Married at first sight

Ja jammer. Misschien een impopulaire mening maar ik vind Remco best een aantrekkelijke man qua uiterlijk maar hij straalt echt niets uit.

1 like

Nee qua innerlijk ook niet. :joy:

1 like

Dit is pas de eerste keer dat ik het normale NLse seizoen van mafs kijk. Ik dacht altijd dat 80% van de stellen flopt, maar de score is tot nu toe super goed. Maar twee stellen zijn niet blij met elkaar.
Is dat altijd zo, of is dit een bijzonder goed seizoen?

1 like

Nou het seizoen is vooral nog niet afgelopen dus de huidige stand zegt echt 0

2 likes

Nee maar tot nu toe dan. Snap dat er naar verwachting nog wat stellen gaan sneuvelen. Maar in potentie vind ik de score al heel goed!

Edit: Moet de vraag misschien anders stellen. Is dit een normale score voor bij het eerste diner?

Dit is de eerste keer dat de kandidaten zo vroeg al contact met elkaar hebben, dus volgens mij is dat eerste diner ook nieuw. Bij Match or Mistake zagen ze elkaar wel vaker, maar bij de gewone MAFS heb je alleen aan het einde een koppelsweekend geloof ik. In mijn herinnering was de vakantie en samenwoon-fase iig veel langer voordat ze elkaar ontmoetten.

Ik heb altijd wel het idee dat het in het begin bij de meeste wel goed gaat, ze mogen elkaar en leren elkaar nog kennen. Meestal 1 of 2 koppels waar het al snel fout gaat. Maar bij het keuze-moment aan het einde blijven dan toch maar 1 of 2 koppels over die echt getrouwd blijven dus volgens mij is het tot nu toe redelijk hetzelfde als eerdere seizoenen.

4 likes

Volgens mij is het wel redelijk hetzelfde. Sommige stellen gaan ook uit elkaar bij het keuzemoment omdat ze toch niet verliefd worden, dan zie je het niet altijd aankomen als kijker omdat er geen ruzie of iets was. En vgm waren er vorig jaar ook koppels waar het misging in de tijd tussen het samenwonen en het koppelsweekend wat niet gefilmd was.

3 likes

Zelfs het gesprek dat Richelle heeft met haar vriendin is saai en intens ongemakkelijk

3 likes

Haha mwahh denk dat elk gesprek ongemakkelijk is met een camera op je neus, zou zelf dan de details over uit elkaar getrokken zijn na de feestavond bewaren en het oppervlakkig houden

2 likes

Nee sorry Richelle kon alleen ‘ja ja hihi ja ja leuk ja mooi’ zeggen.

6 likes

Nou weet ik waar Patricia me aan doet denken, aan Roxy van 't vorige seizoen (Match or Mistake)

ook die rokersstem

9 likes

Wat een kwal is Martijn.

1 like
14

Hahahaha Patricia vertelt dat ze alleen rookt wanneer ze drinkt en dat mensen denken dat ze een roker is vanwege haar lage stem :joy:

Die Paula is ook wel echt een ijskonijn he. Met d’r rode galajurk lol. Kunnen ze ons nu eindelijk uit ons lijden verlossen kan het niet meer aan :weary:

4 likes

Ja en al die gesprekken zijn zĂł gescript. Dit seizoen valt het me super erg op. Je hoort nog nĂ©t niet die regisseur zeggen: “Licht. Camera. Actie!”
Je merkt gewoon dat die regisseur heeft voorgekauwd waar hun gesprekjes over moeten gaan. Ook bijv tussen Nicole en die vriendin.

3 likes

Ik ben wel klaar met die huwelijksreizen

2 likes

Paula is gewoon net haar moeder.

5 likes

Ik heb de Australische online gevonden, kreeg veel tiktoks te zien. Afl 1 net gezien en omg bijna iedereen is weer debiel :sob:

1 like

Dat is ook wel logisch, het is best wel moeilijk om een vriend(in) te vinden die wil praten op tv, en vaak vinden mensen het ook ongemakkelijk om te gaan praten voor tv. Ze gaan dan uit zichzelf een soort van (slecht) acteren. Het ziet er wel heel erg gekunsteld uit soms maar het is echt niet makkelijk.

8 likes

Ik kijk voor het eerst sinds seizoen 2 weer eens MAFS maar man wat duren die seizoenen lang. Aflevering 14 en we weten eigenlijk nog niks :neutral_face:

2 likes
aflevering 15

Ohhh hoe ongemakkelijk dat gesprek met remco en paula aan tafel. Je zie gewoon de rest kijken van:“ow wij hebben het best gezellig, awkward”

2 likes