Ik vind het opvallend als iemand zegt nooit iets ergs meegemaakt te hebben idd.
Maar dat zeg ik niet over het nooit iemand hebben verloren. Dat neem ik idd gewoon aan als iemand dat zegt, en daar vind ik niks van.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je nooit vervelende dingen hebt meegemaakt. En dat is wat hij zegt (heb het even teruggekeken): âIk heb geen vervelende ervaringen meegemaakt die mij zouden vormen. Ik heb nooit echt pech gekend, nooit heel negatieve ervaringen.â Als antwoord op de vraag van Kim âWat heeft jou gevormd in het leven?â
Heb je dan ook nooit verdriet, teleurstelling, diepe schaamte of buikpijn van de spijt, niet gekregen waar je zo op hoopte en dacht niet zonder te kunnen, of angsten gekend? Ik noem even wat losse dingen. Ik kan het mij niet voorstellen.
Goed, ik wil hiermee ook het topic absoluut niet kapen! Het is ook meer een algemene mijmering van mijzelf, en Antoine zân opmerking was een voorbeeld. In zijn specifieke geval kan ik mij ook nog wel voorstellen dat hij denkt: geen zin om over die shit te praten op tv, met iemand die ik nog geen twee dagen ken, ik maak me er makkelijk vanaf met een happy verhaal hier voor de camera!