Ik ben wel benieuwd of het bij deze is; ik vraag je nog even ten huwelijk voor ‘het huwelijk’ wat we al hebben (gehad) of ik vraag je ten huwelijk omdat ik nu ècht (voor de wet) wil trouwen…?
Ik vind die Toychyro en Laury ZO slecht bij elkaar passen, ik snap het echt niet gewoon. Ze zijn helemaal verliefd natuurlijk, maar dit kan toch niet lang stand houden. Bij bijna alles wat ze bespreken zeggen ze het tegenovergestelde van elkaar. Begon al met dat vlees natuurlijk en dan ook die exen die ze moet ontvolgen en weet ik het. En ze blijven maar respectvol naar elkaar maar dat moet toch wringen op een gegeven moment?
Hij lijkt me ook echt iemand die voor de buitenwereld lief en aardig overkomt maar dan ineens van die woedeuitbarstingen heeft ofzo, krijg echt creep vibes van hem. Vind Laury echt te lief voor 'm
Ja dat je de dingen die je zegt rustig/zachtjes doet en met een lach op je gezicht wil niet zeggen dat het lief is.
Hij is één en al red flags in mijn ogen. Ook omdat ie heel zwart-wit denkt en dat zijn manier DE manier is. En ook zo irritant dat ie van ZIJN vertrouwensissue haar issue maakt. Alsof zij zich moet bewijzen aan hem om aan te tonen dat ze wel te vertrouwen is, en als ze dat niet doet (bijv geen contact met exen meer) dat zij dan aan hem bevestigt dat ze indd niet te vertrouwen is en dat het dan logisch is dat hij daar consequenties aan verbindt
Sowieso, hoe lang heeft dit experiment nou geduurd? Volgens mij tot de laatste aflevering maar zo’n 2 weken ofzo? En dan in de laatste misschien een paar dagen/week later? En dan iemand al ten huwelijk vragen (terwijl ze in deze editie nog niet wettelijk getrouwd waren), nota bene nadat ze volgens hem de dag ervoor nog boos op elkaar waren (ws weer om niets), vind ik ook wel heel bizar. Ook omdat het voor mij vooral overkomt alsof Toychyro haar op deze manier echt wil “claimen” en op die manier zekerheid voor zichzelf wil veilig stellen.
Laury zei in haar speech ook iets van dat het een intensieve maand was, waardoor ik het idee kreeg dat vanaf de bruiloft tot het keuze moment een maand geduurd heeft. Ik snap dat het voor hun misschien wat intenser is en daardoor sneller gaat, maar dan nog vind ik een aanzoek na een maand ook snel.
Dat laatste idee kreeg ik daardoor ook! Toychyro komt onzeker over, zegt vaak gekwetst te zijn in het verleden en het voelde idd of hij hierdoor wat zekerheid voor zichzelf wilde creëren.
Zou ook nog kunnen dat zij de voorbereiding daarbij bijrekent (jurk etc, alles wat nu niet werd uitgezonden), maar zelfs als het 4 weken ipv 3 was alsnog belachelijk snel indd Helemaal als je nog totaal niet op één lijn ligt met elkaar (en de intentie erbij niet juist lijkt).
Ik vind het trouwens ergens ook wel jammer dat er nu niet voor het echie getrouwd is, zou iets meer een filter opleveren waardoor kerels zoals die Jesse (en Feyyaz natuurlijk) er niet doorheen zouden zijn gekomen. Want hij heeft het steeds over dat ie niet weet of ie z’n single leven wil opgeven, het feesten en vrijgezellenleven blabla, en legt het probleem dan steeds bij Roxy neer dat zij er anders in lijkt te staan, terwijl het nota bene ‘married at first sight (match of mistake)’ heet. Dan weet je toch dat je iig open moet staan voor serieuze commitment.
