Married at first sight

Ik vind Brian ook zo’n neppe gast, vreeeselijk
Denk dat ik Alwin en Anita dan nog het leukst vind.

4 likes

Op maar Australië, dan heb je ruim 35/37u aan materiaal per seizoen :raised_hands:

1 like

Ik snap niet zo goed waarom iedereen daar Deveny zo geweldig vindt? Fayyaz is echt een lul, maar vond de attitude van Deveny vanaf het begin (toen Fayyaz nog niks geks had gedaan) al niet echt aardig/leuk? Irriteer me ook mateloos dat het alleen gaat over dat hij achter andere vrouwen aan zit, maar niet dat zij tijdens de eerste dag van de huwelijksreis al met andere mannen aan het dansen was en de deur eigenlijk al heel snel dicht gooide naar hem toe?

10 likes

Ik vond t juist een beetje cringe, ze doet net of Evelien 4 jaar oud is. Hoe ze met haar communiceerde.

2 likes

Haha juf Ank meets Toren C ook wel

2 likes

Welke seizoenen zijn aanraders? Of gewoon allemaal kijken?

1 like

Paar posts hierboven wordt het door andere ook genoemd, volgens mij 6/7! Maar die daarna komen zijn ook gewoon leuk.

Die daarvoor (weet even niet hoeveel) vond ik wel het minst.

3 likes

Vind Deveny ook heeeel vervelend. Die sneren van haar zijn zooo kinderachtig

5 likes

Dit was echt zo’n opvul aflevering. Hadden ze wat mij betreft eruit mogen laten. Terugblikken van dingen die we letterlijk 1 week geleden gezien hebben.

4 likes

Ik vind dat Mark en Deveny - en dan vooral Deveny - er wel erg makkelijk mee wegkomen, zij spelen hier beide ook een rol in.

Ik heb het idee dat met de Nederlandse married de deelnemers niet zoveel aan de experts hebben, als ik het vergelijk met de Australische. Het blijft zo oppervlakkig

1 like

Ik denk dat hij nog “officieel” op zn zn knieën gaat voor Laurie.

3 likes

Wat een kort seizoen! En zo saai eigenlijk. We kunnen wel concluderen dat dit een flop is, hoor er ook weinig mensen over. En die kandidaten waren vast in de volle overtuiging dat ze eeuwige (insta-)fame zouden hebben

2 likes

Dan gaan ze alleen praten met Anita en die gast, waarbij het al goed gaat. Investeer even meer in een feyyas ofzo waarom hij zo doet. Maar dan wordt het misschien te psychologisch.

Ik vind het ook maar een kort seizoen. Die Australië versie duurt altijd 4 x zo lang volgens mij. Komen er zelfs nog nieuwe stellen bij. En ze hebben dus ook geen reünie waarbij ze nog een weekend weg gaan?

4 likes

Huhh ik heb even kortsluiting. Anita die allemaal shade gooit naar Alwin, best wat verwijten naar hem in de brief en hij zegt: wat een lieve mooie woorden, dankjewel?! :exploding_head:

Edit: oke te vroeg gesproken, nu zijn brief gehoord maar ik snap ze nog steeds niet, allerlei twijfels en tegenstrijdigheden in die twee samen haha.

3 likes

Ja dit! In de afleveringen kreeg je juist te zien dat ze heel erg in een stijgende lijn zaten en weinig problemen. De brief van Anita zat vol verwijten en dat verbaasde mij ook heel erg. Dat ze daardoor twijfelt aan de hele toekomst vind ik zo vreemd. Je kent elkaar nauwelijks en moet nog naar elkaar toe groeien en er zullen altijd verschillen blijven tussen twee mensen.

1 like

Toy en Laurie en Alwin en Anita kiezen voor samen doorgaan, al laat de preview van volgende week drama zien tussen de laatste 2.

2 likes

Die aanzoeken van ‘we zijn wel getrouwd maar ik heb je nooit ten huwelijk gevraagd’ bij mafs zijn ook niet echt origineel meer he :joy:

Zeker niet. Maar in deze mafs zijn ze niet voor de wet getrouwd.

5 likes

Oja dat is waar!

2 likes