Married at first sight

Er komt volgens deze vrouw vrijdag weer een nieuw BE seizoen op Videoland!

En het volgende normale Nederlandse seizoen begint 3 januari op dinsdagen en woensdagen en is als het goed is 9 maart afgelopen (alhoewel dat een donderdag is, dus misschien dinsdagen en donderdagen dan? Of 8 maart)

3 likes

Ik zie Antwan/Antoine? van Kim iig echt heel vaak in de stad. Zouden zij elkaar nog zien of woont hij toevallig ook hier :thinking:

Hij komt uit den bosch toch?
Ik zat trouwens laatst naast birgitte op het terras, echt een leuk mens

2 likes

Zij was dacht ik terug naar Tenerife…
Maar Hey Tilburg zit vol leuke vrouwen toch? :innocent:

2 likes

MASF UK nieuw seizoen staat op videoland voor de liefhebbers! Afl 1 en 2 heb ik al bekeken. Volgens mij wordt het weer een leuk seizoen

3 likes

Zit er weer helemaal in, vond vorige UK seizoen veel leuker dan Australië! Zitten echt weer parels van persoonlijkheden tussen.

2 likes

Het was een leuk seizoen!
Sowieso vind ik de Vlamingen altijd veel leuker dan Nederlanders in dit programma.
Hebben veel meer respect voor elkaar, praten niet lelijk over elkaar. Hele lieve mensen dit seizoen.

3 likes

Het nieuwe seizoen van de Nederlandse MAFS begint 3 januari!

3 likes

Ooooh ik geniet heel erg van mafs UK! Wat een typetjes. Perfect vermaak voor tussendoor in de vakantie

1 like

Er zijn 2 nieuwe trouwambtenaren dit seizoen

Wat is eigenlijk het verschil met dit seizoen, en het vorige ‘match or mistake’ seizoen?

1 like

Dit seizoen is gewoon zoals alle andere seizoenen die op tv zijn geweest

Die heb ik ook nooit gezien haha

Dus was benieuwd of dit concept dan saaier is, minder drama ofzo?

Ja minder drama maar wel echter naar mijn idee. Dat Match or Mistake hoeven ze van mij niet meer te doen.
Onpopulaire mening misschien, maar dat langzame vind ik op zich wel fijn. Oke, er mag wel íets meer tempo in, maar ik vind het wel leuk om de deelnemers zo wat beter te leren kennen

2 likes

Wat hebben die jonge mensen in hun eentje een enorm huis, hoe kan dat :sweat_smile: wat doe ik verkeerd in mn leven

1 like

Ik ben toch zo benieuwd wat deze mensen op Ibiza met elkaar gedaan hebben. Wordt wel heel groot gemaakt voor alleen elkaar gezien hebben

3 likes

Oh ik let weer eens niet goed op. Ik dacht dat het haar vriendinnen waren waarmee zij op Ibiza was en die vriendinnen hem daar ontmoet hebben

2 likes

Francois is volgens mij echt een leuke man, en awww zijn moeder :pleading_face::pleading_face:

4 likes

Wat is de logica achter de zin: “als ie een paar kilo meer had, was ie nog makkelijker te matchen.” :rofl::face_with_spiral_eyes:

7 likes

Ja dit snapte ik ook niet, vond dat echt een rare opmerking :sweat_smile:

2 likes