Nee sorry Richelle kon alleen ‘ja ja hihi ja ja leuk ja mooi’ zeggen.
Nou weet ik waar Patricia me aan doet denken, aan Roxy van 't vorige seizoen (Match or Mistake)
ook die rokersstem
Wat een kwal is Martijn.
14
Hahahaha Patricia vertelt dat ze alleen rookt wanneer ze drinkt en dat mensen denken dat ze een roker is vanwege haar lage stem ![]()
Die Paula is ook wel echt een ijskonijn he. Met d’r rode galajurk lol. Kunnen ze ons nu eindelijk uit ons lijden verlossen kan het niet meer aan ![]()
Ja en al die gesprekken zijn zó gescript. Dit seizoen valt het me super erg op. Je hoort nog nét niet die regisseur zeggen: “Licht. Camera. Actie!”
Je merkt gewoon dat die regisseur heeft voorgekauwd waar hun gesprekjes over moeten gaan. Ook bijv tussen Nicole en die vriendin.
Ik ben wel klaar met die huwelijksreizen
Paula is gewoon net haar moeder.
Ik heb de Australische online gevonden, kreeg veel tiktoks te zien. Afl 1 net gezien en omg bijna iedereen is weer debiel ![]()
Dat is ook wel logisch, het is best wel moeilijk om een vriend(in) te vinden die wil praten op tv, en vaak vinden mensen het ook ongemakkelijk om te gaan praten voor tv. Ze gaan dan uit zichzelf een soort van (slecht) acteren. Het ziet er wel heel erg gekunsteld uit soms maar het is echt niet makkelijk.
Ik kijk voor het eerst sinds seizoen 2 weer eens MAFS maar man wat duren die seizoenen lang. Aflevering 14 en we weten eigenlijk nog niks ![]()
aflevering 15
Ohhh hoe ongemakkelijk dat gesprek met remco en paula aan tafel. Je zie gewoon de rest kijken van:“ow wij hebben het best gezellig, awkward”
afl 15
Ja indd sowieso awkward dat je daar als enige “mislukte” stel zit.
Vond het van die Maarten ook echt suf dat hij de hele tijd zei Maar zo ken ik martijn écht niet. Joh je hebt hem 1 dag ofzo meegemaakt, hoezo doe je alsof je hem zo goed kent. Goed van catheleijne (?) dat ze zei laten we geen partij kiezen want we weten niet alles.
Ik kan bij die ‘zaklamp’ in Maarten z’n nachtkastje alleen maar aan zo’n sextoy zaklamp denken. Waarom zou iemand een zaklamp (of twee, blijkt later dat er ook nog eentje achter het nachtkastje ligt) in zijn nachtkastje hebben
Mijn man heeft ook een zaklamp (die licht geeft) in z’n nachtkastje liggen, voor als je er ‘s nachts uit moet tijdens een stroomstoring ofzo ![]()
Edit: dit was dus zijn reactie toen ik hem vroeg waarom ie die heeft, ik snap de logica ook niet ![]()
Maar ja hoe erg is dat, ik heb ook vier seksspeeltjes in m’n nachtkastje liggen. Vond het gekker dat zij überhaupt keek en dan ook nog eens zei wat ze zag, houd het gewoon voor je.
Nee ik ook niet, hij ook niet, maar “is altijd handig”.
Nee is ook helemaal niet erg, dat zeg ik toch ook niet? Meer dat ik daaraan moest denken, en dat die gedachte versterkt wordt omdat ik niet begrijp waarom je een echte zaklamp in je nachtkastje zou bewaren.
Helemaal klaar met de Martijn en Nicole storyline. Next
Aflevering 15
[spoiler] Ik word ongemakkelijk van Loes en Wichian. Volgens mij vindt Loes hem helemaal niet zo leuk. Wichian wil te graag, te snel. Die opmerking ook toen hij op haar bed ging liggen. Awkward
Ook voel ik het niet helemaal bij Laura en Cathelijne, vooral van C richting L.
Maarten en Richelle zijn wel leuk en ik zie dat wel slagen, mits ze een oplossing kunnen vinden voor de afstand. Gewoon leuke, normale en nuchtere types.
Francois en ben zijn naam even vergeten, ook wel leuk.[/spoiler]
Stephan doet me zo denken aan een jonge Rob Verlinden van Eigen huis en tuin. Sinds ik die associatie heb gemaakt kan ik ook aan niks anders denken wanneer als hij in beeld komt ![]()
Sorry maar Stephan en Patrica gaat toch nooit iets worden