Wow ik ben echt in shock… zo lief en rustig als ze bij het voorstellen was. Lijkt wel een heel ander mens zo.
Ik ben een beetje verliefd op Brent ![]()
Afl 25
Oh die vreselijke comeback van Daniël en Carolina. Heeeeerlijk dat ze niet terug komen komen in het experiment. En wat een lieverd is Dion… nog steeds met zoveel respect praten, had ik niet gekund.
Ja brent is echt leuk en lieve ouders heeft ie ook! Jammer dat tamara hem niet zo vindt
Ja terwijl ik Brent op t eerste gezicht heeeeeeelemaal niks vond, leek me echt zo’n gladde player
afl 28
Ondanks dat Dom zelf ook vaak veel te hard erin gaat, vind ik het gedoe met de foto zó sneu… ze heeft echt geen kans aan tafel bij de dinner party. Ik hoop echt dat Olivia wordt aangesproken door de experts op de bank.
Ik lees net dat er 22 aug een nieuw Nederlands seizoen MAFS begint wat lijkt op de Australische versie. Ben benieuwd!!
Ik vind het klinken als alles behalve de Australische versie? Samen op huwelijksreis?? Dat is gewoon vragen om mensen die met elkaar gaan liggen wippen maar niet gekoppeld zijn door het programma
Vond de bubbelbadcrisis met joeperdepoep al heftig
Ja ik ga kijken hoor
hoop dat de mensen die mee doen dit ook van te voren wisten
Mweh de kandidaten van het nieuwe seizoen met dat ‘nieuwe’ concept vind ik echt gevalletje love island etc die vooral meedoen voor de fame. Mis de meer reguliere mensen zoals in de vorige seizoenen die niet voor de fame (behalve Joep) mee leken te doen.
Ja, jammer he. Maar volgens mij is dat nieuwe concept ook vooral gericht op dat soort mensen en kijkers die daarvan houden. Ik hoop inderdaad dat er in het volgende normale seizoen weer ‘echte’ mensen meedoen!
Ja, ik heb gelijk een stuk minder zin om te gaan kijken. Maar goed ik ga het wel een kans geven, wie weet valt het mee!
Ben benieuwd hoe dit concept gaat worden. Het voelt toch een beetje Temptation achtig aan
Afl. 2 MAFS match or mistake
Die Deveny zit echt enorm in mijn irritatiezone. Wat een dramaqueen met ALLES ![]()
Brrrrrr die Deveny vind ik al na 3 seconden heeeeeeel irritant, wat een over het paard getilde bitch zeg
Is het de moeite waard om naar te kijken? Lijkt het ook op de australische versie. Anders skip ik met kijken
Jeeeeez al die veel te neppe: ik doe mee aan married at first sight gesprekjes
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde tegen hun ouders/familie/vrienden als ze bekend maken dat ze gaan trouwen met een onbekende
Ik heb vandaag de eerste afleveringen gekeken en vind het tot nu toe niet zo boeiend. Merk dat de dingen die ik bij de reguliere versie zo irritant lang vind duren (voorbereidingen etc) nu juist wel mis. Je hebt helemaal geen binding met die stellen als ze trouwen en daardoor ook minder boeiend.
Maar de drama komt natuurlijk pas na de bruiloften dus ik geef het nog een kans ![]()
Ik heb dit programma nog nooit gezien maar nu zit er dus iemand in waar ik bij in de klas heb gezeten op de middelbare school, dus wel interessant. Ga het vanavond maar eens aanzetten. Werkt het dit seizoen nou anders dan voorgaande seizoenen?