Ik vind Mark, vooral qua stem, op Ernie (van Bert) lijken Nu ik erover nadenk lijkt hij qua uiterlijk ook wel een beetje op Wim T Schippers (de stem van Ernie) haha
Ik vind Kendall echt een beetje uit de hoogte overkomen, over haar depressie en dat ze ouder is en dat geluk uit jezelf moet komen, alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en al veel verder zou zijn omdat ze een depressie gehad heeft. Ik zou echt not amused zijn ook als ik Rizwan was.
Jammer ook en onterecht volgens mij dat Yvette een beetje boos wordt op Evelien tijdens die ceremonie, volgens mij bedoelde Evelien gewoon dat ze Mark qua uiterlijk aantrekkelijk vindt omdat ze een jaar geleden (?) natuurlijk ook zijn foto naar rechts geswipet heeft. Daarvan wordt nu meteen gemaakt dat ze ondanks dit debacle Mark toch nog ziet zitten. En ja lekkere bom die Patrick de expert nog even dropt om ten overstaan van iedereen te gaan roepen dat het niet chique was van Evelien, ik snap haar wel, vet verwarrend toen ze hem daar zag en hij niks deed of zei, wat moet je dan. Beter hadden ze daar voorafgaand aan die ceremonie even 1 op 1 een gesprek met een expert en Evelien aan gewijd.