Pff die nieuwe blonde meid is ook echt een ray of sunshine hè. Ja dr man is wat aanwezig en ziet haar wel helemaal zitten maar zij lijkt nog geen enkel moment ervoor gegaan te zijn.
Vind vorig seizoen leuker dan dit seizoen ook.
Al wordt wel steeds leuker, vond m eerst een jong broekie maar hij doet wel echt z’n best.
Heb stiekem al op insta gekeken van iedereen en er verbaast me niks haha.
Ooh die vrouwen dit seizoen . Zo jammer van Olivia, want ik vond haar echt leuk, en aan het begin van de ruzie stond ik helemaal aan haar kant. Echt zonde dat ze zo doorsloeg en zich als een mean girl ging gedragen, want ik vond het terecht dat iemand eindelijk Domenica aansprak op haar gedrag. En die Tamara en Carolina zijn ook echt niet te doen. Ik vond Al en Brent de leukste denk ik!
Dit is voor mij het eerste seizoen MAFS Australië, en ik moet wel toegeven dat ik geniet van alle drama itt de NL’se versie! Maar inderdaad die nieuwe blonde vrouw is zo gemeen! Die man doet echt zijn best. Zelfde geldt voor die Carolina. En Selin vond ook echt vreselijk. Selina komt heel erg nep over. Eigenlijk zijn de meeste deelnemers echt tenenkrommend, maar toch erg leuk om te kijken.
Ben benieuwd wat er nog met Olivia gaat gebeuren. Vind haar tot nu toe nog best oké.
Dat laatste had ik ook. Had echt wel met dr te doen bij de intro’s en eerste afleveringen maar na aflevering 22 lijkt dat allemaal wel een act te zijn geweest en is ze opeens dr eigen echte zelf mean girl. En wauw wat een krokodillen tranen als haar man dr aanspreekt.
Ik ben nu bij aflevering 21, dus ben heel benieuwd! (wow ik zie nu dat er 37 afleveringen zijn in totaal, juicy)
Als je met dit seizoen klaar bent, moet je echt 7 en 8 kijken. Vind die wel leuker.
Wow ik ben echt in shock… zo lief en rustig als ze bij het voorstellen was. Lijkt wel een heel ander mens zo.
Ik ben een beetje verliefd op Brent
Afl 25
Oh die vreselijke comeback van Daniël en Carolina. Heeeeerlijk dat ze niet terug komen komen in het experiment. En wat een lieverd is Dion… nog steeds met zoveel respect praten, had ik niet gekund.
Ja brent is echt leuk en lieve ouders heeft ie ook! Jammer dat tamara hem niet zo vindt
Ja terwijl ik Brent op t eerste gezicht heeeeeeelemaal niks vond, leek me echt zo’n gladde player
afl 28
Ondanks dat Dom zelf ook vaak veel te hard erin gaat, vind ik het gedoe met de foto zó sneu… ze heeft echt geen kans aan tafel bij de dinner party. Ik hoop echt dat Olivia wordt aangesproken door de experts op de bank.
Ik lees net dat er 22 aug een nieuw Nederlands seizoen MAFS begint wat lijkt op de Australische versie. Ben benieuwd!!
Ik vind het klinken als alles behalve de Australische versie? Samen op huwelijksreis?? Dat is gewoon vragen om mensen die met elkaar gaan liggen wippen maar niet gekoppeld zijn door het programma
Vond de bubbelbadcrisis met joeperdepoep al heftig
Ja ik ga kijken hoor hoop dat de mensen die mee doen dit ook van te voren wisten
Mweh de kandidaten van het nieuwe seizoen met dat ‘nieuwe’ concept vind ik echt gevalletje love island etc die vooral meedoen voor de fame. Mis de meer reguliere mensen zoals in de vorige seizoenen die niet voor de fame (behalve Joep) mee leken te doen.
Ja, jammer he. Maar volgens mij is dat nieuwe concept ook vooral gericht op dat soort mensen en kijkers die daarvan houden. Ik hoop inderdaad dat er in het volgende normale seizoen weer ‘echte’ mensen meedoen!
Ja, ik heb gelijk een stuk minder zin om te gaan kijken. Maar goed ik ga het wel een kans geven, wie weet valt het mee!
Ben benieuwd hoe dit concept gaat worden. Het voelt toch een beetje Temptation achtig aan
Afl. 2 MAFS match or mistake
Die Deveny zit echt enorm in mijn irritatiezone. Wat een dramaqueen met ALLES