Ben benieuwd hoe het afloopt met Kim en Antoine, eerst schrijft ze hem die brief en daarna heeft ze weer twijfels? Denk ook dat dit allemaal te snel is na het overlijden van haar vriend hoor. Wel jammer want ik vind wel dat ze chemie samen hebben.
Sonny en Dylan blijven zo leuk! Dat âik heb een manâ roepen ze wel erg vaak, maar moest wel lachen toen Dylan de verkeerde hand zonder ring liet zien
Ze lijken elkaar echt helemaal te hebben gevonden, leuk ook dan hun moeders het goed kunnen vinden samen.
Astrid en Sander kregen weinig aandacht deze aflevering, als ik Sander zo hoor wordt het niks meer. Hopelijk blijven ze wel vrienden, want ze hebben het wel gezellig samen lijkt het.
Rowan en Astleigh blijven zo te zien wel bij elkaar. Niet heel spannend allemaal, maar leuk dat ze zoân goede match zijn.
Joep is zoals al eerder gezegd gewoon een enorme lul en moet gewoon nog heel erg volwassen worden. Vind het sneu voor Caroline die het wel gewoon een kans wil geven. Zij gaat er wel volwassen mee om in tegenstelling tot Joep.
Maurice en zijn date: lijken wel twee dezelfde types, erg sympathiek allebei, beetje cringe wel die date haha. Hoop dat het iets wordt.
Brigitte en Jan gaat beter dan verwacht, maar dat wordt niks blijvends gok ik. Ook geen vriendschap. Hij lijkt wel érg op de oppervlakte te blijven.