Married at first sight

Ik heb nog maar een kwartier gekeken maar aahhhhhhhh als ik die Patrick hoor praten

JA VANUIT WETENSCHAPPELIJK OOGPUNT IS DAT HEEL INTERESSANT :nerd_face:

En Patricia vind ik echt zo leuk

10 likes

Vond dit een van de leukste afleveringen, heb wel gelachen bij die laatste opdracht “Evelien weet nu echt wat angst is :joy:”. Wichiam was echt een gevaar op de weg. Vond het ook sneu voor hem en Loes, ik denk dat er iets anders speelt als ze zo moe is, dus ik heb nog wel hoop voor hun huwelijk. En ik vond Paula en Remco ook verrassend leuk deze aflevering, je snapt bijna waarom ze gematcht zijn :sweat_smile:. Oh en ik vind het van Maarten wel een afknapper dat ie telkens zo blijft herhalen dat ie zo’n goede band heeft met Martijn, want wat een verschrikkelijke vent is dat :see_no_evil:. Stephan is de enige die het meteen helemaal door heeft.

16 likes

Ik moest trouwens echt lachen toen Martijn zei dat ‘ie beter met Paula gematcht kon zijn lol :skull::skull::skull: dat zie ik echt totaal niet voor me

11 likes

Patries

3 likes

https://www.instagram.com/p/Co0hjTUjnOl/

Ze hebben wel gezellig samen carnaval gevierd

Ja, ik zie een doodeng filmpje, dus denk dat dit goed gaat?

11 likes

Die man is echt blijven hangen in toen hij 15 was
 mijn hemel

2 likes

Hahaha doodeng inderdaad
Hij vindt zichzelf echt tering lekker

2 likes

Volgens mij is hij juist tering onzeker, hij vroeg voor de bruiloft ook 24/7 bevestiging aan zijn omgeving over zijn uiterlijk. Mijn theorie is dat hij daarom ook heel gevoelig is voor wat Nicole zegt. Dat filmpje ook, tragisch. Hij wil geil overkomen maar weet zich totaal geen houding te geven.

5 likes

Ja die gingen bij mij al, vind Maarten ook een vreselijk type :joy:

1 like

Ik heb het gevoel dat Maarten te naïef of niet ‘werelds’ genoeg is om dit te kunnen zien.

7 likes

Vond het trouwens ook naar dat na dat gesprek met François waarin hij aangaf geen gevoelens te hebben, die bioloog er vervolgens van maakte dat François bindingsangst heeft. Lekker makkelijk geconcludeerd.

4 likes

Ja helemaal eens. Ook wat je zegt over Maarten, hij keek echt naar die Martijn op. Waarom? En maar blijven verdedigen de hele tijd. Dat deed hij de afgelopen keer ook al met zn “zo ken ik hem helemaal niet” man je kent hem sowieso niet. Maar goed ik vind Maarten sowieso een natte dweil dus dit verbaast me niks.

22 likes

Haha door dat geluid wordt het indd nog erger, een soort opsporing verzocht.

1 like

Wat issssssss dit :cry:

4 likes

Oh wauw dat dansen, wat een cringe
 nog erger dan b &b Martijn

2 likes

Nou idd, zij gaat zijn hart echt zo hard breken

2 likes

Hij ‘moest’ blijven van de experts, denk dat hij liever ook was gegaan.

1 like

Ja en dat hij die puzzeltocht met Eveline moest doen vond ik ook awkward. Maarja sowieso lijkt dat hele koppelsweekend me echt vreselijk. En ik snap Loes ook wel dat ze het proces heeft onderschat maar aan de andere kant denk ik wel van ja, waarom meld je je dan aan? Je weet toch dat dit er allemaal bij komt kijken en dat het vooral sensatie is.

3 likes

Oh ik dacht dat ze gewoon (over)vermoeid was, dan heb ik het verkeerd begrepen/niet goed genoeg opgelet

2 likes