Married at first sight

Iemand gekeken? Ben wel benieuwd wat ie te zeggen had hahaha

2 likes

Ik heb het geprobeerd want teeeeeering wat een lang verhaal… Laury heeft blijkbaar iemand ontmoet tijdens een ademshalingssessie en dat vond hij uiteindelijk niet oké ofzo

3 likes

Hij had heel veel te praten maar wat hij nou eigenlijk zei? Duurde superlang en zat geen vaart in. Was vooral een heen en weer gedoe over vertrouwen en whatsapp gesprekken en gedoe zoals je dat bij 15-jarigen verwacht.

3 likes

Precies zoals je van Toychyro verwacht dus…

7 likes

Hahaha ja dan moet ik ook altijd denken aan die ene jongen die meedeed aan de bachelorette (met gaby) en die vervolgens meedeed aan lang leve de liefde
Die dacht ook dat hij bekend was :rofl::rofl::rofl:

5 likes

zijn ze niet meer samen?

Jep. En Rizwan en Alwin zaten erbij. Bij het stuk dat Rizwan heeft gebeld met Laury ben ik afgehaakt. Zo’n lekker eenzijdig verhaal ook.

1 like

Zo ik heb ook het seizoen gekeken. Was wel entertaining, en vooral om de comments hier ook te lezen.
Een paar dingen moeten mij nog van het hart:

• Waarom zeggen ze zo verkrampt Saint Martin? Ik hoorde Yvette zich zelfs verbeteren… Sint… Saint Martin.
  • Wat ontzettend jammer dat Feyyaz niet meer is aangesproken op zijn macho man gedrag. Wat irritant zeg.
  • Expert Patrick vindt zijn persoonlijke mening veel te relevant. Hij zou er beter aan doen die op een forum te posten :stuck_out_tongue:

En dan nog wat ordinair geroddel:

• Ik werd steeds afgeleid door de kleding en makeup van Evelien. Vind het wel leuk zo uitgesproken (behalve die goedkoop ogende panty’s steeds). Maar wilde steeds haar makeup veranderen naar zachtere tonen ofzo.
  • Ik wil ook graag het haar van Yvette uit die zij-vouw wapperen.
  • Hoe praat Anita? Er is iets heel hards en tegelijkertijd heel slaps aan haar uitspraak. Een beetje zoals Spanjaarden Spaans praten ofzo, met veel hakketak-klanken en een slap tongetje? Zijn er logopedisten in de zaal die hier hun licht over kunnen schijnen?
4 likes

Sint-Maarten bestaat uit een Nederlands deel en een Frans deel, het Franse deel heet dus Saint Martin en daar waren ze.

Ik had dat indd ook met het haar en make-up van Evelien! Ik vind de kleding die ze aanhad op de ene of andere manier niet bij haar passen ofzo? Kan mn vinger er niet op leggen maarja wie ben ik fijn dat ze lekker aantrekt wat ze wil.

En bij Anita had ik het idee dat ze een hele slappe tong heeft. Of zou het een bepaald dialect zijn?

Typisch wel van Toychyro en Laury, is zij nu samen met diegene die ze ontmoet heeft?

4 likes

Ze had waarschijnlijk gewoon tegelijkertijd met iemand geademd en dat mocht niet van toy

6 likes

Ging inderdaad wel om iemand die ademsessies bij haar deed :joy:.

En toychiro die uit wraak op haar iemand anders toevoegde op insta en ging DMen om Laury uit de tent te lokken. Laury die zijn DMs wilde lezen en zoveel gedoe. Ik werd alleen van het aanhoren al moe.

Mijn hemel wat een kinderachtig gedoe.

6 likes

Dit soort dingen doe je als je 16 bent volgens mij

5 likes

Zag net ook een filmpje op de site van RTL waar ze beide aan het woord komen: Married At First Sight: Match or Mistake | RTL.nl

Laury laat het netjes in het midden, reageert alleen dat ook haar vertrouwen geschaad is, maar Toychiro schuift weer alle schuld van zich af. Denk dat Laury blij moet zijn dat het zo gelopen is :sweat_smile:

6 likes

Ik kijk MAFS Australië seizoen 9. En ik cringe echt zo hard :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:. Meer mensen die dit seizoen kijken of al gezien hebben? Ik ben bij aflevering 9.

3 likes

Ik vind blind getrouwd weer veel leuker, kijk ik via vtm go☺️ ben een beetje uitgekeken op de tv drama’s… hebben alles wel zo’n beetje voorbij zien komen aan sensatie…

1 like

Ik ben nu bij aflevering 4! Moet zeggen dat ik de eerste 2 afleveringen een beetje saai vond en stiekem wat heb doorgespoeld, maar nu begint het wel vermakelijk te worden.

2 likes

Ben nu bij 20 en my goooood :smiling_face_with_tear: er zijn nog 3 stellen getrouwd en ik weet dat de editing van zo’n programma ook kut is ofc maar hoe hebben ze de meeste van deze mensen kunnen matchen?!

1 like

Jaaaa echt hè! Soms vraag ik me wel een beetje af of sommige stellen expres zo gekoppeld zijn om lekker drama te creëren :joy: ik zag net dat er 37 afleveringen zijn :popcorn::partying_face:

2 likes

Ik zie mafs USA seizoen 15 op Videoland, heeft iemand die al gekeken (toen het uitgezonden werd in Amerika)? Ik heb nog nooit de Amerika versie gekeken

Ik ben nav dit topic iig begonnen aan seizoen 9 van Australië en die is echt heerlijk tot nu toe