Oh ja dat snap ik zeker, maar dat ge-ik steeds vind ik gewoon irritant haha. Snap ook niet dat ze haar leave weer had veranderd naar stay. Maar zal wel vanuit de productie gestuurd zijn voor de drama
Ah het woord âdisrespectvolâ is ook weer terug van weggeweest
Ik vond Toichiro vandaag ook vrij vervelend.
Ik vind Anita echt een mix van Megan Fox en Carmen Electra
Wat boeit dit ook echt? Die hele âgateâ gaat echt nergens over, wat een aangedikt drama
Oooooh, nee meit dit zet het hele verhaal echt in een heel ander perspectief ![]()
Nou inderdaad, ik kwam hier om daarover te posten.
Over Toychyro in de aflevering van vandaag (woensdag)
Ik werd helemaal kriebelig van Toychyro (hoe schrijf je zn naam ook
), Laury mocht geen contact meer hebben met haar exen en moest ze ontvolgen, hij had de inrichting van haar huis zelf toch anders gedaan, de slaapkamer was te klein, ze mocht geen wierrook branden als hij langskwam en de hond moest ook uit bed. En toen daarna die moeders langskwamen ging het nog over dat waarheidskistje van het begin en Laury 's uitspraak toen en dat dat heel onhandig geweest zou zijn. Hoezo mocht zij niet zeggen dat ze meer tegengas wilde en dat ze hem âte liefâ vond? Ik houd niet van de term red flags eigenlijk maar er ging wel een beetje iets wapperen toen ik hem zo bezig hoorde.
Waarom heeft ze het in het programma dan steeds over een dating app? Ze heeft dat verhaal zelf de wereld ingeslingerd
.
Vond Toychyro trouwens ook wel ver gaan dat Laurie haar exen moet ontvlogen âanders hang ik daar zelf consequenties aanâ.
Edit: oh @Junebug85 post net hetzelfde, maar ik kreeg er ook een naar gevoel van.
Over Toychyro:
Samenvatting
Had precies hetzelfde gevoel bij hem. Ik vind geen contact mogen met exen en ze moeten ontvolgen HEEL red flag waardig. Dan zit er iets bij hem, en niet bij haar. Zou voor mij ook, als hij bij dat punt blijft, een dealbreaker zijn.
En inderdaad mega kritisch op alles. Hij heeft dat âmeer tegengasâ gelijk in de praktijk gebracht maar wel op een asshole manier. Eerder ook al dingetjes over het vlees eten en de kerk, hele rigide ideeĂŤn over hoe hij alles wil oid.
Aan het einde leken ze wel weer happy maar er bleef bij mij toch een plaatsvervangend knagend gevoel hangen voor Laury.
Toychyro
Ja rigide is het goede woord ja, en wat je zegt over de kerk en vlees eten, kan er allemaal bij in wat ik net opsomde. Het komt allemaal heel dwingend over ook wel, alsof het allemaal op zijn manier moet en anders niet. Ik hoop dat Laury wel een beetje bij zichzelf kan blijven.
Als ik met iemand zou daten en hij zou mijn hond het bed uit willen gooien, dan zou ik oprecht boos worden. Mijn hond is mijn kind ![]()
Iemands kind wil je toch ook niet meteen in je bed ![]()
Hahahah nee maar kinderen zoals ik het zie gaan wel voor een relatie. Als mijn hond gewend is om in bed te slapen zou ik dan niet op de een of andere dag haar eruit knallen
Ik gooi de hond er niet eens uit en ga ergens anders liggen. Geen haar op mijn hoofd die een bed met een hond gaat delen ![]()
Ik loop een paar afleveringen achter, maar ik vind die Evelien ZOâN irritante stoorzender. Echt, ik denk oprecht dat Mark en Yvette nog best een leuke match zouden kunnen zijn maar die Evelien die heeft helaas voor het onnodige drama gezorgd, gaat nu al een paar afleveringen over die tindermatch, echt get a grip ![]()
Dat idee heb ik dus ook.
Ze is echt een stoorzender
Maar laat het voor eens en altijd duidelijk zijn: Mark en Evelien kennen elkaar NIET via tinder!!1!1!!!1 ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt nieeetttâď¸
We kennen elkaar echt niet via tindeehhrrrâď¸
Iedereen bemoeit zich met oonnnss ![]()
Ik kan haar manier van praten echt niet aan, zo zeurderig
Nou ik gok dat de productie dat verhaal er van heeft gemaakt. Deze twee zijn er gewoon ingezet omdat ze wisten dat hier drama van zou (kunnen) komen. Bij de selectie hebben ze heus gezien dat ze elkaar volgden. Is waarschijnlijk nog uitgebreid naar gevraagd voor ze besloten dat Evelien erin moest met daarna de boodschap: zeg maar ff dat het onlangs op een dating app was.