Zijn stem doet me denken aan marc marie huijbregts…
Maar volgens mij stak Mark zijn hand al uit en zei hij al ‘hoi ik ben mark’. Ja dan zou ik ook een error krijgen en denken hehhh huhhh ken je mij niet?! En mezelf dan maar helemaal verbaasd alsnog voorstellen
Die twee zijn echt al jaren bevriend! Ik kom uit dezelfde stad ![]()
Ah, wel toeval dus! Dank voor deze opheldering, hahah.
Haha dit zei mijn vriend ook gelijk!
Plottwist, ik ben jouw vriend ![]()
Ik vind die foto ranking opdracht altijd zo stom (zit er ook in bij mafs Australië), snap het nut er niet echt van behalve lekker drama creëeren
Ik vergeet ook steeds dat Roxy en Anita twee verschillende deelnemers zijn en de man van Anita vergeet ik ook steeds het bestaan van
Ik vond Anita wel wat wereldvreemd dat ze nog nooit in een museum is geweest?? En dat ze zich totaal niet kon inleven in wat je daar dan doet en waarom je daar dan bent.
Fayyaz vind ik overigens wel echt overkomen als een foute gast, snap niet dat een paar vrouwen zo gecharmeerd van hem zijn.
Ook echt irritant dat Evelien zoooo doorgaat over het uiterlijk van Brian, ja nu weten we wel dat je hem een prachtig mens vindt maar dat je qua uiterlijk niet op hem valt.
Ik vind alles toch wel erg geacteerd overkomen, heel anders dan bij de normale MAFS. Zeker die scènes met de ranking (bizarre opdracht inderdaad, wat heeft dat voor doel behalve ophef creëren??)
Ik snap echt niet dat Rox voor Fayyaz opkwam aan tafel. Wat een kneus. Had het echt met Rizwan te doen want hij was duidelijk daarvoor ook al goed op zijn plek gezet door Kendall.
Dit lijkt op de australische MAFS. Daar hebben ze die opdrachten ook vandaan en de opzet is ook hetzelfde
Ja dat is juist de bedoeling, een kopie van de Australische versie omdat die zo populair is.
Kendall en Fayyaz verdienen elkaar. Wat een onvolwassen kneuzen.
Ja zolang ik zijn TikTok negeer vind ik hem best leuk!
Mark zegt elke keer “je bent een prachtige vrouw”, ook al is dat volledig buiten de context. Zowel bij Yvette als Evelien doet ie dat.
En ik vond t ook heel gek dat Roxy het opnam voor Fayyaz! Wat een nare vent.
Ik ben elke keer kwijt wie nou met wie was ![]()
Gatverdarrie wat een akelig drama tussen Fayyaz en Rizwan
Had echt zo te doen met Rizwan, en dan ook dat voorstukje van de volgende ceremonie. Fayyaz zit Rizwan gewoon uit te dagen, volgens mij gewoon alleen om zichzelf beter te voelen en een pispaaltje te hebben. Echt een nare vent, en zoals de experts al benoemden blijft hij gewoon doorgaan nadat 3 mensen zeggen dat hij moet kappen. Ik was vanaf het begin al team Rizwan, nu nog meer.
Ik heb ook met Rizwan te doen! Zeker omdat zn partner dan ook nog alles behalve steunend is
Haha ja I know
maar had gehoopt dat de Nederlandse versie in dit format toch iets meer nuchter zou zijn dan bijv de Australische