Married at first sight

laatste aflevering

Geen spannende uitkomsten, maar leuk dat het dit keer bij 3 koppels geslaagd is! Ik vond het wel sneu voor Jan, hij klapte totaal dicht. Ik snap Birgitte haar gevoel heel goed, maar ik snap Jan ook wel hoor, dat het klaar was nadat zij aangaf het niet te voelen. Denk dat de ‘schuld’ hier vooral bij de experts ligt; wat een mismatch.

3 likes

Ik heb al weken niet meer gekeken maar wie zijn er nog samen? :grin:

nog samen

Sonny en Dylan
Rowan en Astleigh
Maurice en Dennis

3 likes
Laatste aflevering

Jan en Birgitte zijn gewoon geen match. Zij loopt echt over hem heen wat ik wel snap, want zij wil gesprekken met hem kunnen voeren. Misschien dat Jan overweldigd was door het avontuur en de camera’s erbij en daarom dichtslaat. Hij kwam in het begin namelijk niet zo over toen Carlo aangaf dat hij ging trouwen.

Verder ben ik benieuwd hoe het zal gaan met de koppels die nog bij elkaar zijn. Zou leuk zijn als ze over een half jaar laten zien hoe het nu gaat. Volgens mij is dit tot nu toe wel het meest succesvolle seizoen geweest met drie koppels die bij elkaar bleven.

Ik moest trouwens wel lachen om de moeder van Astrid: “Nee, ik hoef geen man meer. Ik wil wel een piccolo”

8 likes

Joep en Caroline niet? :crazy_face:

3 likes

Vroeg Dennis nou of Maurice zijn vriend wilde zijn?

Ja!

2 likes

Schattig!

2 likes

Wat is Joep toch een eikel zeg. Gewoon geen goed antwoord waarom hij opeens geen seksuele aantrekkingskracht niet meer voelde na de huwelijksreis.

7 likes

Het blijft mij toch zo’n raadsel waarom hij door de experts niet harder wordt aangepakt. Het is toch makkelijk om z’n woorden op video terug te halen en daarmee te confronteren. Maar ja. Beetje soft zo.

17 likes

België! Ik hou ook niet van de dingen die je beschrijft haha, vind dat echt zo gemaakt/gespeeld overkomen soms. Maar België vind ik het meest ‘echt’. Ze moeten daar ook verplicht 7 weken samenwonen na de huwelijksreis en je ziet daar veel meer van, niet alleen maar als ze een uitje hebben zoals hier in Nederland.

7 likes

Jaa eens!
Australië wordt zo duidelijk juicy gemonteerd.
Met van die blikken van deelnemers die dan duidelijk van een ander moment waren oid.
Ik vind België sowieso veel leuker dan NL.

2 likes

Ik ben nu aanbeland bij dat stuk dat die irritante horkexpert Jan meeneemt naar de apen om hem te leren verleiden. Christus te paard laat die arme man gewoon lekker zijn hoe hij is en erken gewoon dat je twee mensen bij elkaar hebt gezet die totaal niet bij elkaar passen.

25 likes

Zo awkward dat ze precies daarheen gaan, leren van de apen??

3 likes

Wil iemand mij opgeven? Durf het zelf niet :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja dit inderdaad. Soms komen ze dan even op stoom, en dan beginnen ze met een goede vraag ofzo die precies op de zere plek is, en dan denk ik ‘ja ga hiermee door, dit is de juiste richting op’, en dan komt Carlo er tussendoor van ‘we gaan nu naar een filmpje’ of ‘wat heb je opgeschreven’ en dan is het zo’n gemiste kans.

2 likes

Carlo moet sowieso zijn waffel houden
Hij onderbreekt ze vaak, stelt slappe vragen en voegt gewoon niks toe

3 likes

Wat is Joep toch een lul zeg. Nul empathie als Caroline haar verhaal doet bij de experts, en dan die defensieve houding :roll_eyes:

2 likes

Ja hoor

2 likes

Maurice en Dennis zijn alweer uit elkaar zag ik net. Er staat een filmpje op de site van rtl waarin ze het uitleggen maar ik snap er werkelijk niks van :joy: Dennis was niet verliefd en voor Maurice werd het na het koppelsweekend ook al minder zeggen ze. Komt niet helemaal overeen met de laatste aflevering waarin Dennis nog vroeg of Maurice zijn vriend wil zijn :thinking:

9 likes