Married at first sight

afl 15

Ja indd sowieso awkward dat je daar als enige “mislukte” stel zit.

Vond het van die Maarten ook echt suf dat hij de hele tijd zei Maar zo ken ik martijn écht niet. Joh je hebt hem 1 dag ofzo meegemaakt, hoezo doe je alsof je hem zo goed kent. Goed van catheleijne (?) dat ze zei laten we geen partij kiezen want we weten niet alles.

16 likes

Ik kan bij die ‘zaklamp’ in Maarten z’n nachtkastje alleen maar aan zo’n sextoy zaklamp denken. Waarom zou iemand een zaklamp (of twee, blijkt later dat er ook nog eentje achter het nachtkastje ligt) in zijn nachtkastje hebben

8 likes

Mijn man heeft ook een zaklamp (die licht geeft) in z’n nachtkastje liggen, voor als je er ‘s nachts uit moet tijdens een stroomstoring ofzo :woman_shrugging:t3:

Edit: dit was dus zijn reactie toen ik hem vroeg waarom ie die heeft, ik snap de logica ook niet :sweat_smile:

4 likes

Maar ja hoe erg is dat, ik heb ook vier seksspeeltjes in m’n nachtkastje liggen. Vond het gekker dat zij überhaupt keek en dan ook nog eens zei wat ze zag, houd het gewoon voor je.

3 likes

Nee ik ook niet, hij ook niet, maar “is altijd handig”.

1 like

Nee is ook helemaal niet erg, dat zeg ik toch ook niet? Meer dat ik daaraan moest denken, en dat die gedachte versterkt wordt omdat ik niet begrijp waarom je een echte zaklamp in je nachtkastje zou bewaren.

Helemaal klaar met de Martijn en Nicole storyline. Next

Aflevering 15

[spoiler] Ik word ongemakkelijk van Loes en Wichian. Volgens mij vindt Loes hem helemaal niet zo leuk. Wichian wil te graag, te snel. Die opmerking ook toen hij op haar bed ging liggen. Awkward

Ook voel ik het niet helemaal bij Laura en Cathelijne, vooral van C richting L.

Maarten en Richelle zijn wel leuk en ik zie dat wel slagen, mits ze een oplossing kunnen vinden voor de afstand. Gewoon leuke, normale en nuchtere types.

Francois en ben zijn naam even vergeten, ook wel leuk.[/spoiler]

4 likes

Stephan doet me zo denken aan een jonge Rob Verlinden van Eigen huis en tuin. Sinds ik die associatie heb gemaakt kan ik ook aan niks anders denken wanneer als hij in beeld komt :sweat_smile:

21 likes

Sorry maar Stephan en Patrica gaat toch nooit iets worden

3 likes

Dat zie ik ergens nog wel gebeuren. Vind ze wel levelen. Dat Loes en Wichian de goede kant opgaan, verbaast me meer. Ik had hen echt geen stuiver gegeven. Loes komt over alsof ze emotioneel veel ontwikkelder is dan Wichian.

8 likes

Denk inderdaad dat patricia hem als goeie vriend gaat zien en de aantrekkingskracht echt mist

7 likes

Ja levelen als vrienden ja

Wellicht dat hij nog verliefd wordt, maar zij, nope.

4 likes

Jaa same! De looks en het accent whaha

4 likes

Spoiler aub

:joy:

3 likes

Ik vind haar non verbale houding heel iets anders uitstralen dan hetgeen ze zegt.
Mijn inziens straalt ze uit Wichian niet te zien zitten maar haar woorden zeggen wat anders. Heel gek om te zien.

14 likes

Smaken verschillen :laughing: Ik vind dit koppel echt vreselijk

Zo saai en die vent die niet weet hoe je een bos bloemen op de vaas zet, nee dat mag 't vrouwtje doen hoor

13 likes

Oh ik vond zijn reactie ook zo lomp. De meeste mannen krijgen op hun uitvaart voor het eerst bloemen. Vond het juist een leuke actie van haar.

2 likes

Wat erger ik me aan die Patrick de bioloog. Kan er niet over ophouden. Hij praat echt als zo’n observator die the obvious benoemt de hele tijd, maar zelf denkt dat hij echt een bijzonder oog heeft. “Wat opvallend is is dat ik zie dat ze aan het aftasten zijn”, “wat ik merk is dat de energie in de groep is veranderd”. Ja duh man. Dat zien we allemaal, het is echt niet zo bijzonder dat jij dat opmerkt.
Ik zou die psychologen man van mafs Australia zo graag ipv deze bioloog willen hebben! Die zegt veel nuttiger dingen, of op een andere toon waardoor het niet zo pretentieus overkomt.

Ik vraag me ook vaak af hoe het voor de andere experts moet zijn om met deze man met mansplaining neigingen samen te werken. Denk heel irritant.

24 likes

Ik vind de andere experts ook niet veel toevoegen eerlijk gezegd

5 likes

Haha ja die bioloog is hier ook al gekroond tot Captain Obvious. Pohh wat een open deuren elke keer. En vooral het feit dat ie zelf denkt dat ie heel interessante dingen zegt die niemand anders ziet. Wat een cringe die man…

8 likes