Married at first sight

Nou inderdaad, ik kwam hier om daarover te posten.

Over Toychyro in de aflevering van vandaag (woensdag)

Ik werd helemaal kriebelig van Toychyro (hoe schrijf je zn naam ook :exploding_head:), Laury mocht geen contact meer hebben met haar exen en moest ze ontvolgen, hij had de inrichting van haar huis zelf toch anders gedaan, de slaapkamer was te klein, ze mocht geen wierrook branden als hij langskwam en de hond moest ook uit bed. En toen daarna die moeders langskwamen ging het nog over dat waarheidskistje van het begin en Laury 's uitspraak toen en dat dat heel onhandig geweest zou zijn. Hoezo mocht zij niet zeggen dat ze meer tegengas wilde en dat ze hem ‘te lief’ vond? Ik houd niet van de term red flags eigenlijk maar er ging wel een beetje iets wapperen toen ik hem zo bezig hoorde.

20 likes

Waarom heeft ze het in het programma dan steeds over een dating app? Ze heeft dat verhaal zelf de wereld ingeslingerd :sweat_smile:.

Vond Toychyro trouwens ook wel ver gaan dat Laurie haar exen moet ontvlogen “anders hang ik daar zelf consequenties aan”.

Edit: oh @Junebug85 post net hetzelfde, maar ik kreeg er ook een naar gevoel van.

5 likes

Over Toychyro:

Samenvatting

Had precies hetzelfde gevoel bij hem. Ik vind geen contact mogen met exen en ze moeten ontvolgen HEEL red flag waardig. Dan zit er iets bij hem, en niet bij haar. Zou voor mij ook, als hij bij dat punt blijft, een dealbreaker zijn.
En inderdaad mega kritisch op alles. Hij heeft dat ‘meer tegengas’ gelijk in de praktijk gebracht maar wel op een asshole manier. Eerder ook al dingetjes over het vlees eten en de kerk, hele rigide ideeĂ«n over hoe hij alles wil oid.

Aan het einde leken ze wel weer happy maar er bleef bij mij toch een plaatsvervangend knagend gevoel hangen voor Laury.

6 likes
Toychyro

Ja rigide is het goede woord ja, en wat je zegt over de kerk en vlees eten, kan er allemaal bij in wat ik net opsomde. Het komt allemaal heel dwingend over ook wel, alsof het allemaal op zijn manier moet en anders niet. Ik hoop dat Laury wel een beetje bij zichzelf kan blijven.

1 like

Als ik met iemand zou daten en hij zou mijn hond het bed uit willen gooien, dan zou ik oprecht boos worden. Mijn hond is mijn kind :joy:

1 like

Iemands kind wil je toch ook niet meteen in je bed :rofl:

4 likes

Hahahah nee maar kinderen zoals ik het zie gaan wel voor een relatie. Als mijn hond gewend is om in bed te slapen zou ik dan niet op de een of andere dag haar eruit knallen

2 likes

Ik gooi de hond er niet eens uit en ga ergens anders liggen. Geen haar op mijn hoofd die een bed met een hond gaat delen :joy:

5 likes

Ik loop een paar afleveringen achter, maar ik vind die Evelien ZO’N irritante stoorzender. Echt, ik denk oprecht dat Mark en Yvette nog best een leuke match zouden kunnen zijn maar die Evelien die heeft helaas voor het onnodige drama gezorgd, gaat nu al een paar afleveringen over die tindermatch, echt get a grip :roll_eyes:

7 likes

Dat idee heb ik dus ook.
Ze is echt een stoorzender

2 likes

Maar laat het voor eens en altijd duidelijk zijn: Mark en Evelien kennen elkaar NIET via tinder!!1!1!!!1 :x::x::x::x::x:

13 likes

Nee echt nieeettt↘
We kennen elkaar echt niet via tindeehhrrr↘
Iedereen bemoeit zich met oonnnss :arrow_lower_right:

Ik kan haar manier van praten echt niet aan, zo zeurderig

8 likes

Nou ik gok dat de productie dat verhaal er van heeft gemaakt. Deze twee zijn er gewoon ingezet omdat ze wisten dat hier drama van zou (kunnen) komen. Bij de selectie hebben ze heus gezien dat ze elkaar volgden. Is waarschijnlijk nog uitgebreid naar gevraagd voor ze besloten dat Evelien erin moest met daarna de boodschap: zeg maar ff dat het onlangs op een dating app was.

