Ja, vind hem echt een enorm lieve man met het hart op de juiste plek. Gun hem echt de liefde van z’n leven ![]()
Loes die met haar hoofdpijn haar hersens gaat kraken op een sudoku op de iPad ??
![]()
Denk dat er wat anders speelt dat gevoeliger ligt. Randje burnout oid. Snap dat ze er daarom maar een andere draai aan geeft.
Ik kan die ‘grapjes’ van maarten echt niet handelen. Dit is precies hoe Achterhoekse jongens met me flirtten via MSN toen ik 14 was. +10 sec, +10sec.
Dat zou ook nog kunnen idd
Ik denk zelf dat ze niet durft te zeggen dat ze Wychi niet zo leuk vindt
Of miss een combinatie van beide
Kan ook niet naar Maarten en Richelle kijken
Echt toonbeeld van burgerlijkheid
Ook zo irri dat hij steeds vraagt of zij wel tegen zijn flauwe grapjes kan. Het komt geen seconde in hem op dat die grapjes gewoon ruk zijn ![]()
Ook wel apart dat de experts ervoor kozen om met Wychian een individueel gesprek aan te gaan, i.p.v. met Loes, eigenlijk…
Nou ja bij Wychian is alles goed en gaat alles goed en ook met Loes ja hoor alles gaat goed
Ja schat is goed schat prima schatje
Wichian is al helemaal tevreden als hij een lekker bakje koffie op bed krijgt
Omg Wichian hij lult ZO veel en zegt zo precies niks. In het begin vond ik hem nog wel wat hebben maar nu voel ik echt puur en alleen irritatie.
Maarten wil graag verwend worden ![]()
Ja in een oorlogsmuseum omdat hij op uitzending is geweest maar met een seksuoloog??
Die ook nog ging vragen of hij heftige dingen had meegemaakt op uitzending echt een beetje ongepast allemaal
Ahahhah ja gadverrrrr
Waar ik inmiddels ook helemaal gek van word zijn die achterlijke geluidseffecten die overal onder worden geplakt en altijd hetzelfde zijn
Auto rijdt weg → toetergeluiden
Hond in beeld → blafgeluiden
Overijverige montagemensen, houd op joh
En die sensatie halve bom geluiden onder dat praatje van Carlo dat er een nieuw koppel was. Op tv echt zo’n sensatie moment met al die geluiden, in het echt een gewone mededeling ![]()
Ben ook heeeel erg Carlo-moe… hij voelt als niet meer van deze tijd ![]()
Ja eens. Zo theatraal. Het lijkt alsof hij voortdurend een zaterdagavondshow aan het presenteren is.
Stephan heeft in ieder geval veel mensenkennis.
Heeft Wichian een bord voor z’n kop? Alles lijkt er toch op dat Loes hem niet ziet zitten maar volgens mij durft ze dat gewoon nog niet toe te geven.
Ook hoe hij aan de groep vertelt dat Loes naar huis is maar dat het verder wel heel goed zit tussen hun hoor, ja straalt er inderdaad vanaf joh.
Ja vind het gewoon sneu voor beide partijen. Hopelijk bespreken ze ook haar hoofdpijn met Loes, als je zo onder stress staat… lijkt me niet gezond
Wel erg makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.
Laatste aflevering Vond het echt sneu zeg voor Stephan, vond wel dat z’n vrouw (ik weet al niet meer hoe ze heet haha) lief bij m incheckte. Wel jammer dat ze t nog niet zo voelt met hem, ik vind het wel een leuk koppel. Hoop ook dat François en Wilfred elkaar nog weer vinden, maar vrees van niet. Lijkt me ook lastig om het zo onder druk vh programma rustig te kunnen bekijken en voelen.