Krijg toch altijd een beetje sollicitatie vibes van Maurice
Mijn god, wat gĂȘnant. De hele setting, dat ze niet naast elkaar zitten, dat de camera zo tussen hun switcht, Maurice dit hele gebeuren âpresenteertâ en ook gewoon vooral dat ze blijkbaar denken dat iedereen op dit wazige verhaal zit te wachten. Ik vond ze heel sympathiek, maar dit is echt heel treurigâŠ
Hij leek me de eerste aflevering echt een leuke bescheiden vent. Maar hij blijft zich zo stijfjes gedragen, hij komt echt niet los.
Maar dit was vanuit het programma geregeld, de situatie met Maurice en Arjan was natuurlijk wel uitzonderlijk. Als ik Maurice was zou ik ook liever niet nog een tweede keer met iemand trouwen als het de eerste keer zo verloopt. Ik vond het eigenlijk wel een prima oplossing zo, al had ik het verloop van de dates niet allemaal hoeven zien want saaai. Het hele seizoen was sowieso weer een aanfluiting wat betreft de traagheid en zendtijd van sommige onderdelen.
Jeeeuujjj nieuw seizoen MAFS Australia op Videoland
En meteen het hele seizoen zie ik, zin in!
Wow direct een Lange aflevering van 1.5 uur
En wat zou het SUPER schokkende zijn wat er gaat gebeuren dit seizoen
Astleigh heeft Rowan alsnog ten huwelijk gevraagd omdat ze getrouwd zijn zonder aanzoek
Zij zijn ook echt cute samen
Ahh wat een schat. Super lief en romantisch om het alsnog te doen
Mafs australia is zo heerlijk qua opbouw, ik kan daar echt van genieten. Dat je tijdens de afleveringen denkt wow wat gebeurt hier, niet oke. En dan tijdens de stay or leave ceremonie worden die mensen helemaal afgeslacht door de experts hahaha zo voldoenend altijd!
Kijkt iemand dit seizoen ook? Nog favorieten of faves to hate? Ben benieuwd (ik ben nu dus bij de eerste ceremonie pas)
Fave to hate gaat Olivia worden, wacht maar tot hun retraite week.
Haha ja ik las hier al eerder over haar (in negatieve zin)! Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken dus ik ben benieuwd
Ik moest dus Googlen wie Olivia was, maar dat is toch Holly? Of ben ik nou gek. (Edit: ik dacht even dat die Olivia- Liv dus, Holly heette)
Ik ben net begonnen, aflevering 3 ofzo maar ik vind Tamara ook echt vreselijk bij de bruiloft. Brent is echt maar hoe overdreven zij om alles doet echt een heks.
Nee⊠Wacht maar af
Ik dacht ook wat stelt iedereen op Reddit zich aan maar wow nee
Ooo nou ben super benieuwd. Vanaf welke aflevering begint dat?
Een beetje vanaf de aflevering dat alle stellen met elkaar op vakantie gaan
Waar ik nu ben, tweede ceremonie ongeveer, lijkt ze nog heel oké. Dus ben zoooo benieuwd haha!
Aan het einde denk je echt wtf
Vooral dat Jackson het allemaal pikt