Maarten en Richelle aflevering 3 en 4
Ik heb net aflevering 3 en een deel van 4 gekeken, en ik zit zo te cringen bij Maarten en Richelle. Vooral Maarten in combinatie met zân moeder maakt dat ik mân tenen bij elkaar zit te knijpen, het voelt allemaal zo gezapig en nietszeggend en ze hangen allebei van cliche uitspraken aan elkaar (Richelle en haar familie trouwens ook). En dan tijdens die ceremonie, dat hij bij zân moeder in de straat woont, iedere woensdag daar gaat eten en dat Richelle dan ook welkom is. Dikke disclaimer hierbij want er is allemaal totaal niks mis mee, en ik hoop dat zij hier heel gelukkig van worden maar ik zou hier helemaal de kriebels van krijgen 
Ik blijf Carlo trouwens ontzettend irritant vinden, hij zet zichzelf zo op de voorgrond en vind zijn maniertjes hoe hij zich vooral tegen de moeders van de kandidaten opstelt zo raar hautain overkomen iedere keer.
En vind Nicole en Martijn wel een interessante dynamiek hebben, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat want aan het begin van aflevering 1 was al dikke bonje te zien!