Married at first sight

Ja precies, vandaar dat ik dit denk!

2 likes
Preview

Ik heb de preview nog niet gezien, maar als Martijn & Nicole op het koppelsweekend zijn dan gaan ze dit jaar echt voor de drama hĂš? Die hebben daar toch niks te zoeken, ze zijn al uit het experiment gestapt. Alles voor de kijkcijfers :roll_eyes:

13 likes

Huhh, vage shit :rofl: de combi Martijn/Patricia is al eerder door mijn hoofd gegaan

Mijn hart is al meerdere keren gebroken voor Stephan. Hij is zo lief en treft steeds het lot van de good guy. Kan het niet meer aan :pleading_face:

NB. Heb laatst ook al zitten huilen bij Big Brother, dus het kan ook aan mij liggen

16 likes

Neeee ik heb het ook, ik vind hem zo aandoenlijk :pleading_face:

7 likes
aflevering 18

Ik ergerde me deze aflevering zo aan Maarten die Richelle de hele tijd opdrachten geeft. Koken, koffie zetten, masseren, ontbijt op bed. Hij doet er grappig over maar ik vind hem echt overkomen als een typische man uit de jaren 50 die verwacht dat zijn ‘vrouwtje’ wel alles voor hem doet.
Vond ook dat er tussen de deelnemers onderling betere gesprekken werden gevoerd en betere adviezen werden gegeven dan ik de experts (of ‘expeers :pear:’ zoals die gedragsbioloog het uitspreekt) in alle afleveringen bij elkaar heb horen geven.
Volgens mij loopt Loes trouwens echt helemaal over, met haar werk en alle mentale en praktische uitdagingen die het programma met zich meebrengt. Vond het ook best stom dat de voiceover aan het begin zegt ‘Loes heeft het zelfs te druk om één nachtje bij haar man te blijven slapen’, zo vals ofzo.

28 likes

Toen Maarten ook die bh-la van haar opentrok en zei oeh dit vind ik wel mooi ik ben benieuwd wat ze nu aan heeft :nauseated_face:

Vind hem echt vreselijk, bij alles wat ‘ie zegt cringe ik

40 likes

Richelle die met laarsjes aan haar tegelvloer aan het stofzuigen is :sob::sob: zo wil ik echt niet worden

Hahaha o en ik ga nu al stuk om paula en remco in die kever :joy::joy::joy::joy:

11 likes

Ja en steeds naar ‘spannende dingen’ op zoek in baar huis :nauseated_face:

Dat wordt sowieso zwaar gestuurd door de productie, want iedereen trekt elkaars nachtkasje en kledingkast open. Dat doe je normaal gesproken niet als je voor het eerst bij iemand thuiskomt en bij married doet ineens iedereen dat. Zal me niks verbazen als die productie zelf in die kast heeft lopen loeren en tegen Maarten heeft gezegd dat hij even goed in de bovenste lade moet kijken

8 likes

Ja, vind hem echt een enorm lieve man met het hart op de juiste plek. Gun hem echt de liefde van z’n leven :heart:

4 likes

Loes die met haar hoofdpijn haar hersens gaat kraken op een sudoku op de iPad ??
:exploding_head:

8 likes

Denk dat er wat anders speelt dat gevoeliger ligt. Randje burnout oid. Snap dat ze er daarom maar een andere draai aan geeft.

Ik kan die ‘grapjes’ van maarten echt niet handelen. Dit is precies hoe Achterhoekse jongens met me flirtten via MSN toen ik 14 was. +10 sec, +10sec.

16 likes

Dat zou ook nog kunnen idd
Ik denk zelf dat ze niet durft te zeggen dat ze Wychi niet zo leuk vindt
Of miss een combinatie van beide

Kan ook niet naar Maarten en Richelle kijken
Echt toonbeeld van burgerlijkheid

6 likes

Ook zo irri dat hij steeds vraagt of zij wel tegen zijn flauwe grapjes kan. Het komt geen seconde in hem op dat die grapjes gewoon ruk zijn :rofl:

Ook wel apart dat de experts ervoor kozen om met Wychian een individueel gesprek aan te gaan, i.p.v. met Loes, eigenlijk

9 likes

Nou ja bij Wychian is alles goed en gaat alles goed en ook met Loes ja hoor alles gaat goed

4 likes

Ja schat is goed schat prima schatje

11 likes

Wichian is al helemaal tevreden als hij een lekker bakje koffie op bed krijgt

5 likes

Omg Wichian hij lult ZO veel en zegt zo precies niks. In het begin vond ik hem nog wel wat hebben maar nu voel ik echt puur en alleen irritatie.

8 likes

Maarten wil graag verwend worden :nauseated_face:

1 like

Ja in een oorlogsmuseum omdat hij op uitzending is geweest maar met een seksuoloog??
Die ook nog ging vragen of hij heftige dingen had meegemaakt op uitzending echt een beetje ongepast allemaal

20 likes