OMG Joep echt niet normaal. Waarom zegt Carlo daar niks over? Rowan zei wel terecht iets over prioriteiten stellen.
Ik snap die coaches hierin vooral niet, pak die jongen een keer goed aan. Maar hij komt er gewoon mee weg ofzo? Die mensen hebben geen enkel gesprek met die twee gevoerd of geen enkele tip gegeven volgens mij.
Wel goed dat Carlo die vraag stelde waarom hij niet reageerde op de emotie van Caroline daar op die bank, niet even wat toenadering zocht zoiets. Waarna hij die vraag volkomen negeerde en een ander soort uitleg gaf over iets randoms. In ieder geval is hij op social media goed afgekraakt. Ik vraag me dan af wat dat met iemand doet. Sommige dingen gaan dan uiteraard te ver, maar ik hoop wel dat het hem een beetje van zijn troon stoot.
Nog zoiets leuks aan MAFS Australia: daar worden ze wel aangesproken op hun gedrag
Oooohhhh die Astleigh
Wat is Joep toch een sukkellulđ€ą
Ja zo lief! Werd er beetje emo van, haha.
Wat een timing om zoiets te posten zeg.
âNederland je was geweldigâ
Haha zoân hekel aan
Daag Kim, 5 minutes of fame ook weer gehad
Voor Joep graag een enkeltje
Op je*
Maarja het was ook wel te verwachten
We zien haar vast terug in B&B vol liefde deze zomer
Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, nu is dit een spoiler voor de laatste aflevering⊠Niet dat iemand nog denkt dat ze nog samen zijn waarschijnlijk, maar toch.
Of Antoine is mee, dat zou wel een goede plottwist zijn.
Yes, mafs australië seizoen 9 staat vanaf 28 juni op videoland!
laatste aflevering
Geen spannende uitkomsten, maar leuk dat het dit keer bij 3 koppels geslaagd is! Ik vond het wel sneu voor Jan, hij klapte totaal dicht. Ik snap Birgitte haar gevoel heel goed, maar ik snap Jan ook wel hoor, dat het klaar was nadat zij aangaf het niet te voelen. Denk dat de âschuldâ hier vooral bij de experts ligt; wat een mismatch.
Ik heb al weken niet meer gekeken maar wie zijn er nog samen?
nog samen
Sonny en Dylan
Rowan en Astleigh
Maurice en Dennis
Laatste aflevering
Jan en Birgitte zijn gewoon geen match. Zij loopt echt over hem heen wat ik wel snap, want zij wil gesprekken met hem kunnen voeren. Misschien dat Jan overweldigd was door het avontuur en de cameraâs erbij en daarom dichtslaat. Hij kwam in het begin namelijk niet zo over toen Carlo aangaf dat hij ging trouwen.
Verder ben ik benieuwd hoe het zal gaan met de koppels die nog bij elkaar zijn. Zou leuk zijn als ze over een half jaar laten zien hoe het nu gaat. Volgens mij is dit tot nu toe wel het meest succesvolle seizoen geweest met drie koppels die bij elkaar bleven.
Ik moest trouwens wel lachen om de moeder van Astrid: âNee, ik hoef geen man meer. Ik wil wel een piccoloâ