Married at first sight

@Calypso ik denk eigenlijk dat de productie hierop stuurt hoor. Want anders gaan er meteen 3 of 4 stellen uit en is je programma na 6 afleveringen klaar/loop je het risico dat je na de eerste ceremonie leeg bent als de matches toch niet blijken te kloppen

2 likes

Waaauw wat is Fayyaz een irritante vent zeg. Bewust die drama opzoeken. Eigenlijk past dat wel bij deviny
 Ik vind hen en Kendall echt zo’n meangirlsvibe clubje. Wel mooi hoe Yvette en Mark het voor Riswan opnemen. Had echt met hem te doen.

Vind Deviny ook wel in de slachtofferrol zitten qua dat hij achter andere vrouwen aan zit. Zij was diegene die op dag 1/2 van hun huwelijksreis de hele avond met andere mannen was en hem ook direct afwees. Vind het trouwens wel sneu dat ze onzeker van hem wordt want ze is oprecht een hele knappe vrouw.

9 likes

Ik ben bang dat Alwin en Anita toch teveel verschillen, hij lijkt echt een denker en benoemde steeds dat zij zo’n hoog EQ, sociale intelligentie heeft. Ik dacht steeds: daar wilt hij aan toevoegen dat haar IQ daarentegen lager is, maar gelukkig zei hij dat niet. Maar heb wel het gevoel dat hij dat zo ervaart.

3 likes

Haha ja, duidelijk! Heel jammer voor Feyyaz dat Kendall wel echt naar huis gaat.

Ik vind Feyaz echt een gruwel, bleh. Wel blij dat Kendall weg is. Weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk, want niemand vind ik echt sympathiek. Ik mis Sonny en Dylan :smiling_face_with_tear:

4 likes

En Bram en Patty :pleading_face:

3 likes

En wenkie :joy::joy:

1 like

Hoe ze ook steeds in beeld gebracht werd tijdens het gesprek met Mark

2 likes

Denk ik ook!
Volgende afl gaat het ook weer over wat zij (n)ooit hadden toch? Mark is dan volgens mij echt boos op Yvette haha, zo had ik hem nog niet gezien

2 likes

Ben het echt helemaal met jou eens. Ik vond Kendall ook echt heel ‘toxic’ en denigrerend naar hem met hoeveel hij nog moest leren
 Had echt het gevoel dat zij dit zichzelf een soort wil overtuigen van haar ‘groei’ door het steeds te benoemen ofzo.

En even, misschien is het wel eerder benoemt hier, maar wie ergert zich ook zo aan Anita die steeds zo typisch aan haar haren zit (en die blik erbij) en echt alleen maar bezig is met hoe ze overkomt op camera :see_no_evil:

7 likes

Ja, Anita komt heel onzeker op me over. De vrouw is STUNNING.
Wel echt een heel leuk koppel met Alwin, hoop dat zij echt wat worden, want ze worden steeds opener naar elkaar en volgens mij passen ze ook goed bij elkaar.
Gelukkig lijkt ze ook niet in de praatjes van Fayyaz te trappen.

Evelien ben ik wel beu
 dat voorstukje ook voor de aflevering morgen :joy:

6 likes

Evelien en Mark passen wel goed bij elkaar qua stem, ik kan het echt niet aan haha

14 likes

Oooh ik smuuuuul toch van t voorstukje voor vandaag. Moet nu eten en sporten, maar wil eigenlijk gewoon skippen voor t Mark en Evelien drama. Echt de nieuwe kruidengate dit maar dan beter

Had ik maar de zelfverzekerdheid van Fayyaz die “solliciteert” bij Anita. Wie heeft die jongen zo veel veren in z’n reet gestopt joh

5 likes

Klopt, maar hij wil sowieso alleen blijven voor de andere vrouwen.

En die drama bij Mark en Evelien, ik vond Yvette ook wel irritant, ze zei telkens “alleen ik ben belangrijk”. Dat snap ik, maar Mark werd wel door de hele groep in het nauw gedreven, doe ff rustig
 Ben benieuwd wat de reactie van Evelien gaat zijn, na dit hele gedoe trek ik ook m’n twijfels bij haar ziek-zijn.

Echt zoveel drama bij dit programma ineens, het heeft echt niks meer met het reguliere programma te maken. Maar blijf toch wel kijken :joy:.

Edit: ik was helemaal in de war omdat de avatar van @Tas veranderde tijdens het posten. Dacht dat ik de verkeerde gequote had :sweat_smile:

4 likes

Oh ik ben juist altijd enorm met plaatsvervangende schaamte aan het kijken als zij (bewust) dramatisch doet. Ze vind zichzelf dan helemaal tof lijkt het, maar ik vind de manier waarop zĂł onvolwassen, tenenkrommend gewoon. Ik vind het haast knap dat de anderen niet onwijs aan het fronzen, oogrollen of lachen gaan :stuck_out_tongue:

En Evelien, zich voordoen als een heilige voor de camera, maar intussen :sweat_smile: Zij had toch ook stay opgeschreven? Was al opmerkelijk gezien zij duidelijk geen potentie in Brian ziet, het vermoeden waarom toch stay werd nu wel heel snel bekrachtigt haha. Vond het in deze aflevering echt wel sneu voor Mark hoor. Steeds ook maar dat van Yvette dat het te weinig om haar draait, maar waar was zij nu voor Mark?

6 likes

Mark had wel effe eerder die appjes mogen laten lezen aan Yvette

5 likes

Ik kan ook echt niet snappen waarom hij na zijn “onderonsje” met Evelien niet direct alles heeft opengegooid bij Yvette.
Ben wel benieuwd naar die appjes die ze stuurde. Het kwam wel even in beeld maar heb het beeld niet gepauzeerd.

2 likes

Haha ik was ook benieuwd! Ben “gewend” van series dat die appjes dan in het scherm getoond worden, dus dacht even dat dat nu ook zou zijn :joy:

3 likes

Jaa ik ben ook echt benieuwd! En idd niet handig dat ie het niet even direct aan Yvette liet zien. Snap wel dat het voor haar lastig is, maar vind wel dat ze soms wat overdreven reageert. Wel achterbaks van Evelien dat ze stiekem achter Mark aan gaat terwijl ze zegt hem niet meer te hoeven. Prima als je hem nog leuk vindt, maar own dat en wees eerlijk naar hem, Yvette en vooral Brian. Mark had het echt wel beter aan kunnen pakken maar vind t wel sneu dat hij overal direct de schuld van krijgt terwijl hij Evelien helemaal niet wil.

2 likes