Vond het trouwens ook naar dat na dat gesprek met François waarin hij aangaf geen gevoelens te hebben, die bioloog er vervolgens van maakte dat François bindingsangst heeft. Lekker makkelijk geconcludeerd.
Ja helemaal eens. Ook wat je zegt over Maarten, hij keek echt naar die Martijn op. Waarom? En maar blijven verdedigen de hele tijd. Dat deed hij de afgelopen keer ook al met zn “zo ken ik hem helemaal niet” man je kent hem sowieso niet. Maar goed ik vind Maarten sowieso een natte dweil dus dit verbaast me niks.
Haha door dat geluid wordt het indd nog erger, een soort opsporing verzocht.
Wat issssssss dit
Wat in de lelijkheid is dat altaar in de nieuwe aflevering
Oh wauw dat dansen, wat een cringe… nog erger dan b &b Martijn
Nou idd, zij gaat zijn hart echt zo hard breken…
Hij ‘moest’ blijven van de experts, denk dat hij liever ook was gegaan.
Ja en dat hij die puzzeltocht met Eveline moest doen vond ik ook awkward. Maarja sowieso lijkt dat hele koppelsweekend me echt vreselijk. En ik snap Loes ook wel dat ze het proces heeft onderschat maar aan de andere kant denk ik wel van ja, waarom meld je je dan aan? Je weet toch dat dit er allemaal bij komt kijken en dat het vooral sensatie is.
Maar ze was gewoon ziek he. Je trouwt, gaat op huwelijksreis, woont samen en een weekend weg in drie weken naast je werk. Snap best dat je er dan doorheen zit als je er een griepje bij krijgt
Oh ik dacht dat ze gewoon (over)vermoeid was, dan heb ik het verkeerd begrepen/niet goed genoeg opgelet
Ik had nooit verwacht dat Stephan mijn favoriete kandidaat zou worden.
Nee enkel dat ze ziek, vermoeid, hoofdpijn. Iets in die trant. Maar lijkt me vrij duidelijk. De laatste aflevering (dus vooruitkijken) geeft ook iets meer zicht op de situatie
Ik heb het idee dat Loes en Wichian en dan met name Loes het hele tv gebeuren gewoon liever niet had. Buiten dat het intensief is, is ze volgens mij ook best gesteld op wat privacy. Denk dat ze veel niet laten zien/vertellen. Snap ik, maar snap dan niet zo goed waarom je mee doet aan een tv programma (buiten het intensieve om want dat kan je idd onderschatten).
Ik kan me ook voorstellen dat je dat pas beseft als je er al middenin zit en dan kun je natuurlijk niet meer terug.
Ik heb ook het idee dat Loes zich meer verzet tegen het tv-gebeuren en dit totaal niet trekt, dan tegen Wichian…
Maarten die helemaal starstruck is als Martijn binnenkomt hahaha.
Mooi datt Stephan hem wel meteen doorheeft.
Nee je gebruikt het juist voor iets wat wel waar is. Want niets is minder waar, dus waar het over gaat is het allermeest waar (en niets minder).
Dat dacht ik dus ook, maar door @Salinger ging ik twijelen en wat ik dacht klopt dus niet .
https://www.onzetaal.nl/taalloket/niets-is-minder-waar: Niets is minder waar betekent ‘helemaal niet waar’.
Huhhh oke mind is blown
Dan gebruik ik het ook verkeerd hahahaha wat stom