Married at first sight

Hij deed ook mee aan steenrijk straatarm.

1 like

Mij ook! Ik denk dat hij mij aan Treat Williams doet denken.

Ik zag bij de ‘bruiloft’ van Deveny, tussen haar vrienden ook die Lisa zitten die een aantal jaar geleden meedeed aan Temptation (haar vriend Merijn ging toen vreemd met Pommelien, legendarisch seizoen). Vond het een beetje verdacht om iemand te zien uit de reality-hoek, en omdat de matches soms ook erg random (ronduit slecht) zijn krijg ik hier toch een vibe bij dat een groot deel in scùne is gezet.

Misschien allemaal toeval hoor, weet ik veel. Of is in deze programma’s juist altijd alles nep en ben ik heel goedgelovig, idk.

4 likes

Ze komen wel alle 2 uit Almere, dus wie weet zijn het wel vriendinnen.

2 likes

Ja of het zijn gewoon hetzelfde type vrouwen. Lisa schuwde de tv-aandacht niet destijds bij Tempa, dus misschien omringen zij zich wel met meer vrouwen die op tv komen in (reality)shows over de liefde interessant vinden.

3 likes

Als steenrijk of als straatarm?

1 like

Steenrijk!

4 likes

Ah, wel een lieve man dus

2 likes

Hahaha, ik gelukkig niet!

Zijn er hier ook blind getrouwd kijkers? Candice en Marijn gaan uit elkaar :sob:

1 like

Ik vraag me vooral af of evelien dan misschien een heel onherkenbare foto had op dr profiel. Hij zal zich de gesprekken vast wel herinneren, maar naam en als ze niet direct op dr foto lijkt zou ik dat na 3 maanden ook niet aan elkaar verbinden. Heb ook regelmatig iemand niet herkent omdat ze op instagram mega geposeerd, flink in de make up, goed belicht en een paar kilo lichter lijkend op de foto stonden dan in het echt.

4 likes

Ja eens. Hij hoort zichzelf heel graag praten. Denk dat de ontvanger hem bijster weinig interesseert.

2 likes

Maandag t/m woensdag geloof ik

3 likes

Aw zo jammer! Ik hoop dat er binnenkort weer een nieuw seizoen op Videoland staat, vond Blind Getrouwd echt leuk.

3 likes

Ja, het begin gaat veel sneller en ze moeten verplicht 7 weken samenwonen

2 likes

Ik vond de eerste afleveringen weinig aan, maar nu toch wel leuk! Moet wel wennen aan het nieuwe concept, dat ik minder leuk vind.

Ik snap niet waarom Deveney hier aan mee doet, denk dat ze nooit tevreden zal zijn met de partner die aan haar gekoppeld wordt.

1 like

Ik vind Kendall echt niet leuk, gewoon de hele manier waarop ze praat en wat ze allemaal zegt. Benieuwd of er nog iets ontstaat tussen haar en de partner van Deveny

9 likes

Wat een temptation kampvuur taferelen zeg. En ik vind die Yvette ook wel heftig reageren hoor. Evelien zegt dat ze Mark aantrekkelijk vindt en zij zit daar helemaal van ‘ik ben Ă©cht pissig!!!’ Ja meid ik vind zoveel mannen aantrekkelijk, wil toch ook niet zeggen dat ik dan direct een relatie met ze wil of ze van hun vriendin afpak.

Vond die expert ook heftig reageren met dat het niet chique van Evelien was dat ze het eerst tegen Yvette zei ipv tegen Mark. Hallo die meid denkt wat overkomt me nu, iemand waarmee ik veel heb gedeeld herkent me niet of negeert me. Ik zou als ik haar was die Mark ook echt niet voor het blok durven zetten in een groep hoor. En daarna werden de mannen en vrouwen van elkaar gescheiden en had ze de kans niet eens om even 1 op 1 met Mark te praten. Vond ook dat je echt merkte dat ze gewoon niet wist wat ze ermee aan moest en ik snap wel dat ze het eerst aan de vrouwen (en dus ook aan Yvette) voorlegt

5 likes

Ja het is ook diezelfde man die vorig seizoen over die ene man (weet zijn naam niet meer) zei dat het een hork was. Ondertussen kwam die man met bloemen en ontbijtjes en alles aanzetten, maar hij was gewoon wat een rustiger persoon. En toen moest die man mee naar de dierentuin aapjes kijken en daarvan leren hoe hij zich moest gedragen???

5 likes

Ik kijk dit match or mistake seizoen niet maar volgens mij is dat ook de expert die vorig seizoen iets van ‘ze hebben ook allebei een hoog bmi’ zei als verklaring waarom het zogenaamd zo’n goede match was? Of iets van ‘je bmi moet bij elkaar liggen’ ofzo. Weet niet meer precies wat het was, maar weet nog wel dat het echt een rare opmerking was. Hopelijk lozen ze hem voordat de opnames van het volgende seizoen beginnen.

2 likes