Foutje moet kunnen
Denk wel dat
Internet gaat los want Rowan is gespot zonder ring dus dan zouden ze wel uit elkaar zijn! Maar euh, het is toch logisch dat ze nu geen ring mag dragen? Als ze het wel doet is het namelijk duidelijk dat ze bij elkaar blijven⊠Neem aan dat dat gewoon de regels van het programma zijn totdat alles geweest is?
Lijkt mij ook! Heisa om niks
Haha ik heb zo vaak mân trouwring niet om . Los van het programma en of dat nu wel/niet mag, er kan van alles achter zitten waarom ze hem op dat moment niet droeg.
Al ben ik wel benieuwd of er ĂŒberhaupt stellen over blijven dit seizoen. Ik zou mân geld nu inzitten op Sonny & Dylan.
Het schijnt dat een van de twee een baantje bij de h&m in Dordrecht heeft (ik haal ze door elkaar).
Lijkt er wel.op!
Videoland Aflevering 18:
Samenvatting
Ik vind dat Birgitte best wel respectvol is naar Jan, hoewel ze volgens mij bij de trouwdag ook al doorhad dat het hem niet ging worden. Maar ze blijft hem wel gewoon als mens behandelen en gaat tenminste na de huwelijksreis ook een nachtje logeren bij hem.
Aan Joep wil ik eigenlijk geen woorden meer vuil maken, wat een stuk stront is dat hoe hij over/tegen Caroline praat tijdens koppelsweekend
Videoland Afl 18
Sonny âDat was geen Arjen, en die gaan we ook nooit zien, dag Arjen â
Edit want ik ben nog aan het kijken: ik heb echt zo gelachen om zijn commentaar op de andere koppels tijdens dat kringgesprek. Alleen beetje jammer dat hij Joep ging verdedigen.
Afl18
Leek ook alsof ze die bos bloemen niet had meegenomen, vond dat bij de deur iig ook weer zo raar gaan terwijl Jan dan zo zân best deed. En zij doet dan niet nĂet haar best maar echt een mismatch gewoon ofzo
Zo sneu dat Caroline Joep leuk blijft vinden. Ze verdient zoveel beter
Neeee waarom wordt Joep verdedigd
Caroline probeerde nog iets te redden door toenadering te zoeken in de jacuzzi. Joep ging daarin mee blijkt uit het gesprek dat Kim en Birgitte later met hem hadden, maar hij zat later weer vrolijk tegen iedereen te vertellen hoe hij haar niks vindt etc.
Ik hoop echt dat alle andere deelnemers nu na de tv afleveringen doorhebben hoe Joep echt is, kwam echt over alsof ze niet doorhadden wat een klein kind hij dit hele experiment is geweest.
Vond Rowan trouwens voor het eerst echt leuk deze aflevering!
Riep Carlo nou arjan toen jan uitstapte?
Haha ja ik dacht dat ook al te horen
Samenvatting
Kan me dat van Birgitte heel goed voorstellen. Er komt niks uit die man. Zij probeert nog wel eens wat aan te snijden maar is toch geen beginnen aan met die man. Echt een mismatch. Vind Jan opzich wel lief maar zulke andere types.
En echt Joep, wat een sukkel. Waarom is hij daar ĂŒberhaupt als hij toch niks met Caroline wilt.
Vorige aflevering was trouwens toch niet bekend dat Kim en Antoine niks zou worden? Nu zei Kim zoiets van dat de deur wel dicht was ofzo, maar dat hoorde ik voor het eerst. Of ik heb niet goed opgelet.
Ja bij die laatste gaat het opeens bergafwaarts. Snap er ook niks van. Eerst de hele tijd super klef doen en dan is het opeens klaar.
Omdat hij graag op tv wilt
Videoland
Ja ik begreep het wel een beetje denk ik. Je hebt wat gedronken, hij had aangegeven dat hij de fysieke aantrekkingskracht miste, ik snap wel dat Caroline dacht ik kruip met mân aangeschoten bekkie bovenop hem in mân bikini, wie weet is dit de manier om het ijs een beetje te breken, en dan kijken we daarna wel verder.
Krijg van Joep ook echt akelige vibes wel weer. Dat hij ook zegt dat âhet gesprek wat we net haddenâ ervoor zorgt dat de deur al helemaal dicht zit of dat dat het niet verder helpt of iets dergelijks. Het moment dat zij haar best doet om open te praten over hoe ze erin staat en wat ze voelt, dat is de aanleiding dat de deur nog verder dichtgaat? Hij zou het moeten waarderen dat ze met hem in gesprek gaat en zich kwetsbaar opstelt, in plaats daarvan straft hij het af. Een van de nare, toxic trekjes die Joep laat zien vind ik.
Ik hoop dat er volgende week nog experts aan te pas komen, die een gesprek aan gaan met sommige deelnemers, bijvoorbeeld Jan maar ook Astrid en Sander kunnen dat wel gebruiken. En Joep en Caroline (vooral Joep!) natuurlijk.
Nou wat een domme expert die Jan toen uitlachte en hem een hork noemde. Kijk nou, helemaal bloemen gehaald en kaarsjes aan. Is toch lief?! Ik moet de man die mij bloemen geeft en kaarsjes aansteekt als ik langskom nog treffen hoor. Hoe zit t trouwens met al die stellen samen? Carlo zei dat ze elkaar voor t eerst ontmoeten op koppelsweekend, maar als Maurice binnenkomt met Dennis hoor je iemand roepen âwaar is Arjan?â Dus dan hebben ze elkaar al eerder gezien?
Ja in de eerste aflevering zag je dat alle vrouwelijke deelnemers (+ Arjan en Sonny of Dylan, weet even niet meer wie van de twee) met elkaar gingen lunchen ofzo in een zaaltje ergens en alle mannelijke deelnemers ook. Ik geloof ook niet echt dat ze toen geen telefoonnummers hebben uitgewisseld ofzo om elkaar op de hoogte te houden haha