben.
Sonny en Dylan blijven zo leuk! Dat ‘ik heb een man’ roepen ze wel erg vaak, maar moest wel lachen toen Dylan de verkeerde hand zonder ring liet zien :joy: Ze lijken elkaar echt helemaal te hebben gevonden, leuk ook dan hun moeders het goed kunnen vinden samen.
Astrid en Sander kregen weinig aandacht deze aflevering, als ik Sander zo hoor wordt het niks meer. Hopelijk blijven ze wel vrienden, want ze hebben het wel gezellig samen lijkt het.
Rowan en Astleigh blijven zo te zien wel bij elkaar. Niet heel spannend allemaal, maar leuk dat ze zo’n goede match zijn.
Joep is zoals al eerder gezegd gewoon een enorme lul en moet gewoon nog heel erg volwassen worden. Vind het sneu voor Caroline die het wel gewoon een kans wil geven. Zij gaat er wel volwassen mee om in tegenstelling tot Joep.
Maurice en zijn date: lijken wel twee dezelfde types, erg sympathiek allebei, beetje cringe wel die date haha. Hoop dat het iets wordt.
Brigitte en Jan gaat beter dan verwacht, maar dat wordt niks blijvends gok ik. Ook geen vriendschap. Hij lijkt wel érg op de oppervlakte te blijven.

5 likes

5, als het klopt wat iemand hier laatst postte (dat het nog tot 17 mei duurt)

Steeds als ik Bo (schrijf je haar naam zo? De zus van Rowan) voorbij zie komen hoop ik dat ze haar niet neerzatten als ‘jaloerse zus’. Ik vind haar zo enorm lief over haar zusje steeds.
En zeker met dit soort opmerkingen vanuit Astleigh kunnen ze het net zo lelijk knippen zodat zij overkomt als desperate zus die A ook leuk vindt.

1 like

Hij probeert zooo casual te doen alsof hij niet met C bezig is maar het is zo fake. Hij heeft gewoon een blauwtje gelopen op die vakantie en nu probeert ie cool te spelen maar het is zo doorzichtig ik kan er gewoon bijna niet naar kijken

17 likes

Ja gelukkig doen ze dat niet inderdaad!

5 inderdaad. Alleen hebben ze nu de laatste afl 1 week naar voren gehaald. 10 en 11 mei zijn de laatste (op dinsdag en woensdag).

ik kreeg wel helemaal de kriebels toen Astleigh ging zeggen ‘wij maken er iets van vanavond, je gaat het zo passen en dan ga ik heel goed kijken of het wel goed zit’, eh, tmi gast

12 likes

Hahahaha ik kwam dit ergens anders tegen en dit is echt exact hoe ik Maurice zie:

“Die man moet pickwick theezakjes gaan lezen en lekker keuvelen over “in z’n kracht staan” en “emoties” of zo.”

9 likes

Zou mij ook niks verbazen als hij op werk heeft gevraagd om hem gewoon in te plannen net als Caroline langskomt zodat hij weg kan :woozy_face: Vind het zielig dat Caroline nog moeite doet, het is wel duidelijk dat het niks meer wordt.

19 likes

O ja dat zie ik hem zeker doen. Echt een kotsventje vind ik het, hij gedraagt zich zo kinderachtig de hele tijd.

4 likes