Married at first sight

Als ik met iemand zou daten en hij zou mijn hond het bed uit willen gooien, dan zou ik oprecht boos worden. Mijn hond is mijn kind :joy:

1 like

Iemands kind wil je toch ook niet meteen in je bed :rofl:

4 likes

Hahahah nee maar kinderen zoals ik het zie gaan wel voor een relatie. Als mijn hond gewend is om in bed te slapen zou ik dan niet op de een of andere dag haar eruit knallen

2 likes

Ik gooi de hond er niet eens uit en ga ergens anders liggen. Geen haar op mijn hoofd die een bed met een hond gaat delen :joy:

5 likes

Ik loop een paar afleveringen achter, maar ik vind die Evelien ZO’N irritante stoorzender. Echt, ik denk oprecht dat Mark en Yvette nog best een leuke match zouden kunnen zijn maar die Evelien die heeft helaas voor het onnodige drama gezorgd, gaat nu al een paar afleveringen over die tindermatch, echt get a grip :roll_eyes:

7 likes

Dat idee heb ik dus ook.
Ze is echt een stoorzender

2 likes

Maar laat het voor eens en altijd duidelijk zijn: Mark en Evelien kennen elkaar NIET via tinder!!1!1!!!1 :x::x::x::x::x:

13 likes

Nee echt nieeettt↘
We kennen elkaar echt niet via tindeehhrrr↘
Iedereen bemoeit zich met oonnnss :arrow_lower_right:

Ik kan haar manier van praten echt niet aan, zo zeurderig

8 likes

Nou ik gok dat de productie dat verhaal er van heeft gemaakt. Deze twee zijn er gewoon ingezet omdat ze wisten dat hier drama van zou (kunnen) komen. Bij de selectie hebben ze heus gezien dat ze elkaar volgden. Is waarschijnlijk nog uitgebreid naar gevraagd voor ze besloten dat Evelien erin moest met daarna de boodschap: zeg maar ff dat het onlangs op een dating app was.

5 likes

Wat een lief mens is de vriendin van Evelien, Marjon. Ik kan alleen niet loskoppelen dat haar stem echt 1 op 1 als Ilse Warringa uit de Luizenmoeder klinkt.

Hahaha ik open net dit topic om te gaan zeggen dat ze net Juf Ank is (maar dan de vrolijke versie). Niet alleen stem, ook mimiek in haar gezicht.
Ik dacht trouwens dat het haar moeder was, ze lijken op elkaar, maar er staat idd vriendin.

4 likes

Hahaha ja die snap ik ook wel idd! Kijkt niet vaak vrolijk die Evelien.

Mijn mening over Fayyaz vanaf afl. 1 tot nu:
:chart_with_downwards_trend:

Mijn mening over Deveny vanaf afl. 1 tot nu:
:chart_with_upwards_trend:
Extra props omdat zij volgens mij al vroeg in het programma begon met een eerste ‘disrespectvol’ maar deze aflevering eindigt ze met een ‘respectloos’ waar andere deelnemers nog steeds de verkeerde versie blùren.

12 likes

Ik heb in de afgelopen week heel seizoen 9 van MAFS Australië gebinged. Hoooooly shit, wat was dat genieten! Elke keer als je denkt dat de juice van een seizoen wel op moet zijn, wordt er weer een heel nieuw vat opengetrokken.

En zo’n sicke plottwist. Olivia was in de eerste +/- 10 afleveringen by far mijn favo. Zo’n mooi gezicht en zo lief. Maar wtf is er mis met die meid, de tering. :joy:
Ik zat haar dus de afgelopen dagen een beetje te googlen, en alle Instagram profielen te bekijken. Maar Liv is dus ontslagen bij haar werk, Jackson heeft het uitgemaakt en ze krijgt nog steeds extreem veel haat. Weet nou ook weer niet of ik haar dat gun, maar ze is wel echt in en in slecht.

Maar ben blij dat ik het heb afgekeken. Ik kan nu weer iets anders gaan doen met mijn tijd. Ik las al in dit topic dat seizoen 6 en 7 ook de moeite waard zijn, maar ik wacht even een paar maanden voordat ik weer mijn hele leven wijdt aan MAFS.

4 likes

Ja de eerste paar afleveringen met het voorstellen van de kandidaten en de bruiloften zijn best saai, daar heb ik ook een beetje doorheen gespoeld tbh. Maar daarna is het zeker de moeite waard! Maar weet waar je aan begint, want het zijn 35 afleveringen van een uur. :cry:

Ik vind Feyyaz en Deveny allebei even irritant, haha. Die expert met bril vind ik een vervelende man, hoewel hij Deveny ook totaal niet mag en daarin kan ik hem wel vinden :sweat_smile:

3 likes

Jaaaa echt genieten dat seizoen, moet nog 2 afleveringen volgens mij! Die Olivia verbaasde me ook inderdaad, vond haar mega lief en leuk in het begin maar wauww

In de nl versie, de aflevering van vandaag dat de “experts” zeiden dat ze ervan geleerd hebben en dat ze de situatie van Mark en Evelien anders aan hadden moeten pakken omdat het zoveel impact heeft op de dynamiek van de groep. Dat is toch wel gedeeltelijk expres gedaan door de regie van het programma om wat extra drama toe te voegen? Of in ieder geval zo geĂ«dit.

Ben wel benieuwd. Verwacht eigenlijk niet dat een van de koppels nog samen is op dit moment. Heeeel misschien Laury en Toychyro maar ook dat betwijfel ik

Ik vind Brian ook zo’n neppe gast, vreeeselijk
Denk dat ik Alwin en Anita dan nog het leukst vind.

4 likes

Op maar Australië, dan heb je ruim 35/37u aan materiaal per seizoen :raised_hands:

1 like

Ik snap niet zo goed waarom iedereen daar Deveny zo geweldig vindt? Fayyaz is echt een lul, maar vond de attitude van Deveny vanaf het begin (toen Fayyaz nog niks geks had gedaan) al niet echt aardig/leuk? Irriteer me ook mateloos dat het alleen gaat over dat hij achter andere vrouwen aan zit, maar niet dat zij tijdens de eerste dag van de huwelijksreis al met andere mannen aan het dansen was en de deur eigenlijk al heel snel dicht gooide naar hem toe?

10 likes

Ik vond t juist een beetje cringe, ze doet net of Evelien 4 jaar oud is. Hoe ze met haar communiceerde.

2 likes