Married at first sight

Wat haalt die vrouw het bloed onder m’n nagels vandaan zeg, holy shit. Ik was al weggelopen als ik hem was. Als iemand zo tegen je praat, en doet alsof je op je 28e nog niks weet en 4 jaar later wel?! Rot op zeg.

8 likes

Ik heb vandaag aflevering 5 gekeken en moet zeggen dat het al wat leuker begint te worden, waarschijnlijk omdat je ziet dat er al wat koppels naar elkaar toe groeien en er wat scheurtjes beginnen te ontstaan.

Vind het ook goed dat experts er nu wat meer bij betrokken zijn en eerder ingrijpen, dat miste ik wel bij de eerdere seizoenen.

3 likes

Ik denk dat die gast heel veel meer levenservaring heeft dan zij ja :zipper_mouth_face:

1 like

Kendall heeft ook het volleeeedige geluk zonder partner, maar zoekt blijkbaar wel een echtgenoot… :woozy_face: Net als de halve wereld, overigens…

1 like

Zie net een tiktok van die Rizwan, als je je kont niet afveegt met vochtig toiletpapier eet deze jongen je kont niet

Misschien missen we een bepaalde kant van hem op tv die Kendall wel ziet

4 likes

Ik dacht dat dit seizoen niet zo leuk werd, maar vind het inmiddels wel leuk om te kijken! Fijn dat er wat meer tempo in zit en 3 afl per week.

5 likes

Wat denken jullie van het Mark/Evelien stuk?

Dubbel tot nu toe. Ben vooral benieuwd naar de kant van Mark; herkent hij haar echt niet of doet hij alsof?
Ik kan me best voorstellen dat hij haar niet (direct) herkent als ze elkaar nooit gezien hebben. Maar als hij doet alsof hij haar niet herkent zou ik dat wel lame vinden.

2 likes

Ja, ik vind het tot nu toe een beetje overdreven hoe zij reageert. Als ze elkaar maanden geleden alleen maar via whatsapp/telefoon gesproken hebben kan ik me best voorstellen dat hij haar óf echt niet herkent óf zich gewoon geen houding weet te geven tegenover de rest/Yvette. Vind het eerlijk gezegd best heftig hoe Evelien daar zo om moet huilen, de kans is best groot dat die Mark ondertussen met meer vrouwen aan het appen/bellen was en het is niet voor niks niet tot een ontmoeting gekomen… Maar denk dat het programma dit een mooi verhaal vindt dus dat het nog wel even aangedikt gaat worden.

11 likes

Nou ik kan me in haar geval echt wel voorstellen dat je denkt; wtf. Het was echt drie maanden geleden en ze hebben meermaals een paar uur zitten bellen. Denk alleen dat hij denkt; awkward dit en dan heb ik ook een vrouw die ik dit moet uitleggen dus weg van de minste weerstand.

3 likes

Nou inderdaad! Maar ik denk dat een type zoals Mark wel beter bij haar past.

2 likes
Afl 8 Mark/Evelien

Ik krijg het idee dat Mark het niet goed kan doen. Hij voelt zich schuldig naar Evelien, lullig tegenover Brian en daardoor ook weer lullig tegenover Yvette. Vooral Evelien en Yvette lijken nu allebei aan hem te trekken voor een reactie. Snap Yvette wel, dat ze haar gevoel ook erkend wil hebben maar ik zou als Mark zijnde wel echt gefrustreerd raken dat je jezelf nu telkens aan het verantwoorden bent en jezelf in allerlei bochten moet wringen om iedereen tevreden te houden.

En dan Kendall en Feyyaz die elkaar eigenlijk aantrekkelijker vinden dan hun eigen match :sweat_smile:. Het bij elkaar brengen van de koppels zorgt iig voor genoeg drama zo :joy:.

Zou me ook niets verbazen als ze op de een of andere manier erachter zijn gekomen dat Evelien en Mark elkaar kennen en ze dachten jooooo dat wordt goeie tv, die moeten er allebei in

6 likes

Die Mark doet me zo aan iemand denken, maar kan er niet op komen. Iemand die het wel weet? :yum:

2 likes

Hij heeft eerder blijkbaar meegedaan aan steenrijk straatarm, misschien ken je hem daarvan?

Hij deed mij een beetje denken aan Colin Firth maar eigenlijk lijken ze niet echt op elkaar haha

2 likes

Nee, ik kijk dat nooit!
Hij lijkt wel een beetje op Colin, maar ook zijn stem komt me bekend voor. Misschien lijkt hij op een kennis ofzo, kan ook :sweat_smile:

1 like

Hij deed ook mee aan steenrijk straatarm.

1 like

Mij ook! Ik denk dat hij mij aan Treat Williams doet denken.

Ik zag bij de ‘bruiloft’ van Deveny, tussen haar vrienden ook die Lisa zitten die een aantal jaar geleden meedeed aan Temptation (haar vriend Merijn ging toen vreemd met Pommelien, legendarisch seizoen). Vond het een beetje verdacht om iemand te zien uit de reality-hoek, en omdat de matches soms ook erg random (ronduit slecht) zijn krijg ik hier toch een vibe bij dat een groot deel in scène is gezet.

Misschien allemaal toeval hoor, weet ik veel. Of is in deze programma’s juist altijd alles nep en ben ik heel goedgelovig, idk.

4 likes

Ze komen wel alle 2 uit Almere, dus wie weet zijn het wel vriendinnen.

2 likes