Echt een gemiste kans voor de “experts” hier… die zouden 'm echt even moeten aanpakken, kinderachtig joch.
Die ene vriend van hem was wel geinteresseerd in Caroline
Echt een gemiste kans voor de “experts” hier… die zouden 'm echt even moeten aanpakken, kinderachtig joch.
Die ene vriend van hem was wel geinteresseerd in Caroline
Ja want kan me niet voorstellen dat je werk geen rekening houdt met de opnames als je aan een tv programma mee doet.
Die vriend nodigde Caroline en Joep toch uit om bij hem en z’n vriendin thuis te komen eten een keer? Ik vond dat hij zich gewoon vriendelijk en gastvrij opstelde, heb echt niks van zo’n soort ‘interesse’ meegekregen.
Ik bedoel er eigenlijk niet eens een love interest in hoor, maar die vond ik inderdaad gewoon vriendelijk en belangstellender dan Joep ooit is geweest,
Mijn god wat is Joep een nare jongen. Zo neerbuigend tijdens het bungeejumpen (die opmerking over dat zij geen tattoo had genomen?!) en ook weer zooo denigrerend over haar huis. Tering Joep, wat een kutkarakter.
Ik irriteer me zo aan die hand de hele tijd van Sonny. Jaa we weten dat je een man hebt . Ik vind het verder echt heel leuk dat ze elkaar zo gevonden hebben hoor maar pfoee intens haha. Ben ook beetje bang dat het nu echt een hele leuke rush is maar dan op langere termijn wat tegen gaat vallen omdat het zo snel gaat?
Zij waren al een dik jaar niet meer samen toen hij overleed en op tv is het, hoe erg het ook is dat hij is overleden, heel erg aangedikt hoe het allemaal gegaan is.
Hoe weet je dit? Dat het aangedikt is etc?
Zij is een goede vriendin van een familielid van mij en heb van die break-up destijds best veel mee gekregen
Ah ok, op tv komt het over alsof die relatie nog gaande was toen hij overleed.
Ik vind Jan echt leuk
Ja klopt! De productie heeft dat best wel aangedikt, tijdens de huwelijksnacht heeft ze met Antoine er over gepraat en van de productie moesten ze dat daarna nogmaals bespreken maar dan net doen alsof het de eerste keer was dat hij dat hoorde bijv. Ze wilden ook een gesprek met een psycholoog doen op camera om dat te bespreken, maar dat wilde zij niet want vond ze te privé. Mja rtl denkt natuurlijk
Ben wel benieuwd bij meerdere tv programma’s naar dit soort gebeurtenissen. Denk dat er achter de schermen echt heel veel gebeurt wat je als kijker en leek echt totaal niet door hebt of weet.
Inderdaad wat @Ananas ook zei, dat je als tv-kijker soms geen idee hebt wat nu in scène gezet is of wat door de productie bedacht is. En dan knippen ze waarschijnlijk ook nog een hoop om mensen op een bepaalde manier neer te zetten.
Over aflevering 17:
In aflevering 17 komt namelijk het overlijden van haar vriend namelijk weer aan bod.
Ik had niet eens door hoe fijn het was om een uur Joep niet te zien tot ik het voorstukje van volgende week zag. Volgens mij hebben we deze aflevering hihihihiihihihihihihihihihi ook niet gehoord toch?
Jan… man man man. En arme Kim (en ook Antoine dan). Ook al is het blijkbaar langer dan een jaar geleden, ze is hier overduidelijk nog niet klaar voor.
ik vond de aflevering eigenlijk echt heel saai, oa doordat er niks van Joep te zien was. Haha…
Haha ja wel zin in drama volgende week! Maar ergerde me ook weer meteen aan hoe ie tegen Caroline deed in dat voorstukje. Vind dit seizoen sowieso een beetje saai eigenlijk, ook als Joep wel in de afleveringen zit
oei vind dat Kim een beetje Joeperige trekjes begint te krijgen. Gemeen en aso dat ze soms gewoon niet eens of extreem sloom antwoordt op Antoine. En dat ze zo lichtelijk verbouwereerd elke keer reageert op doodnormale vragen. “Mijn huis is een normaal optrekje in Nederland.” 0% effort
Joeperige trekjes
Eens alleen Kim durft daarin (uiteindelijk) dan nog wel kritisch naar zichzelf te kijken en haar fouten toe te geven. Dat zie ik Joep never nooit doen.