Married at first sight

JA! Dat ook inderdaad. Wat een mafketel. Maar goed ik ben dik en al mijn mislukte dates waren met dunne mannen, dus misschien ligt het gewoon aan mijn bmi en moet ik maar gewoon meedoen aan mafs zodat die vent me daarop kan matchen

2 likes

Ja wat was dat voor opmerking?! Niet gepast in zijn “rol” iig

3 likes

Net als bij apen, soort zoekt soort :nauseated_face:

2 likes

‘Je ziet dat apen jagen, apen vertonen menselijk gedrag, dus jij moet jagen want je bent een man’ :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik vind Mark, vooral qua stem, op Ernie (van Bert) lijken :laughing: Nu ik erover nadenk lijkt hij qua uiterlijk ook wel een beetje op Wim T Schippers (de stem van Ernie) haha

Ik vind Kendall echt een beetje uit de hoogte overkomen, over haar depressie en dat ze ouder is en dat geluk uit jezelf moet komen, alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en al veel verder zou zijn omdat ze een depressie gehad heeft. Ik zou echt not amused zijn ook als ik Rizwan was.

Jammer ook en onterecht volgens mij dat Yvette een beetje boos wordt op Evelien tijdens die ceremonie, volgens mij bedoelde Evelien gewoon dat ze Mark qua uiterlijk aantrekkelijk vindt omdat ze een jaar geleden (?) natuurlijk ook zijn foto naar rechts geswipet heeft. Daarvan wordt nu meteen gemaakt dat ze ondanks dit debacle Mark toch nog ziet zitten. En ja lekkere bom die Patrick de expert nog even dropt om ten overstaan van iedereen te gaan roepen dat het niet chique was van Evelien, ik snap haar wel, vet verwarrend toen ze hem daar zag en hij niks deed of zei, wat moet je dan. Beter hadden ze daar voorafgaand aan die ceremonie even 1 op 1 een gesprek met een expert en Evelien aan gewijd.

6 likes

Omg ja, ik zie nu echt een Wim t schippers X Robin Williams cross over

2 likes

Dan doe ik ook nog even een duit in het zakje op wie Mark lijkt. Ik zag namelijk onmiddellijk gelijkenissen met de psycholoog/detective van The Sinner. Ook dat ongemakkelijke in z’n doen en laten. Ook wel een dark side crush dit.

24 likes

Maar even, Evelien heeft zelf ook niks tegen Mark gezegd en zat zelf ook op tinder. Ik begrijp niet zo goed wat hier dan het grote issue is. Mark wordt nu als de boeman afgeschilderd. Als Evelien toch gelijk had gezegd, he wat grappig dat we elkaar nu hier treffen! Dan was t toch klaar geweest. Vond stukje na die zeiltrip ook echt heel sensationeel ge-edit. Alsof ze een heel verleden hadden samen. Wordt nu echt opgeblazen.

14 likes

En bij die dates blijkbaar steeds enkel zijn eigen verhaal zenden ipv luisteren.
Vond wel écht dat Yvette gelijk had dat hij helemaal niks vroeg, naar haar gevoel.

4 likes

Haha ja spot on! En op die detective lijkt hij ook idd

Ik snap van Patrick ook niet dat hij dat zei (van eerst naar Mark gaan ipv Yvette)… Het moment waarop ze het vertelde tegen de vrouwen was volgens mij namelijk niet uit zichzelf maar als antwoord op een vraag of opmerking van de andere vrouwen in de strekking van ‘ik vind Mark ook wel wat voor jou of jouw type’ oid. Toen kon ze natuurlijk niet zeggen ooo ja nou leuk idd zonder te zeggen dat ze hem kende. En die vraag/opmerking kwam ook gestaged over, dus de productie zal wel gezegd hebben vraag dat even, zodat het tinder verhaal naar buiten zou komen.

6 likes

Zijn stem doet me denken aan marc marie huijbregts…

5 likes

Maar volgens mij stak Mark zijn hand al uit en zei hij al ‘hoi ik ben mark’. Ja dan zou ik ook een error krijgen en denken hehhh huhhh ken je mij niet?! En mezelf dan maar helemaal verbaasd alsnog voorstellen

2 likes

Die twee zijn echt al jaren bevriend! Ik kom uit dezelfde stad :smile:

2 likes

Ah, wel toeval dus! Dank voor deze opheldering, hahah.

1 like

Haha dit zei mijn vriend ook gelijk!

2 likes

Plottwist, ik ben jouw vriend :smirk:

1 like

Ik vind die foto ranking opdracht altijd zo stom (zit er ook in bij mafs Australië), snap het nut er niet echt van behalve lekker drama creëeren

3 likes

Ik vergeet ook steeds dat Roxy en Anita twee verschillende deelnemers zijn en de man van Anita vergeet ik ook steeds het bestaan van

5 likes

Ik vond Anita wel wat wereldvreemd dat ze nog nooit in een museum is geweest?? En dat ze zich totaal niet kon inleven in wat je daar dan doet en waarom je daar dan bent.

Fayyaz vind ik overigens wel echt overkomen als een foute gast, snap niet dat een paar vrouwen zo gecharmeerd van hem zijn.

Ook echt irritant dat Evelien zoooo doorgaat over het uiterlijk van Brian, ja nu weten we wel dat je hem een prachtig mens vindt maar dat je qua uiterlijk niet op hem valt.

12 likes