Ahahhah ja gadverrrrr
Waar ik inmiddels ook helemaal gek van word zijn die achterlijke geluidseffecten die overal onder worden geplakt en altijd hetzelfde zijn
Auto rijdt weg â toetergeluiden
Hond in beeld â blafgeluiden
Overijverige montagemensen, houd op joh
En die sensatie halve bom geluiden onder dat praatje van Carlo dat er een nieuw koppel was. Op tv echt zoân sensatie moment met al die geluiden, in het echt een gewone mededeling
Ben ook heeeel erg Carlo-moe⊠hij voelt als niet meer van deze tijd
Ja eens. Zo theatraal. Het lijkt alsof hij voortdurend een zaterdagavondshow aan het presenteren is.
Stephan heeft in ieder geval veel mensenkennis.
Heeft Wichian een bord voor zân kop? Alles lijkt er toch op dat Loes hem niet ziet zitten maar volgens mij durft ze dat gewoon nog niet toe te geven.
Ook hoe hij aan de groep vertelt dat Loes naar huis is maar dat het verder wel heel goed zit tussen hun hoor, ja straalt er inderdaad vanaf joh.
Ja vind het gewoon sneu voor beide partijen. Hopelijk bespreken ze ook haar hoofdpijn met Loes, als je zo onder stress staat⊠lijkt me niet gezond
Wel erg makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.
Laatste aflevering Vond het echt sneu zeg voor Stephan, vond wel dat zân vrouw (ik weet al niet meer hoe ze heet haha) lief bij m incheckte. Wel jammer dat ze t nog niet zo voelt met hem, ik vind het wel een leuk koppel. Hoop ook dat François en Wilfred elkaar nog weer vinden, maar vrees van niet. Lijkt me ook lastig om het zo onder druk vh programma rustig te kunnen bekijken en voelen.
Ik heb nog maar een kwartier gekeken maar aahhhhhhhh als ik die Patrick hoor praten
JA VANUIT WETENSCHAPPELIJK OOGPUNT IS DAT HEEL INTERESSANT
En Patricia vind ik echt zo leuk
Vond dit een van de leukste afleveringen, heb wel gelachen bij die laatste opdracht âEvelien weet nu echt wat angst is â. Wichiam was echt een gevaar op de weg. Vond het ook sneu voor hem en Loes, ik denk dat er iets anders speelt als ze zo moe is, dus ik heb nog wel hoop voor hun huwelijk. En ik vond Paula en Remco ook verrassend leuk deze aflevering, je snapt bijna waarom ze gematcht zijn
. Oh en ik vind het van Maarten wel een afknapper dat ie telkens zo blijft herhalen dat ie zoân goede band heeft met Martijn, want wat een verschrikkelijke vent is dat
. Stephan is de enige die het meteen helemaal door heeft.
Ik moest trouwens echt lachen toen Martijn zei dat âie beter met Paula gematcht kon zijn lol dat zie ik echt totaal niet voor me
Patries
Ja, ik zie een doodeng filmpje, dus denk dat dit goed gaat?
Die man is echt blijven hangen in toen hij 15 was⊠mijn hemelâŠ
Hahaha doodeng inderdaad
Hij vindt zichzelf echt tering lekker
Volgens mij is hij juist tering onzeker, hij vroeg voor de bruiloft ook 24/7 bevestiging aan zijn omgeving over zijn uiterlijk. Mijn theorie is dat hij daarom ook heel gevoelig is voor wat Nicole zegt. Dat filmpje ook, tragisch. Hij wil geil overkomen maar weet zich totaal geen houding te geven.
Ja die gingen bij mij al, vind Maarten ook een vreselijk type
Ik heb het gevoel dat Maarten te naĂŻef of niet âwereldsâ genoeg is om dit te kunnen zien.