Married at first sight

Brrrrrr die Deveny vind ik al na 3 seconden heeeeeeel irritant, wat een over het paard getilde bitch zeg

4 likes

Is het de moeite waard om naar te kijken? Lijkt het ook op de australische versie. Anders skip ik met kijken

1 like

Jeeeeez al die veel te neppe: ik doe mee aan married at first sight gesprekjes

3 likes

Ze zeggen ook allemaal hetzelfde tegen hun ouders/familie/vrienden als ze bekend maken dat ze gaan trouwen met een onbekende

3 likes

Ik heb vandaag de eerste afleveringen gekeken en vind het tot nu toe niet zo boeiend. Merk dat de dingen die ik bij de reguliere versie zo irritant lang vind duren (voorbereidingen etc) nu juist wel mis. Je hebt helemaal geen binding met die stellen als ze trouwen en daardoor ook minder boeiend.

Maar de drama komt natuurlijk pas na de bruiloften dus ik geef het nog een kans :innocent:

2 likes

Ik heb dit programma nog nooit gezien maar nu zit er dus iemand in waar ik bij in de klas heb gezeten op de middelbare school, dus wel interessant. Ga het vanavond maar eens aanzetten. Werkt het dit seizoen nou anders dan voorgaande seizoenen?

1 like

Ik ben ook nog niet echt fan tot nu toe… je leert de deelnemers inderdaad niet kennen op deze manier. En wat me opviel: ze benadrukten dat het geen echt huwelijk is voor de wet. Dat is het bij de ‘normale’ mafs wel toch?

2 likes

De normale zijn ze ook niet in het echt getrouwd
Edit: toch wel
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/trouwen-de-married-at-first-sight-kandidaten-wel-echt

2 likes

Ik wil de normale MAFS weer terug, eigenlijk moeten we dit allemaal niet kijken zodat Videoland weet dat we deze versie niet boeiend vinden

4 likes

Vind er nu eigenlijk al geen moer meer aan

3 likes

Ik ben het met je eens hoor, vindt dit ook mwhah. Maar moet eigenlijk wel heel erg lachen. Met z’n allen zitten klagen bij vorige seizoen dat het zo langzaam ging en we de Australische versie wilden. Is het zo ver, vinden we het ook weer niet goed :joy:

12 likes

Ja maar ergens hier tussenin zou ik perfect vinden. Ik vind alles nu te gemaakt en teveel in scene gezet, de types vind ik niet leuk (ik mis oudere stellen, een gay stel). De normale MAFS is veel puurder en daarom stukken leuker om te volgen. Heb dan toch liever Omroep MAX-tempo

7 likes

Ik vind het wel heel chill dat ze er veel sneller doorheen gaan wat betreft alles vooraf en rondom de bruiloft. Je merkt toch pas hoe ze het samen doen als ze al getrouwd zijn. Nu zijn ze iig na 4 afleveringen allemaal getrouwd, vorig seizoen na 25 ofzo? :sweat_smile:

Maar jeetje, wat een verschrikking zeg die Deveny. Snap ook echt die koppeling niet. Hij lijkt (tot zover althans) een nuchtere Brabander en dan wordt ie gematcht met zo’n omhooggevallen “diva”. En erger me nu ook echt behoorlijk aan Kendall. Steeds maar weer over het leeftijdsverschil beginnen, haar gelijk daarin willen krijgen. En als ze dat niet krijgt doen alsof hij haar niet begrijpt. En dan ook nog zeggen dat hij erop door gaat terwijl zij er steeds over begint. Sowieso, de manier waarop ze tegen hem spreekt geeft me al de kriebels. Als een juf ofzo, iig heel verheven.

6 likes

Maar dit is toch gewoon een soort temptation wat ze dan mafs noemen zodat het geoorloofd is op een doordeweekse avond op rtl? Wil de oude mafs terug, nooooooo way dat ik me ooit voor dit slappe aftreksel op ga geven

2 likes

Je hoeft niet te kijken hè :joy:

4 likes

Gelukkig! Heb nu pas 1 aflevering gezien, dus misschien vind ik het uiteindelijk alsnog fantastisch hoor haha, maar tot nu toe valt het tegen

2 likes

Ah maar bij Australië zijn de eerste afleveringen ook altijd saai vind ik, wordt pas leuk bij de dinner parties :sunglasses:

1 like

Ik vond de eerste aflevering ook een beetje mwah, door de mensen denk ik, maar heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Is Australië leuker ja? Want dan ga ik gewoon aan dat laatste seizoen beginnen

2 likes

Sowieso Australië! Maar ik zou een van de oudere seizoenen pakken. 6 of 7 volgens mij? Is hier laatst nog getipt.

1 like

Ik heb de eerste vier afleveringen bekeken en zit er al wel een beetje in hoor. Vind dit concept echt veel beter. Vond het andere concept steeds hetzelfde riedeltje en vond het pas interessant als ze daadwerkelijk getrouwd waren. Ben benieuwd of het me blijft boeien, maar ben nu al benieuwd naar aflevering vijf.

5 likes