Sowieso walgelijk dat een vent van die leeftijd vooral gewoon een moedertje verwacht in een vrouw die voor hem z’n was doet en z’n boterhammetjes smeert. Blijf dan gewoon maar lekker waar je nu zit, nog bij je moeder wonend. (Vind sowieso dat mensen die nog niet eens op zichzelf wonen hieraan mee zouden moeten mogen doen).
Ik zeg ook helemaal niet dat ik het gek vind dat mensen van die leeftijd nog thuis wonen, maar dat ik ze niet geschikt vind voor dit programma. Voor ieder ander datingprogramma prima, maar als je (vooral bij het originele concept) gaat trouwen en die commitment aan wilt gaan ook al is het een vreemde, dat vind ik dat wel een vereiste.
(Al vind ik het bij Jesse wel veelzeggend over z’n volwassenheid door de vele opmerkingen over wat z’n moeder voor hem doet en wat ie verwacht van een vrouw )
Ik vind die coach Lotte ook een bijzondere verschijning. Ze heeft de hele tijd dezelfde gezichtsuitdrukking. En alles is zo heel erg bewust of stijf ofzo? Ik kan t niet echt omschrijven. Ik wil dat ze even een gekke bek trekt ofzo
Yvette is heeel vermoeiend. Bij die final vows zeggen dat ze geen contact wil met Mark en niet meer bevriend wil zijn etc. En dan vervolgens boos worden omdat hij haar nooit gebeld heeft…
Van Alwin vond ik het inderdaad ook wel stom. Je zag dat Anita niet op haar gemak was maar ik vond dat ze nog wel heel aardig over hem sprak. Roxy trouwens ook over Jesse. Want hij heeft die kus met Kendall toch verzwegen tot na het experiment of begreep ik dat verkeerd?
En Feyyaz. In het begin zei hij dat hij het wel leuk vond om sommige mensen weer te zien en vooral Anita. Ik dacht toen echt dat er een verhaal zou komen dat er nog iets tussen hun gebeurd was, maar daar kwam hij niet meer op terug.
Vond de aflevering verder niet mega spannend eigenlijk. Was wel een leuk seizoen maar ik geniet toch meer van de Australië variant haha
Ook stom dat de experts weer begonnen over dat Mark Evelien verhaal. Ze wilden zeker nog even leuke tv maken ofzo.
Die Celine Dion bedoel je?
Dit is ook all I can see
Huh Jesse zegt dat het tussen hem en Roxy klaar was toen hij met kendal had gezoend, maar voor wat gingen ze dan nog dooor
Evelien was wel de persoon die sinds dag 1 steeds maar bleef herhalen dat Brian normaal gesproken écht z’n type niet is hoor. Ik geloof niet dat zij zich opengesteld heeft, ze zat gelijk al met dr hoofd bij Mark.
Maar uiteindelijk zijn ze allebei nep en hypocriet.
Maar het was ook écht geen match, toch? Van beide kanten snap ik dat ze niets in elkaar zagen. Dus ik vind het ook irritant dat ze tijdens het programma helemaal zo’n toneelstukje opvoeren met dat ze het toch gaan proberen enzo. Maar ik snap dat dat waarschijnlijk moet van de productie, of dat je dat uit jezelf doet omdat je graag veel schermtijd wilt.
Ja die professionals die nadien ook nog zeggen: ‘Ja we zien nog steeds een goede match, beiden zijn het volwassen mensen die goed kunnen praten over gevoelens en ambitie hebben’. Ben wel benieuwd hoe die selectieprocedure verloopt
En waarom moet die daisy erbij?
Ja fascinerend he. Als ik psychologie zou studeren lijkt me dit echt een interessant afstudeeronderwerp.
Oud deelnemer van temtation Island die met de zoon van Marco Borsato had maar het uitmaakte omdat hij geen hits produceerde.
Zeer betrouwbare bron: Yvonne
Zij deed niet mee nee, dus waarom moet zij in die live