Je vergeet nog te noemen dat hij het woord experiment uitspreekt als expurment, zo irritant ook
Ik ook maar ze passen denk ik wel bij elkaar, allebei saai
15
Lekker subtiel bruggetje ook van Carlo na het bericht van Martijn&Nicole âhey Paula hoe zit dat bij jou?â
Ik weet het niet bij de 2 vrouwen. Vind de rode heel leuk maar die blonde is zo snappy de hele tijd
Maar aan de andere kant misschien gaan zij gewoon zo met elkaar om??? En ze gaven wel hoge cijfers
Ik zie het niet bij Loes en Wichi, zij is te slim voor hem (vind hem trouwens echt zoân typische bmw rijder)
Bij Patries en Steef ook niet, meer vriendschappelijk
Wilfred doet me qua blikken zo denken aan Ritchie/Olly Alexander in Itâs a sin, ben daardoor echt ene beetje verliefd op hem. Hoop dat het gaat werken tussen hem en François!
Edit: ik haal ze door elkaar, François bedoel ik
Aflevering 16
Ik vind de instelling van Remco over die kus bij de bruiloft best eng. Hij begrijpt totaal niet waarom je een vreemde niet op de mond zou willen kussen, alsof Paula daar een vreemde grens getrokken heeft.
Ik vind Paula echt veel sympathieker dan Remco, vind het heel vreemd dat die Patrick dan zegt dat Paula nergens voor open stond terwijl Remco alleen maar kritiek op haar heeft (gehad).
Ben benieuwd naar volgende week, ben bang voor scheurtjes bij Loes/Wichian en Francois/Wilfred
Ik heb wel eens minder woorden met iemand gewisseld, voordat ik daar mn tong in stak
Francois bedoel je denk ik? Die vind ik idd wel veel weghebben van Olly!
Oja oeps, je hebt gelijk
Ik krijg echt de kriebels van Wichianđ en die Remcođ€ź
Aflevering 16 Loes en Wychian
Ik vond Loes ineens best onsympathiek overkomen, met dat Ikea kastje en die worstenbroodjes (hoezo had ze ook 8 worstenbroodjes gemaakt voor hem haha). Ze was zo bits en afstandelijk en bazig ineens. Wychian vroeg om een pannenlap en dan stormt zij er tussendoor en neemt ze het meteen over. En dat gegil over dat hij moest uitkijken voor de tv. Vond dat Wychian er heel rustig onder bleef wel. Ze was zelfs haar hond aan het afkraken dat hij even normaal moest doen met zân tanden ofzo?
Ja maar Loes twijfelt dus was waarschijnlijk ongemakkelijk. Denk dat ze volgende week gaat zeggen dat het voor haar niets wordt.
Ik hoop het
En hoop dat het dan niet zo trekken aan een dood paard wordt als bij Paula en Remco meine gute
Edit: hij BLIJFT ook maar doorgaan over die kus
Ik vind Paula echt een ijskonijn hoor. Op dat bankje in de trouwzaal vond ik haar al mega afstandelijk. Ik snap wel dat hij zoiets had van hallo dan niet. Maar hij heeft wel (te) snel ( opgegeven denk ik.
Volgens mij heeft Loes het moeilijk met de cameraâs. Het lijkt haar allemaal al snel te veel.
En waarom krijgen ze geen gesprek met de experts? Het zou allemaal een ruim voldoende zijn maar nog geen kus te zien. Maarten en Richelle kregen al op vakantie een veertje om het op te spicen. Wat is Maarten een ouwe lul trouwens, een 50er in het lichaam van een 30er.
Hahahaha maar echt
Vond zijn ouders leuker dan hem
Is er gezegd wat voor werk ze doet aangezien ze geen vrij kan vragen?
Heb ff gegoogled docent art en design op een middelbare school
Nu bedenk ik me dat ze dat ook zei tegen die vrouw bij het pottenbakken
Ja dat zou best wel kunnen ja. Ook best begrijpelijk dat je dan een beetje snibbig gaat doen, ze beschrijft ook dat het druk is voor haar op het einde als ze Wychian uitzwaait, en nee met een baan als docent kun je niet zomaar vrij nemen en heb je het al druk genoeg, lijkt me indd heel pittig voor haar. Ben wel benieuwd wat ze dan gaat aankaarten volgende aflevering, dat ze het met hem niet ziet zitten of dat het haar gewoon teveel is allemaal.
Loes"
Ja hoe ze naar die hond deed. Ook je hoeft niet als een standbeeld te zitten. Alsof ze het niet kon hebben dat die hond bij Wychian zat ofzo. Haar houding was ook mega gesloten toen ze op de bank zaten met de worstenbroodjes. Dit wordt echt niks.
Idee voor een drankspel: shotje nemen bij elke keer dat er âhet voelt vertrouwtâ gezegd word. Ik denk dat je voor het eerste reclameblok je eigen naam niet meer weet
Als je er aan toevoegt hoe vaak wychian en loes âschatâ tegen elkaar zeggen dan kun je de ambulance vast bellen. Ik krijg echt nare rillingen van dat geschat de hele tijd, maar ik vind wychian sowieso een verschrikkelijk type