Married at first sight

Ik vond hem nog wel lief tot hij over zijn BMW begon tijdens het uitlaten van Boef.

ze waren die dag teruggekomen van de vakantie toch, kan me voorstellen dat je dan moe bent

3 likes

Paula heeft steeds kritiek dat Remco zo stil is, geen humor en niet spontaan, maar heb die kant bij haar ook nooit gezien?

Hoop wel dat dit het laatste is wat we van hun zien.

16 likes

Hahahah :rofl:
Ik zit me al sinds het begin af te vragen waar ik hem van herken. En gister opeens dacht ik ook precies dit.

1 like

Paula en gezellig :laughing:

23 likes
aflevering

Jeetje, die bioloog blijft maar doorgaan bij Paula en Remco. Accepteer nu maar gewoon dat het geen match is.

Het voorstukje van het gesprek tussen Loes en Wichian leek vorige week erg dramatisch, maar dat viel alleszins mee haha (gelukkig!)

13 likes

Thanks voor de tip!

Ik heb het meerdere keren opnieuw geprobeerd, maar het blijft toch fout gaan… hopelijk kunnen mensen het bericht ontwijken als ze het niet willen lezen :sweat_smile:

1 like

Maak er dan misschien een verborgen samenvatting van?

afl 17

Vond het wel een beetje sneu voor Stephan, hoop voor hem dat er nog gevoel bij komt van Patricia. Vind dat ze echt een leuke vibe hebben samen, en dat is nu het enige wat mist denk ik… Maar goed, wel vrij essentieel natuurlijk.

En wat vaaag van Francois en Wilfred? Ik zag ze wel samen aankomen bij het koppelsweekend maar ik ben heel benieuwd naar meer details…

7 likes

Held :raised_hands:

3 likes

Woow ik kijk nu op tv maar Remco heeft echt incel vibes man met dat doorgaan over die kus :cold_face:creepy

7 likes

Ja echt hoor. Hij vind dat hij recht heeft op dat ze haar best doet (terecht) en dat dat o.a. eruit ziet als: hem kussen op de mond. Nul aandacht voor haar gevoel dat dat niet helemaal okƩ voelde. Brrrrrr

5 likes

Dikke bmw!!!

6 likes

14 likes

Aflevering videoland

Ooh heel benieuwd naar volgende week. Zal me niet verbazen als Martijn het toch even bij Patricia probeert. Vooral omdat ze die aantrekkingskracht bij Stephen niet voelt.

6 likes
18

Sowieso dat ze expres die bijna kapotte auto aan Remco en Paula gaven hahahaha wat een trainwreck

Ik cringede zo hard van Paula die aan het dansen was omg
En Loes met haar sudoku en dan zo gemonteerd met die muziek i cant

Vgm wil zij gewoon niet afkappen en krijgt ze daarom hoofdpijn/is ze altijd moe
Moet er niet aan denken toch dagelijks facetimen met wychi
Wychi lult zoveel maar zegt niks

6 likes
Samenvatting

Martijn? Die is toch helemaal niet mee op dit koppels weekend?

Je zag hem in het vooruitblik

2 likes

Ohh helemaal niet gezien joh!

2 likes

Haha twijfelde al even of ik het dan wel goed had gezien want mijn vriend zag het ook niet :joy::joy:

2 likes
Samenvatting

Nee hij was het echt hoor
En je zag ook stefan in beeld van ā€œhet is lang geleden dat me dit gebeurdeā€ aka dat z’n chick wordt ingepikt

4 likes