Married at first sight

Nee ik zie dit ook echt niet gebeuren

1 like

Vind MariĂ«lle (trouwambtenaar) zo’n leuk mens! :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ah ik vind Remco echt leuk, stom dat Paula het niet voelt

2 likes

Er lijkt bijzonder weinig in die man te zitten. Geen wedervraag of interesse. Niks.

9 likes

Ja dit viel mij ook op. Snap haar irritatie over die stiltes daardoor wel

1 like

Ja eens. Vooral bij Cathelijne heb ik dat gevoel. Vind haar ook niet zo oprecht overkomen, weet niet precies wat het is. Beter is het gewoon allemaal spanning dat later minder wordt voor ze.

5 likes

Ik kijk op tv dus over videoland kan ik niets zeggen

2 likes

Dat nieuwe koppel is leuk! Sympathieke mensen. Lijkt al binnen de eerste minuten enorm te klikken, nog nooit zo’n gezellige ceremonie gezien haha.

8 likes

Ja ik vond dat nieuwe koppel ook echt leuk, enthousiast en lekker tegen elkaar praten tijdens de ceremonie ook meteen, het straalde er vanaf dat ze er zin in hadden allebei. Ook de families en vrienden kwamen enthousiast over, en zag ook allemaal tranen vloeien bij de binnenkomst op de achtergrond.

3 likes

Stephan/Patricia

Samenvatting

ceremonie bij Stephan en Patricia ziet er inderdaad wel gezellig uit! Ziet eruit alsof ze wel een klik hebben, zie nog niet echt iets waar t stuk op kan lopen (wat je bij die andere koppels soms al wel op je klompen aanvoelt :stuck_out_tongue:)
Maar het zijn ook wel lange opnames van de ceremonie omdat er blijkbaar geen diner/feest is omdat ze gelijk door gaan op huwelijksreis? Voelt er ook beetje tussen gepropt? Alsof alle locaties al geboekt waren maar ceremonie van een uur op donderdagmiddag nog wel kon.

4 likes
aflevering 11

Beste quote ever van Wychi
“Want ik zeg altijd: iets wat je niet weet wat er niet is dat hoef ik niet te weten ook”

aflevering 12

Heeeerlijk geplaatste White Lotus muziek onder het ontbijt van Paula en short dick Remco

6 likes

Aflevering 13

Samenvatting

Waarom krijgen ze ĂŒberhaupt nog zendtijd? Zij waren toch gewoon klaar?!

15 likes
13

Ja echt mega onnodig, vooral omdat we nu dat bonuskoppel hebben om hun te vervangen. Dan hoef ik ze ook niet meer te zien hoor

4 likes
13

Die dikke zoen ook vol op de mond van die vriendinnen, vind het zo’n gekke vibe hebben ofzo hahahhaa word helemaal naar van die man
overigens niks mis met vrienden op de mond zoenen tho, doe ik zelf ook vaak zat, maar de manier waarop was creepy

11 likes

Maar dat is super normaal op ibieeeezzzz

Afl 13:

Wat heeft Patricia in dr jurk/decolleté zitten als de aan de champagne zitten na de ceremonie? Een aansteker ofzo? :joy:

3 likes

Aan die stem te horen zou t me niet verbazen :face_with_hand_over_mouth:

8 likes
13

En nou krijgen ze in aflevering 14 weeeeer aandacht :yawning_face:

Zullen we ons er trouwens gewoon bij neerleggen dat Remco en Paula geen match zijn? De tering wat een dooie allebei

7 likes

Ja en dan zeggen dat het ‘m leuk had geleken om die slipcursus met Nicole te doen. Hij heeft haar alleen maar gekleineerd over d’r rijkwaliteiten :sweat_smile:

7 likes

Ja dat is volgens mij de hele ‘grap’. Pfff ik vind hem echt helemaal niets. Echt zo een man die vast zit in door de maatschappij opgelegde normen. Je zou als vrouw maar kunnen autorijden, neeee dat kan echt niet :roll_eyes:

4 likes

Afl 13 Even goed opgelet vanochtend; bij t instappen in t koetsje zie je 100% een aansteker zitten. Waar t pakje shag verstopt zit heb ik niet gezien

4 likes