Married at first sight

Ik was ook te nieuwsgierig en heb het hier gelezen haha:
Deze koppels uit Married At First Sight hebben het (niet) gehaald Deze koppels uit Married At First Sight hebben het (niet) gehaald | Achterklap | NU.nl

Alsnog veel zin om vanavond te gaan kijken. :sunglasses:

8 likes

Omg Remco is echt een idioot he
Op de vraag wat zou je anders hebben gedaan: ik zou haar op haar mond hebben gezoend
Gast GET OVER YOURSELF alsjeblieft zeg :weary:

21 likes

Door dat gedram over zulke infantiele dingen (en dan opeens erbij halen dat hij al op haar was afgeknapt door het kaartje dat ze hem had geschreven voorafgaand aan de bruiloft) denk ik dat hij een beetje probeert om er zelf wat beter uit te komen. Minder gezichtsverlies te lijden doordat het ook heus wel aan haar lag hoor!!! Nee, je bent gewoon een stampvoetende kleuter en daarnaast ook een saaie lul. Over Paula (+ moeder) is ook genoeg te zeggen maar neem gewoon je eigen verantwoordelijkheid voor het mislopen van dit huwelijk.

2 likes

Spoiler over de huidige stand van het huwelijk van Loes en Wichian:

7 likes
spoiler

“Het ontbrak bij mij ook aan aantrekkingskracht” hè hè eindelijk het hoge woord eruit
Arme wychi, maar ja wel beter zo

13 likes

Er is toch echt niks gezegd over wie er nog samen zijn en wie niet?

Wel echt cringe over het compliment wat die matchmaker maakte naar Maarten: echt goed gedaan dat je even geduld hebt gehad toen richelle niet meteen mega enthousiast was. En dan iedereen daar instemmend zijn. Pfffff, echt goed gedaan, een maand even wachten tot zij ook zegt dat zij je leuk vindt

2 likes

Stel iemand in je naaste omgeving zou meedoen aan MAFS, zou je dat meedoen aan het programma i.e. op tv willen komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou dit echt niet willen eigenlijk

3 likes

Nee klopt. Ik had het meer over getrouwd blijven

2 likes

Is MAFS van videoland af of kijk ik verkeerd?

En zou er vandaag nog een nieuwe aflevering online staan?

1 like

Ik zie het ook niet meer terwijl ik gister nog heb gekeken

Mannen die bewierrookt worden om the bare minimum, what else is new?

2 likes

Is er al meer ‘zijn ze nog samen’ nieuws bekend? Of komt er nog een reunie aflevering oid?

1 like

Op Instagram van rtl boulevard staat een update

1 like

Bedoelde eigenlijk van de andere stellen, van Loes en Wichian was hier al gepost

In de reguliere afl van gister zijn alleen f&w en l&w voorbij gekomen hè. De rest zit in de uitzending van vandaag. Dus dat zouden spoilers zijn voor de reguliere kijkers (behalve f&w dan, maar daarvan weten we al dat ze uit elkaar zijn). In het filmpje met l&w op boulevard zeggen ze dat ze nog naar de andere stellen gaan. Dat zal morgen/loop van de week denk ik dan online komen.

3 likes

Oh natuurlijk!Ik kijk alles online dus geen idee wat al op tv is geweest. Paar dagen geduld dus nog

Francois (?) heeft inmiddels een nieuwe liefde. Ontmoet bij een tankstation en toen sprong de vonk over oid vertelden ze bij Boulevard. Ze zijn nu al langer samen dan dat het MAFS huwelijk duurde en zien elkaar 4x per week dus dat klonk alsof het wel goed zat (aldus Boulie)

5 likes

Overspringende vonk bij tankstation klinkt gevaarlijk

15 likes

Fik erin!

1 like

Hahaha ja ze brachten het ook op die manier leek het

1 like