Haha ja ik maak me altijd zorgen over: wat als ze nodig moeten poepen na dat feest? Kan heel goed na al die alcohol…en anders wel de dag erop!
Ik zou daar echt nog moeite mee hebben in zo’n hotelkamer waar m’n nieuwe partner ook is, en rondlopen met buikpijn
Wie denken jullie dat getrouwd blijven?
- Martijn en Nicole
- Wilfred en François
- Maarten en Richelle
- Wichian en Loes
- Remco en Paula
- Cathelijne en Laura
- Niemand
0 stemmers
aflevering 10
Wat vonden jullie van de dames? Ik vond hun ceremonie heel mooi wat ze zelf hadden geschreven! Moest bijna huilen haha! Maar Cathelijne knipperde zooooo veel met haar ogen, ik googelde wat dat betekent en kan betekenen dat iemand zich onder druk gezet voelt. Dat is op zich wel logisch dan ook weer. Maar twijfel daardoor wel over ze het dan zo in eerste instantie wel ziet zitten. Laura probeerde haar wel ook steeds heel lief gerust te stellen. Ik hoop dat het wat wordt tussen ze!
Maar deed ze dat knipperen niet ook al bij die voorstukjes in haar eigen huis? Ik had eigenlijk het idee dat het een soort tic is.
Maar ik vond de ceremonie ook mooi! Ben heel benieuwd hoe het hen verder vergaat.
Ja ik vond hun stukjes ook beiden heel mooi. Grappig ook dat ze dan wat dat betreft al goed lijken te passen bij elkaar
Weet ik niet! Was me toen niet zo opgevallen in ieder geval!
Het wordt echt niets tussen Loes en Wichian. Ik zie de match totaaaaaal niet. En dat ‘schat’ en ‘lieverd’ de hele tijd brrrr
Ik vind het voorstellen en trouwen altijd net te lang duren😅
Edit: iemand alsjeblieft geef Wichian een Labellotje
Volgens mij hebben jullie het over dezelfde! Maar grappig, ik heb het juist andersom. Heb het idee dat Wilfred er straks ‘ineens’ klaar mee is. Maar ik gun ze wel dat het slaagt dus ik blijf hopen!
Ik denk dat dat gewoon zijn droge humor icm met accent is!
Aflevering 10
Echt zon rare gang van zaken rondom Martijn en Nicole? Ze hebben echt Martijn de hand boven het hoofd gehouden heb ik het idee. Die Patrick is ook zo fucking gaar, hij doorgrondt echt helemaal niks?
Ze zitten in een toxische situatie en ze exploderen bij elkaar wat is dit voor tiktok psychologie.
Wichian trek ik ook echt heel slecht, het wordt alleen maar erger. Arme Loes. Als ik hem hoor praten wil ik al doorspoelen, niet aardig maar ik kan er niet tegen.
En het wordt ook almaar ongemakkelijker bij Paula en Remco, cringe om naar te kijken. Ik snapte ook niks van hun reisschema haha klopt toch niks van?
En over Maarten en Richelle heb ik echt niks te zeggen zo saai haha
De twee dames en twee heren vind ik heel leuk en ik gun het ze dat de komende tijd goed gaat verlopen!
Met alles eens haha
Ik vind Patricia heel bekend overkomen maar heb geen idee waarvan. Jullie een idee?
Aflevering 11
Ik had het ergens wel een beetje met Remco te doen. Kan me voorstellen dat als je enorme afstand voelt, je echt wel dicht kan klappen, ook al wil je dat helemaal niet. Moet zeggen dat ik vanuit Paula’s kant ook weinig zou hebben aan een vraag als:“heb je het weer in nederland al gecheckt?”
echt de meest dooddoenervraag die er kan zijn
Ze doet me heel erg denken aan die lieve mevrouw van Blind Gekocht die met haar zoon een huisje zochtin de buurt van haar moeder💕 dat was zoooo’n leuke vrouw
Aflevering 12
Samenvatting
Ik heb echt zo keihard gejankt bij het moment dat Stephan en Patricia elkaar voor het eerst zagen. Zo’n mooi moment Ik hoop echt dat dit huwelijk gaat werken, zulke leuke mensen! Maar dat dacht ik ook van Martijn in het begin, dus tot zover mijn mensenkennis
Ja dit vind ik ook echt!
Zullen zij zijn toegevoegd omdat martijn en Nicole al snel klaar waren?
Dan vraag ik me wel af of ze dus mogelijke sensatie koppels verkiezen boven de beste matches?
Zijn volgens mij 2 hele leuke personen in ieder geval.
Dat knipperen kan ook betekenen dat ze nogal last had van haar nepwimpers. We kunnen daar toch helemaal niks over zeggen?
Ja zal vast ook meespelen! Ik denk dat het door die wimpers vooral meer opviel, maar wat anderen ook al zeiden ze knippert sowieso wel vaak.