Married at first sight

Zeker lekker dat die vrijgezellenfeesten overgeslagen worden, daardoor wel wat meer tempo.
Over Nicole/Martijn:

Haha nou dacht al dat het aan mij lag, snapte geen snars van dat Ibiza verhaal. Want blijkbaar waren er ook meer feestjes/weekendjes geweest waarbij de één wel aanwezig was en de ander niet. Maar ik zou dan van mijn vrienden wel foto’s op insta etc zien, waar hij dan ook op te zien zou zijn? Of ja, ik zou wel vrienden van mijn vrienden herkennen als ze daar regelmatig mee omgaan.

1 like

Maar het verhaal is toch niet zo spannend; die drie vrouwen zijn gemeenschappelijke vrienden van beiden en ze hadden elkaar in het verleden meermaals kunnen ontmoeten omdat de twee vriendengroepen op dezelfde feestjes en kampeerweekenden zijn geweest. Daarom dat ze ze allebei allemaal ook kende.
Toen op Ibiza hebben ze ervoor gezorgd dat ze niet met elkaar zouden afspreken omdat ze bang waren dat uit zou komen dat ze met elkaar gingen trouwen.

2 likes
Maarten en Richelle aflevering 3 en 4

Ik heb net aflevering 3 en een deel van 4 gekeken, en ik zit zo te cringen bij Maarten en Richelle. Vooral Maarten in combinatie met z’n moeder maakt dat ik m’n tenen bij elkaar zit te knijpen, het voelt allemaal zo gezapig en nietszeggend en ze hangen allebei van cliche uitspraken aan elkaar (Richelle en haar familie trouwens ook). En dan tijdens die ceremonie, dat hij bij z’n moeder in de straat woont, iedere woensdag daar gaat eten en dat Richelle dan ook welkom is. Dikke disclaimer hierbij want er is allemaal totaal niks mis mee, en ik hoop dat zij hier heel gelukkig van worden maar ik zou hier helemaal de kriebels van krijgen :grimacing:

Ik blijf Carlo trouwens ontzettend irritant vinden, hij zet zichzelf zo op de voorgrond en vind zijn maniertjes hoe hij zich vooral tegen de moeders van de kandidaten opstelt zo raar hautain overkomen iedere keer.

En vind Nicole en Martijn wel een interessante dynamiek hebben, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat want aan het begin van aflevering 1 was al dikke bonje te zien!

5 likes

Wow dit he! Heb het zelfs terug gespoeld om te kijken of hij dit nou echt zei :roll_eyes:
Vorig seizoen had hij ook al van die bijzobdere uitspraken volgens mij.

1 like

Het ergste bij de moeder van Maarten vond ik dat ze ging kijken of hij wel alles in zijn koffer had gestopt? Zieke bemoeial
 het zou maar je schoonmoeder zijn
 Run Richelle run!!!

8 likes

Ohja en ze zei toen hij daar voor al die mensen stond ook nog tegen hem ‘Dit is je schoonmoeder, zou je niet even ehh’ waarop hij zich gauw ging voorstellen.

Nieuwe stel (Wychian en Loes) aflevering 4:

Vond het een beetje sneu voor Wychian die z’n ouders het nieuws ging brengen, zelf ook echt ging staan waarbij het leek dat hij knuffels in ontvangst wilde nemen, en die ouders bleven heel droog zitten en reageerden een beetje tam. Hij moest zelfs nog vragen of ze het wel leuk voor hem vonden

Wanneer en over wie is dit gezegd? Ik heb dat gemist?

1 like

Nou om zo iemands kledingkeuze aan persoonlijkheid en voorkeuren te koppelen vind ik ook nogal raar, uit de hoogte en oordelend, maargoed

@Nova Een van de twee mannelijke experts (volgens mij die Brabander) zei dit over Francois

10 likes

@Junebug85 Dat viel me inderdaad ook op, vond het een beetje zielig
 hij lijkt me echt een lieve man.

Ik vind Martijn (van Nicole) steeds minder leuk worden, ik vind opmerkingen zoals ‘Een echte vent rijdt auto’ (en laat een vrouw dus niet rijden) echt zo ontzettend onaantrekkelijk, sowieso mannen die van die vastomlijnde ideeĂ«n hebben over wat mannelijk is :tired_face: en zo komt hij ook een beetje over.

8 likes

Ja ik vind die Martijn ook met de seconde minder leuk. Vond dat roken, en ja het was buiten maar dan nog, aan de eettafel ook echt zo’n enorme afknapper

4 likes

Hij heeft in eerdere seizoenen ook vaker gezegd dat stellen wetenschappelijk gezien meer compatible zouden zijn als ze ook gelijkwaardig zijn qua lichaamsbouw, dus denk dat die opmerking daarmee van doen had. Dat als ie dus een paar kilo zwaarder was, er volgens die maatstaf/formule/wat dan ook er meer potentiële matches uit waren gerold.

Daar kun je dan alsnog iets van vinden natuurlijk, maar ter context.

Martijn & Nicole

Ik vond Martijn in de laatste aflevering echt wat storend met z’n opmerkingen/commentaar steeds. Kwam niet alleen meer plagerig over maar gewoon irrirant en veroordelend. Zo zegt Nicole dat ze hakken bij heeft en hij dan meteen veroordelend van nou nee nou je hebt hakken en hakken hĂš. Al voordat ie ze ĂŒberhaupt gezien had. En ook al waren het wel lagere hakken geweest, door de manier waarop leek het alsof ie haar een wat stom gevoel wilde geven. En heel erg naar het seksuele steeds, ipv haar gewoon oprecht te willen leren kennen. Al gaat zij daar ook wel wat in mee (oa bij het hakken-verhaal ook; nee deze hakken zijn geil :roll_eyes:

5 likes

Wilfred en Francois zijn heeeel lief samen! Leuke mannen zeg. Hoop op Sonny en Dylan-successtory. Maarten en Richelle zijn echt saaaai.

5 likes

In het matchingsproces van Francois

Edit: dat zei iemand al :smiley:

2 likes

Ik heb alsmaar het gevoel dat Martijn en Nicole allebei te grote ego’s hebben om te matchen

15 likes

Wat een vreselijke types zijn het haha.
Sorry, echt van die 50plussers die in de ontkenning zijn dat ze eigenlijk 2x zo oud zijn als dat ze zich voordoen ofzo?
Vooral hij is heel vol van zichzelf.

20 likes

Het is wel duidelijk welk koffermerk de sponsor is :sweat_smile:

3 likes

Mafs match or mistake komt ook terug, zag net een oproep dat je je kunt aanmelden!

3 likes

alf 4

Martijn

Wat afschuwelijk dat commentaar in de auto. Ik had hem allang langs de kant van de weg gezet. Toedeloe, ga zelf maar een auto huren.

14 likes

Ik vind die blik van François zo apart, met van die grote ogen ofzo. Kan het niet goed uitleggen

3 likes

Ja heel doordringend! Mijn vriend beschreef het als de hele tijd ’ aan’ staan

1 like