5 likes

Wat een lief mens is de vriendin van Evelien, Marjon. Ik kan alleen niet loskoppelen dat haar stem echt 1 op 1 als Ilse Warringa uit de Luizenmoeder klinkt.

Hahaha ik open net dit topic om te gaan zeggen dat ze net Juf Ank is (maar dan de vrolijke versie). Niet alleen stem, ook mimiek in haar gezicht.
Ik dacht trouwens dat het haar moeder was, ze lijken op elkaar, maar er staat idd vriendin.

4 likes

Hahaha ja die snap ik ook wel idd! Kijkt niet vaak vrolijk die Evelien.

Mijn mening over Fayyaz vanaf afl. 1 tot nu:
:chart_with_downwards_trend:

Mijn mening over Deveny vanaf afl. 1 tot nu:
:chart_with_upwards_trend:
Extra props omdat zij volgens mij al vroeg in het programma begon met een eerste ‘disrespectvol’ maar deze aflevering eindigt ze met een ‘respectloos’ waar andere deelnemers nog steeds de verkeerde versie blùren.

12 likes

Ik heb in de afgelopen week heel seizoen 9 van MAFS Australië gebinged. Hoooooly shit, wat was dat genieten! Elke keer als je denkt dat de juice van een seizoen wel op moet zijn, wordt er weer een heel nieuw vat opengetrokken.

En zo’n sicke plottwist. Olivia was in de eerste +/- 10 afleveringen by far mijn favo. Zo’n mooi gezicht en zo lief. Maar wtf is er mis met die meid, de tering. :joy:
Ik zat haar dus de afgelopen dagen een beetje te googlen, en alle Instagram profielen te bekijken. Maar Liv is dus ontslagen bij haar werk, Jackson heeft het uitgemaakt en ze krijgt nog steeds extreem veel haat. Weet nou ook weer niet of ik haar dat gun, maar ze is wel echt in en in slecht.

Maar ben blij dat ik het heb afgekeken. Ik kan nu weer iets anders gaan doen met mijn tijd. Ik las al in dit topic dat seizoen 6 en 7 ook de moeite waard zijn, maar ik wacht even een paar maanden voordat ik weer mijn hele leven wijdt aan MAFS.

4 likes

Ja de eerste paar afleveringen met het voorstellen van de kandidaten en de bruiloften zijn best saai, daar heb ik ook een beetje doorheen gespoeld tbh. Maar daarna is het zeker de moeite waard! Maar weet waar je aan begint, want het zijn 35 afleveringen van een uur. :cry:

Ik vind Feyyaz en Deveny allebei even irritant, haha. Die expert met bril vind ik een vervelende man, hoewel hij Deveny ook totaal niet mag en daarin kan ik hem wel vinden :sweat_smile:

3 likes

Jaaaa echt genieten dat seizoen, moet nog 2 afleveringen volgens mij! Die Olivia verbaasde me ook inderdaad, vond haar mega lief en leuk in het begin maar wauww

In de nl versie, de aflevering van vandaag dat de “experts” zeiden dat ze ervan geleerd hebben en dat ze de situatie van Mark en Evelien anders aan hadden moeten pakken omdat het zoveel impact heeft op de dynamiek van de groep. Dat is toch wel gedeeltelijk expres gedaan door de regie van het programma om wat extra drama toe te voegen? Of in ieder geval zo geĂ«dit.

Ben wel benieuwd. Verwacht eigenlijk niet dat een van de koppels nog samen is op dit moment. Heeeel misschien Laury en Toychyro maar ook dat betwijfel ik