Ja maar Loes twijfelt dus was waarschijnlijk ongemakkelijk. Denk dat ze volgende week gaat zeggen dat het voor haar niets wordt.
Ik hoop het
En hoop dat het dan niet zo trekken aan een dood paard wordt als bij Paula en Remco meine gute
Edit: hij BLIJFT ook maar doorgaan over die kus
Ik vind Paula echt een ijskonijn hoor. Op dat bankje in de trouwzaal vond ik haar al mega afstandelijk. Ik snap wel dat hij zoiets had van hallo dan niet. Maar hij heeft wel (te) snel ( opgegeven denk ik.
Volgens mij heeft Loes het moeilijk met de camera’s. Het lijkt haar allemaal al snel te veel.
En waarom krijgen ze geen gesprek met de experts? Het zou allemaal een ruim voldoende zijn maar nog geen kus te zien. Maarten en Richelle kregen al op vakantie een veertje om het op te spicen. Wat is Maarten een ouwe lul trouwens, een 50er in het lichaam van een 30er.
Hahahaha maar echt
Vond zijn ouders leuker dan hem
Is er gezegd wat voor werk ze doet aangezien ze geen vrij kan vragen?
Heb ff gegoogled docent art en design op een middelbare school
Nu bedenk ik me dat ze dat ook zei tegen die vrouw bij het pottenbakken
Ja dat zou best wel kunnen ja. Ook best begrijpelijk dat je dan een beetje snibbig gaat doen, ze beschrijft ook dat het druk is voor haar op het einde als ze Wychian uitzwaait, en nee met een baan als docent kun je niet zomaar vrij nemen en heb je het al druk genoeg, lijkt me indd heel pittig voor haar. Ben wel benieuwd wat ze dan gaat aankaarten volgende aflevering, dat ze het met hem niet ziet zitten of dat het haar gewoon teveel is allemaal.
Loes"
Ja hoe ze naar die hond deed. Ook je hoeft niet als een standbeeld te zitten. Alsof ze het niet kon hebben dat die hond bij Wychian zat ofzo. Haar houding was ook mega gesloten toen ze op de bank zaten met de worstenbroodjes. Dit wordt echt niks.
Idee voor een drankspel: shotje nemen bij elke keer dat er ‘het voelt vertrouwt’ gezegd word. Ik denk dat je voor het eerste reclameblok je eigen naam niet meer weet
Als je er aan toevoegt hoe vaak wychian en loes ‘schat’ tegen elkaar zeggen dan kun je de ambulance vast bellen. Ik krijg echt nare rillingen van dat geschat de hele tijd, maar ik vind wychian sowieso een verschrikkelijk type
Ik vond hem nog wel lief tot hij over zijn BMW begon tijdens het uitlaten van Boef.
ze waren die dag teruggekomen van de vakantie toch, kan me voorstellen dat je dan moe bent
Paula heeft steeds kritiek dat Remco zo stil is, geen humor en niet spontaan, maar heb die kant bij haar ook nooit gezien?
Hoop wel dat dit het laatste is wat we van hun zien.
Hahahah ![]()
Ik zit me al sinds het begin af te vragen waar ik hem van herken. En gister opeens dacht ik ook precies dit.
Paula en gezellig ![]()
aflevering
Jeetje, die bioloog blijft maar doorgaan bij Paula en Remco. Accepteer nu maar gewoon dat het geen match is.
Het voorstukje van het gesprek tussen Loes en Wichian leek vorige week erg dramatisch, maar dat viel alleszins mee haha (gelukkig!)
Thanks voor de tip!
Ik heb het meerdere keren opnieuw geprobeerd, maar het blijft toch fout gaan… hopelijk kunnen mensen het bericht ontwijken als ze het niet willen lezen ![]()
Maak er dan misschien een verborgen samenvatting van?
afl 17
Vond het wel een beetje sneu voor Stephan, hoop voor hem dat er nog gevoel bij komt van Patricia. Vind dat ze echt een leuke vibe hebben samen, en dat is nu het enige wat mist denk ik… Maar goed, wel vrij essentieel natuurlijk.
En wat vaaag van Francois en Wilfred? Ik zag ze wel samen aankomen bij het koppelsweekend maar ik ben heel benieuwd naar meer details…
Held ![]()