Nah denk niet dat dit per se is om sensatie te hebben, maar denk dat mensen zich in dit soort omstandigheden wel opeens van een hele andere kant kunnen laten zien die je aan de voorkant niet helemaal zo had kunnen inschatten obv gesprekken
Ik kijk nu afl 4 en daarin wordt al wel gezegd dat ze allebei graag de aandacht willen en dat ze elkaar daarin kunnen snappen of dat het juist enorm klapt. Dus het werd wel gezien. Denk dat je een zachtaardig type Martijn ook niet kan aandoen. Deze 2 zijn wel aan elkaar gewaagd.
Maar ik denk dat hij dit juist wel wil (los van dat diegene daar niet gelukkig van zal worden). Hij duldt geen ākritiekā, een plagerig āaansteller!ā bij koud water krenkt zijn ego alā¦
Mss heb ik het niet handig opgeschreven maar ik bedoel dus juist dat het rot zou zijn voor die ander
Ah zo, ja dat idd haha
aflv 7
Oh mijn hemel, ik heb echt zelden direct een spuughekel aan iemand om hun kleine maniertjes, maar die moeder van Paula⦠ik zou geen 10 minuten in dezelfde ruimte kunnen zijn als zij.
En dr vader ook. Hoe hij ook sprak over haar nu voor een tweede keer weggeven, bah. Echt mega controlerende nare gevoelens bij die mensen en onmogelijk irritant vind ik ze. Bloed onder mān nagels vandaan.
7
Pff die quiz ook. āFout! Nee fout!ā āGoed! Mijn man houdt van tennis en voetbal dus dat is goedā Jezus mens hij gaat niet met je man trouwen. Sowieso kon ik dat gelul over die voetbalclubs ook niet uitstaan. āAls hij een Ajacied is moeten we even pratenā wat ga je zeggen dan, dat hij niet welkom is? Dat hij Feyenoord fan moet worden? Pff zo kinderachtig.
Nou, eens met hierboven. Ik krijg helemaal de kriebels van die moeder van Paula. Dat moet toch voor Remco ook heel vervelend geweest zijn, die ondervraging
7: Die zoon van Paula zit ook zo overduidelijk niet op oma te wachten. Arme jongen voelt zich al ongemakkelijk genoeg.
Edit: zo leuk, wij sliepen onze huwelijksnacht in hetzelfde hotel en dezelfde kamer als Wichian en Loes
Aflevering 7
Nou dit, ik kreeg ook helemaal de kriebels hoe ze die jongen in zān gezicht zat te knijpen/aan te raken, en toen moest ze nog aan hem ruiken. Wat een akelig mens. Grappig wel dat Paula in die auto zelf ook zei āik hoop dat mān moeder zich een beetje gedraagtā.
Maar ze is ook geen 20 meer hoor!!! Aldus moeder. Echt een heel eng mens is dat brrrr
Ahh ik vind Loes en Wychian leuk samen, hoop dat het iets wordt
aflevering 7
misschien een unpopular opinion maar vond deze aflevering echt saai, beetje boring stelletjes haha
Vond ik ook, heb ook alle stukken met Paula en Remco doorgespoeld totdat ze elkaar zagen bij het altaar maar blijkbaar heb ik daarmee wel de uitspraken van moeders gemist . Vind het jonge stel wat op Sint Eustatius is (kan niet eens op de namen komen nu
) ook heel saai, daar spat de liefde ook niet echt van af.
Aflevering 7
Ik vind die Martijn zoān enorme gaslighter. Hij kan het mooi vertellen, zo overheersend en waterdicht, en laat op die manier elke vrouw als emotioneel wrak overkomen.
Oh wat een ellende. Die ouders van Paula wonen tegenover haar.
Is Martijn een steen?
Martijn alf 8
Elke keer als Martijn in de camera praat over de akkefietjes met Nicole dan doet hij zo zijn best om uiterst kalm en vrolijk over te komen alsof hij er volledig boven staat en alsof het hem allemaal helemaal niets doet. Echt gadverdamme. Doodeng die vent.
Ook in die aflevering van gisteren. "Goedemorgennnn!!! Ja ik heb heeeeeerlijk geslapen!!
Ik hoop dat die twee meiden een goede match gaan zijn. Vind hen echt leuk tot nu toe!
Ciao ciao
Haha maar echt kan er echt niet naar kijken en luisteren (die twee accenten door elkaar brr) sorry
Volgens mij passen ze wel perfect bij elkaar, dat dan weer wel
Aflevering 8
Pff hoe Martijn ook vertelt dat hij tegen haar zegt āja klopt ik vind inderdaad dat jij niet kunt autorijdenā en dan zegt dat het probleem is dat zij dan meteen beledigd is en zich als een kat in het nauw gedraagt. Dat is ook gewoon een belediging, en als je dat tegen een rijinstructeur zegt heeft het helemaal extra lading. Prima als hij wil praten over dat hij zich onveilig voelt bij haar in de auto, maar houd het dan bij dat gevoel en praat samen over hoe dat weggenomen kan worden.
Ik vond het trouwens ook grappig om te zien dat die hele vriendengroep van Remco ook allemaal kale mannen zijn. Ik zou die denk ik allemaal door elkaar gaan halen als ik Paula was
Die moeder van Paula moet echt oprotten met haar keuringsrapporten, doe even normaal hoor.
Ik kreeg ook echt enorm de kriebels van die stomme Patrick de expert weer met zān verhaal over de lengte van vingers en hoe mannelijk of vrouwelijk mensen dan zouden zijn. Vond het zoān hetero normatief wappie verhaal, bah