Married at first sight

Ik vind alles toch wel erg geacteerd overkomen, heel anders dan bij de normale MAFS. Zeker die scènes met de ranking (bizarre opdracht inderdaad, wat heeft dat voor doel behalve ophef creëren??)

Ik snap echt niet dat Rox voor Fayyaz opkwam aan tafel. Wat een kneus. Had het echt met Rizwan te doen want hij was duidelijk daarvoor ook al goed op zijn plek gezet door Kendall.

10 likes

Dit lijkt op de australische MAFS. Daar hebben ze die opdrachten ook vandaan en de opzet is ook hetzelfde

2 likes

Ja dat is juist de bedoeling, een kopie van de Australische versie omdat die zo populair is.

1 like

Kendall en Fayyaz verdienen elkaar. Wat een onvolwassen kneuzen.

12 likes

Ik vind Kendall echt een valse griet. En dan denk ik ook van; als ze zo al doet als de camera draait is het vast nog erger als de camera’s er niet bij zijn. Vind het echt sneu voor Rizwan. En dan krijgt ie ook nog dat puberale gedrag van die Fayyaz erbovenop :roll_eyes: Wat een droeftoeter zeg.

9 likes

Ja zolang ik zijn TikTok negeer vind ik hem best leuk!

2 likes

Mark zegt elke keer “je bent een prachtige vrouw”, ook al is dat volledig buiten de context. Zowel bij Yvette als Evelien doet ie dat.
En ik vond t ook heel gek dat Roxy het opnam voor Fayyaz! Wat een nare vent.

7 likes

Ik ben elke keer kwijt wie nou met wie was :smiling_face_with_tear:

1 like

Gatverdarrie wat een akelig drama tussen Fayyaz en Rizwan :confounded: Had echt zo te doen met Rizwan, en dan ook dat voorstukje van de volgende ceremonie. Fayyaz zit Rizwan gewoon uit te dagen, volgens mij gewoon alleen om zichzelf beter te voelen en een pispaaltje te hebben. Echt een nare vent, en zoals de experts al benoemden blijft hij gewoon doorgaan nadat 3 mensen zeggen dat hij moet kappen. Ik was vanaf het begin al team Rizwan, nu nog meer.

7 likes

Ik heb ook met Rizwan te doen! Zeker omdat zn partner dan ook nog alles behalve steunend is

Haha ja I know :yum: maar had gehoopt dat de Nederlandse versie in dit format toch iets meer nuchter zou zijn dan bijv de Australische

1 like

Waarschijnlijk kiest hij stay omdat hij een van die andere vrouwen wil. Wat een drama allemaal, geef mij de normale echte versie maar (maar ik blijf wel kijken voor de drama)

6 likes

Wat ik me wel afvraag hè, laury heeft Corona maar er is dus gewoon alsnog in dat appartement een camera crew aanwezig?? Hoe dan hahaha

5 likes

Huh? Rizwan is blij dat hij een eigen kamer heeft vanwege de ‘heh bah’ slippers van Kendall??

@Natiui ja heel gek, viel mij ook op

Nou nou cliffhanger, er gaat een koppel weg, ze zeggen nog niet wie, maar ze laten wel een voorstukje voor de vorige aflevering zien waardoor je alsnog weet wie er wel blijven

1 like

Vond het wel obvious in de preview ja. Ook door de dingen van de volgende aflevering die ze lieten zien. Maar het is natuurlijk ook wel te verwachten dus zo erg vind ik het niet.

Nee als 1 van de 2 leave schrijft blijven ze allebei! Alleen bij 2x leave gaan de naar huis

3 likes

Aflevering 9 (weet niet of dit nog in spoilers moet maar het bericht dat ik quote staat ook in spoiler dus ik doe het maar

Nouja in dat gesprek probeert Yvette voor de zoveelste keer aan te kaarten dat ze zich eenzaam voelt, omdat Mark zich zo bezighoudt met de gevoelens van Evelien en Brian, maar niet met die van haar. Dat heeft ze al een paar keer aangegeven maar dat lijkt gewoon niet aan te komen bij hem. En dan begint hij middenin dat gesprek over dat zij iets niet verteld heeft tegen hem en draait hij het dus weer zo dat het om hemzelf gaat ten koste van haar. Kan me haar frustratie echt wel goed voorstellen eigenlijk. Plus ze geeft (verderop in de aflevering in gesprek met Anita geloof ik?) ook nog aan dat Mark heel weinig interesse in haar toont. Ik vind Yvette eigenlijk best wel redelijk, ook hoe ze met Fayyaz omgaat tijdens dat diner, en ook volwassen omdat ze toch wel lijkt te willen blijven proberen het een kans te geven met Mark, ondanks dat ze het niet makkelijk heeft.

9 likes

Wel goed dat ze voor aankomende ceremonie met zwarte stiften schrijven :stuck_out_tongue_winking_eye: Die pennen vorige keer waren niet te lezen

Heb me dood geërgerd aan Fayyaz tijdens het diner, hij probeert zo overduidelijk mensen uit de tent te lokken en dan op een zogenaamd “rustig” toontje doen alsof hij de onschuldige is. Zo toxic echt vreselijk.

8 likes

Mag hopen dat Rizwan leave opschrijft… :grimacing:

1 like

Ik vind Yvette wel een fijn persoon.

Ben benieuwd of er nu ook halverwege ineens nog wat koppels bijkomen, zodra er ook mensen weggaan

3 likes