Ik ben ook aan het kijken en wil ook mān mening delen!!
Ik ben nu bij aflevering 6 (spoiler modus weg gehaald)
Whychian en Loes: loes lijkt me zoān droogkloot haha. Heeft ze een abc als trouwgelofte geschreven⦠Maar dan wordt het wel weer hilarisch omdat ze het totaal monotone stem voorleest, alsof het een serieus gedicht is ofzo. Haha, vind haar wel een grappig wijffie.
En die lange vriendin van haar ook⦠Kreeg bij haar wel zoān leuke meid vibe.
Maarten en Richelle: worden die niet moe van zichzelf?
Blonde ibiza gangers: denk dat die man onlangs heeft geleerd dat hij een gevoelsmens is, maar nu nog moet leren hoe hij communiceert.
Ik snap wel wat hij bedoelt met dat ie zich afgesnauwd (?) voelt, zij kan idd wel betweterige opmerkingen maken maar hij laat daar geen reactie op zien in het moment. Als je het later aanhaalt en zij vraagt om concrete voorbeelden, is dat een hele terechte vraag. Dan moet je dir wel noemen man, anders weet zij niet waar jij kritiek op hebt! Dit is geweldloze communicatie 101! Dat boek moet hij nodig lezen.
En waarom sturen ze de gedragsbioloog naar hen om te mediaten? Ze hadden een van de psychologen nodig.
Paula: prachtige vrouw! Maareh⦠Slaapt met de hondjes in bed? Oeiiā¦! Hahaha
En haar bruidegom, zijn zoontjes lijken net kleine grote mensen haha en ik zit zo gebiologeerd te kijken naar ze steeds, probeer uit te vinden waar het nou aan ligt!
Maar dat wordt toch niks. Die bioloog expert zei: ze passen goed want allebei middelmatig. Nou, ik weet niet of die typering helemaal klopt voor beiden⦠die man is toch veel te sullig voor haar?