Married at first sight

Na je uitleg begrijp ik het eigenlijk nog steeds niet. Je vindt het opvallend als iemand zegt dat hij nooit iets ergs meegemaakt heeft en bijv. nog nooit een naaste heeft verloren. Als dat nooit gebeurd is, dan denk je toch ook automatisch dat dat niet gebeurd is? Zoiets kun je toch niet vermijden of een bord voor je kop hebben? Die dingen gebeuren nou eenmaal, bij de een helaas wat vaker dan bij de ander. Ik snap echt niet wat hier opvallend of een oranje vlag is.

22 likes

Ik vind Antoine eigenlijk overkomen een leuke man :joy:

11 likes

Ik vind Antoine wel leuk maar hij leek me wel een beetje een pleaser en een ā€œwat-jij-wil-typeā€ en dat matcht niet echt met Kim denk ik.

2 likes

Even waardering voor de strijders die dit al 18 afleveringen volhouden. Kan iemand mij een seintje geven als die beslisafleveringeb komen?

17 likes

Vanaf volgende week op Videoland zag ik in de preview, dus de week daarop op TV.

3 likes

Nice, dan tune ik weer in

1 like

Ik vind het opvallend als iemand zegt nooit iets ergs meegemaakt te hebben idd.
Maar dat zeg ik niet over het nooit iemand hebben verloren. Dat neem ik idd gewoon aan als iemand dat zegt, en daar vind ik niks van.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je nooit vervelende dingen hebt meegemaakt. En dat is wat hij zegt (heb het even teruggekeken): ā€œIk heb geen vervelende ervaringen meegemaakt die mij zouden vormen. Ik heb nooit echt pech gekend, nooit heel negatieve ervaringen.ā€ Als antwoord op de vraag van Kim ā€œWat heeft jou gevormd in het leven?ā€
Heb je dan ook nooit verdriet, teleurstelling, diepe schaamte of buikpijn van de spijt, niet gekregen waar je zo op hoopte en dacht niet zonder te kunnen, of angsten gekend? Ik noem even wat losse dingen. Ik kan het mij niet voorstellen.

Goed, ik wil hiermee ook het topic absoluut niet kapen! Het is ook meer een algemene mijmering van mijzelf, en Antoine z’n opmerking was een voorbeeld. In zijn specifieke geval kan ik mij ook nog wel voorstellen dat hij denkt: geen zin om over die shit te praten op tv, met iemand die ik nog geen twee dagen ken, ik maak me er makkelijk vanaf met een happy verhaal hier voor de camera!

2 likes

Ik denk dat ie vooral denkt ā€˜ik heb ook zo m’n dingen maar die zijn niet te vergelijken met het overlijden van je vriend super kort geleden dus is een beetje raar als ik nu mijn claim dat ik nooit zoiets ergs heb meegemaakt ga nuanceren met een verhaal over de keren dat ik me hele erg schaamde om x of teleurgesteld was over y, want dat valt in het niet bij wat zij voelt’

14 likes

Dat vertelde zij aan hem nĆ” zijn antwoord

2 likes

Ja, op tv… Maar las in dit forum dat het daarvoor al buiten de camera’s om besproken was, volgens mij tijdens de huwelijksnacht. Heb daarom ook de neiging om Antoine’s gedrag positief te interpreteren

Vind het erg makkelijk om haar wanhopig te noemen. Ze heeft maandenlang aan een traject meegewerkt en dan mag je op z’n minst verwachten dat de man ook wat meer moeite doet en zich open stelt. Daarnaast was zijn houding tijdens de vakantie zo anders… Daar raak je echt van in de war. Daarnaast zien wij ook de dingen die hij tegen de camera zegt en zij niet. Maar zoals in die jacuzzi geeft hij dan wel gemixte signalen (wat de andere vrouwen aangaven). Overigens vind ik ook dat ze echt beter verdiend dan deze jongen (man wil ik hem niet noemen) maar ik vind het te makkelijk om haar dan zo neer te zetten.

14 likes

Is komende week eigenlijk de laatste aflevering al te zien (via Videoland)?

4 likes

Nee, die week daarna

1 like

Ook echt ā€œmannelijkheid trainenā€, echt idioterie

Verder:

haha die drama over de jacuzzi met Joep en Kim. Ik vond Kim ook niet zo sympathiek reageren in gesprek met Caroline. Alsof ze niet snapte dat het een beetje gek overkwam

2 likes
Videoland

Die Maurice en zijn nieuwe lover… het lijkt of ze 3 jaar getrouwd zijn, maar ze hebben elkaar pas 3x gezien…?
Ik vind Kim heel vervelend…

En arme Astrid… vind haar zo’n lieverd.

Wel een lief gebaar van Astleigh, al heb ik nog steeds het idee dat ze beide nog niet echt hun ware aard hebben laten zien ofzo?

En ik snap Joep aan de ene kant wel, maar het blijft een hork.

7 likes
Samenvatting

Wat een vreselijke gast die Joep. Overduidelijk alleen maar in it voor de (negatieve) aandacht. Heel naar ventje.

5 likes

Kim is ook in een paar afdelingen ineens mega onsympathiek geworden zeg, beetje kinderachtig haast in de groepsdynamiek. Ze verwijt Antoine echt van alles, maar kijkt geen enkele keer naar zichzelf, lekker makkelijk.
Ik dacht ook dat Maurice al wekenlang onafscheidelijk was met Dennis, maar derde date dus pas hahaha.
En ik heb het echt te doen met Caroline, ze heeft zich best kwetsbaar opgesteld naar Joep en ook naar Kim en die twee zijn alleen maar met zichzelf bezig, snap wel dat die elkaar gevonden hadden op dat weekend.

19 likes

Wah ik vind Kim ook steeds irritanter worden. Ze is achterbaks, gemeen en dominant. Joep Light. Verbaast me niks dat ze samen in de jaccuzi zijn beland :joy:.

9 likes

Huh ik zit nog te kijken, maar dit sporten?? ā€œJa we gaan ze laten zien dat ze samen obstakels overwinnenā€ en dan gaan alleen de vrouwen die bootcamp doen?! Hoe ga je dan als koppel leren samen obstakels te overwinnen? Error.

12 likes
Samenvatting

Ik vind Antoine dus heel aandoenlijk. Kan mij de irritatie wel voorstellen als hij overal in meegaat en alles goed vindt, maar ik vind hem wel lief overkomen.

Groot respect hoe Caroline zo rustig blijft. Wat een walgelijk mannetje is die Joep zeg. Geeft ook nergens zijn fouten toe. Ik zou heel agressief worden van zijn houding en nietszeggende teksten.

Ik word ook een beetje kriegelig van Maurice en ook van Ashtleigh, alles is zo leuk ā€œsamenā€ā€¦

Conclusie: lekker positief over deze afleveringšŸ˜…

3 likes