Joep en Caroline niet?
Vroeg Dennis nou of Maurice zijn vriend wilde zijn?
Ja!
Schattig!
Wat is Joep toch een eikel zeg. Gewoon geen goed antwoord waarom hij opeens geen seksuele aantrekkingskracht niet meer voelde na de huwelijksreis.
Het blijft mij toch zo’n raadsel waarom hij door de experts niet harder wordt aangepakt. Het is toch makkelijk om z’n woorden op video terug te halen en daarmee te confronteren. Maar ja. Beetje soft zo.
België! Ik hou ook niet van de dingen die je beschrijft haha, vind dat echt zo gemaakt/gespeeld overkomen soms. Maar België vind ik het meest ‘echt’. Ze moeten daar ook verplicht 7 weken samenwonen na de huwelijksreis en je ziet daar veel meer van, niet alleen maar als ze een uitje hebben zoals hier in Nederland.
Jaa eens!
Australië wordt zo duidelijk juicy gemonteerd.
Met van die blikken van deelnemers die dan duidelijk van een ander moment waren oid.
Ik vind België sowieso veel leuker dan NL.
Ik ben nu aanbeland bij dat stuk dat die irritante horkexpert Jan meeneemt naar de apen om hem te leren verleiden. Christus te paard laat die arme man gewoon lekker zijn hoe hij is en erken gewoon dat je twee mensen bij elkaar hebt gezet die totaal niet bij elkaar passen.
Zo awkward dat ze precies daarheen gaan, leren van de apen??
Wil iemand mij opgeven? Durf het zelf niet
Ja dit inderdaad. Soms komen ze dan even op stoom, en dan beginnen ze met een goede vraag ofzo die precies op de zere plek is, en dan denk ik ‘ja ga hiermee door, dit is de juiste richting op’, en dan komt Carlo er tussendoor van ‘we gaan nu naar een filmpje’ of ‘wat heb je opgeschreven’ en dan is het zo’n gemiste kans.
Carlo moet sowieso zijn waffel houden
Hij onderbreekt ze vaak, stelt slappe vragen en voegt gewoon niks toe
Wat is Joep toch een lul zeg. Nul empathie als Caroline haar verhaal doet bij de experts, en dan die defensieve houding
Ja hoor
Maurice en Dennis zijn alweer uit elkaar zag ik net. Er staat een filmpje op de site van rtl waarin ze het uitleggen maar ik snap er werkelijk niks van Dennis was niet verliefd en voor Maurice werd het na het koppelsweekend ook al minder zeggen ze. Komt niet helemaal overeen met de laatste aflevering waarin Dennis nog vroeg of Maurice zijn vriend wil zijn
Wat een ongemakkelijk filmpje niet dat hun ongemakkelijk doen hoor maar meer dat ik naar een gesprek zit te kijken van twee mensen wat nogal persoonlijk is, voelt alsof ik ergens bij zit waar ik niet bij hoor te zijn :’) apart dat ze dit gesprek zo voeren voor de camera’s?
Ja vond het ook heel ongemakkelijk! Er staan ook filmpjes op van Sonny en Dylan en Rowan en Astleigh, die laatste vond ik ook zo gek om te zien. Ze praten allebei zo rustig, wat ze zeggen komt niet overeen met hoe ze het zeggen ofzo .
Aaah nu weet ik welk woord ik zoek bij Maurice. Ik vind hem zo zakelijk tegen Dennis?
Ik heb 30 seconden kunnen kijken, wat awkward. Alsof iemand door TellSell geïnterviewd wordt over de ervaring met de Biostabil ofzo